וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "מדהים איך בוקולי רץ ככה בגילו"

27.2.2013 / 20:54

במכבי חיפה התמוגגו מהקשר. אוהדי הפועל טענו כי קינן ביצע תנועה מגונה לעברם, השחקן עצמו הכחיש. קלינגר: "הפסד מגוחך"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי חיפה העפילה הערב (רביעי) לרבע גמר גביע המדינה אחרי שגברה 1:2 על הפועל חיפה בקרב עירוני מתוח. הירוקים הוליכו בבטחה משערים של אלון תורג'מן ודינו אנדלובו, לפני שגל אראל צימק בפנדל בתוספת הזמן והאדומים התקרבו לשוויון דרמטי אך ירדו מנוצחים בסיום.

אלון תורג'מן (משמאל), אייל משומר שחקני מכבי חיפה חוגגים. קובי אליהו
בסיום זה היה קשה. תורג'מן/קובי אליהו

אריק בנאדו אמר בסיום: "הלך קשה, הפועל חיפה קבוצה טובה במומנטום טוב. היינו עדיפים לאורך כל המשחק, רק בסוף קרה משהו מוזר שאני לא יודע להסביר אותו. חוץ ממצבים נייחים, היינו עדיפים. אנחנו יכולים להיות מרוצים כי רצינו לנצח. באנו כדי להעפיל רבע הגמר בסופו של דבר וגם עשינו את זה. הם באו לצופף עם הרבה שחקנים מאחורה. ידענו שהם ינסו לגנוב גול במתפרצת, אבל זה לא הלך להם כל כך. יכולנו גם להבקיע יותר משניים. אני מרוצה מהשחקנים, הם עשו עבודה טובה. אנחנו עם הפנים קדימה להמשך גם בגביע וגם בליגה. אין לנו הרבה זמן לנוח, יש לנו משחק קשה ביום שני".

יניב קטן הוסיף: "באנו למשחק הזה כמו שצריך. עשינו את הדברים בצורה יפה ומשכנעת, למרות מה שקרה בסוף, שזה היה איום ונורא. עכשיו אנחנו עם הפנים קדימה. בשביל להמשיך ככה אנחנו חייבים להבין שזו רק תחילת הדרך. היום אנחנו יודעים שכדי להמשיך לנצח אנחנו זקוקים להרבה עבודה קשה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
יניב קטן (מימין), אייל משומר, אלון תורג'מן, אנדריי פיליאבסקי שחקני מכבי חיפה. קובי אליהו
מרוצים מהתוצאה, פחות מהדרך. שחקני מכבי חיפה/קובי אליהו

בחיפה החמיאו בסיום לקשר גוסטבו בוקולי. "מדהים ששחקן בגילו רץ ככה שני משחקים בשלושה ימים. זה רק מראה כמה הוא עוד יכול לתרום לנו", אמרו. תחילה שקלו בחיפה אפשאות לפתוח עם ג'אבר עטאא, אבל הכושר בו נמצא בוקולי הביא להחלטה שאפשר לוותר על מנוחה. בחיפה ציינו שוב את מדיניות הרוטציה של בנאדו. "תראו מי כבש היום, זה אומר הכל", אמר אחד השחקנים. מחר תחל הקבוצה בהכנות לדרבי ביום שני. על השאלה את מי ירצה לפגוש ברבע הגמר ענה בנאדו: "כדי לזכות בגביע צריך לעבור גם את הגדולות, אבל זאת הגרלה, מי שבא ברוך הבא".

קומץ אוהדי הפועל חיפה טען בסיום כי הבלם דקל קינן ביצע תנועה מגונה לעברו, ובקבוצה ערכו בירור עם השחקן וביטלו את הטענה. מהמועדון נמסר בתגובה: "לטענת קינן עם השריקה לסיום הוא שמח באופן ספונטני ובאם אחת התנועות שלו התפרשה כתנועה מגונה הוא מצר על כך ומתנצל בפניי אוהדי הפועל חיפה ומכבי חיפה". קינן בתגובה: ?בתום המשחק שמחתי וקפצתי, ממש לא ביצעתי תנועה מגונה, אין זו דרכי. ממש לא. אם מישהו פירש זאת אחרת אני מתנצל. אני ממש לא ביצעתי תנועה שכזו וחשוב לי שזה יובהר?.

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
התקשה להירגע. קלינגר/אדריאן הרבשטיין

ניר קלינגר נראה זועם בסיום והודה: "הייתי עצבני. אני לא אוהב להפסיד. אין לי טענה לשופטים, היה שיפוט מעולה". על השער של קאלה אמר המאמן: "כשאתה עושה תוכנית משחק אתה לא מצפה לספוג ככה בדקה ה-40. השער שלהם הרגיע אותם ונתן להם ביטחון, ולנו זה הוריד אותו. חבל שזה קורה. אמנם זה קורה בספורט, אבל זה גם קורע לי את הלב. אני כועס כי אני שונא להפסיד בצורה כזאת מגוחכת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully