וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב ויתרה על מיגל

השחרור הבינלאומי של הפורטוגלי לא הגיע והצהובים החליטו לא לפנות לפיפ"א: "חבל, זה שחקן עם יכולת שטרם נראתה בארץ"

one

במכבי תל אביב הוחלט הבוקר (רביעי) שלא לפנות לפיפ"א בכדי לקבל אישור מיוחד להחתמת המגן הפורטוגלי מיגל. כזכור, אתמול מיגל כבר חתם בקבוצה וחוזהו הועבר בבקרת התקציבים. בנוסף, נשיאות בית הדין של ההתאחדות לכדורגל אישר לקבוצה לערוך לו בדיקות רפואיות עד יום חמישי בצהריים.

כל הקצוות נסגרו כשכל מה שחסר היה השחרור הבינלאומי של השחקן בן ה-33. אחרי שזה לא הגיע עד חצות - המועד האחרון לרישום שחקנים - במכבי תל אביב שקלו לפנות לפיפ"א בכדי לבקש ארכה חוקית להחתמה, אבל לבסוף ויתרו ולמעשה לא יחתימו את השחקן. לפיכך הקבוצה תישאר עם ארבעה זרים.

"הייתה לנו אפשרות להנחית כאן שחקן עם יכולת ורזומה שטרם נראו בארץ", אמר גורם במועדון, "למרות לוח הזמנים הקצר ובשל נסיונו והרזומה שלו, ניסינו לעשות כל מה שביכולתנו לפני סיום חלון ההעברות, אך בסופו של דבר לא הצלחנו. אנחנו סומכים לגמרי על הסגל הקיים. מעתה והלאה נתרכז במשימות שנותרו העונה".

מיגל בן ה-33 גדל בספורטינג ליסבון, אבל עבר לאסטרלה אמדורה בגיל צעיר. בשנת 2000 נרכש על ידי בנפיקה, שם שיחק עד 2005 וזכה באליפות עם הקבוצה ב-2004/5. בקיץ של אותה העונה, עבר המגן הימני לוולנסיה תמורת 7.5 מיליון יורו ומאז שיחק שם עד שחרורו בקיץ האחרון. הוא צבר 59 הופעות בנבחרת פורטוגל ושימש בן היתר כשחקן הרכב בנבחרת שהגיעה לגמר יורו 2004.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. ברני ארדוב
הצהובים יסתפקו בסגל הקיים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully