וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: עימות בין אלי כהן למויאל: "הוא התנצל"

17.2.2013 / 22:00

קשר בית"ר סינן דברים כשהוחלף, המאמן העצבני הגיב: "אף אחד לא אוהב להתחלף". אוהדת הותקפה ונפצעה, חמישה נעצרו

אדריאן הרבשטיין
אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
כבר מיואש. כהן/אדריאן הרבשטיין

בית"ר ירושלים ממשיכה להידרדר. הערב (ראשון) הקבוצה הובסה 3:0 על ידי הפועל חיפה, רשמה משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון, ולא מצליחה לצאת מהתקופה הרעה שלה.

במהלך המשחק נרשמה תקרית מתוחה בין קובי מויאל לבין המאמן אלי כהן. מויאל הוחלף בפתיחת המחצית השנייה, הגיב בעצבים להחלטה, זרק את הנעליים שלו בכעס וסינן מספר דברים לעבר הספסל. אלי כהן לא הבליג, ודרש ממנו "סתום את הפה" כשהוא מניף לעברו אצבע מאיימת. "כל פעם אני חילוף ראשון", סינן מויאל לעבר הספסל, "כל השבוע הייתי פצוע ועליתי עם זריקה, אבל אתם לא מעריכים את זה".

המאמן אמר לאחר מכן ש"מויאל התנצל על מה שקרה. אנחנו לא נספק כותרות בעניין הזה. הוא עשה מאמץ לשחק פצוע ואנחנו ממשיכים הלאה". בסיום המאמן ערך אסיפה לשחקנים ואמר להם: "אנחנו עוברים תקופה קשה, אבל אנחנו בית"ר ירושלים. אנחנו נתחסן ונצא מהמצב הזה. תרימו את הראש".

עוד בבית"ר: לפני פתיחת המשחק נעצרו חמישה אוהדי בית"ר, אחד מהם בעקבות קללות שסינן לעבר ג'יבראיל קאדייב וארבעה אחרים על הפרות סדר. אוהדת אחת של בית"ר נפצעה בראשה לאחר שהותקפה על ידי שני אוהדים, שכנראה היו בגילופין.

המשטרה המשיכה הערב בפעולות כנגד פעולות המחאה של אוהדי בית"ר, ואסרה לאוהדים עם חולצות "לה פמיליה" להיכנס לאיצטדיון. כמו כן, כוחות הביטחון אסרו על אוהדים להניף שלטי מחאה, על אף שלא היו גזעניים, ולא הרשתה לאוהדים ללבוש חולצות עם הכיתוב "איציק תתפטר", אך לאחר מכן חזרה בה מהדרישה הזו.

קובי מויאל שחקן בית"ר ירושלים עם השופט זיו אדלר. אדריאן הרבשטיין
אלי כהן: "אני וקובי נפתור את זה בינינו". מויאל/אדריאן הרבשטיין

אלי כהן: "זו לא בית"ר. זה קבוצה כבויה בלי נשמה"

"כנראה שאנחנו במשבר", אמר אלי כהן בסיום, "בחודש האחרון אנחנו מתחת לרמה שלנו. גם כשהתחלנו את הליגה היה לנו קשה מאוד לא נראינו בצורה הזאת. זו לא בית"ר ירושלים, זו בית"ר כבויה, בלתי נשמה. אין חיילים לא טובים, יש מפקדים לא טובים. אני אחראי למצב הזה ואני אוציא את הקבוצה מזה. כנראה שעובר על השחקנים משהו, נצטרך לשנס מתניים. היינו כבר עם רגל וחצי בפלייאוף העליון, אבל כנראה שכבד על השחקנים כל מה שקרה בחודש האחרון".

על התקופה הקשה שהגיעה בעקבות סערה סביב שני השחקנים הצ'צ'נים, אמר כהן: "אנחנו צריכים למצוא פתרונות. הייתה החלטה, היא התקבלה וזה כבר מאחורינו. יגיעו שחקנים בשבוע הבא מהרחקות, נגבש הרכב מחדש, וננסה למצוא פתרון.

ערן לוי הוסיף: "אין מה להסביר, לא הגענו למשחק. כולם ראו את זה. הפועל חיפה שלטה לאורך כל המשחק, אין מה להגיד. נצטרך לתת את הדעת על המשחק הזה מול ההנהלה. עברנו תקופה קשה, אין ספק שאנחנו נמצאים במשבר. נצטרך להתאושש מזה כמה שיותר מהר. המטרה שלנו היא הפלייאוף העליון ואני לא רוצה לחשוב על זה שלא נשיג את הכרטיס".

ערן לוי, סטיבן כהן (במרכז), חן עזריאל שחקני בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
משחק מדכא. ערן לוי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully