וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: ”איך יוסי מצפה משחקנים להילחם בשבילו"?

ביקורת קשה אצל האדומים על היחס של המאמן: ”לאף אחד אין חשק לשחק ככה”. יגאל אנטבי: ”זה מועדון חזק, נצא מזה"

one

אחרי עוד תבוסה כואבת, הפעם 3:0 למכבי נתניה בבלומפילד, בהפועל תל אביב שוברים את הראש איך להוציא את הקבוצה מהתקופה הקשה שהיא נמצאת ולהעמיד בתוך קצת יותר משבוע יריבה ראויה למכבי תל אביב בדרבי. נראה כי המלחמות הפניומיות בתוך המועדון מסרבות להיעלם והן אחת הסיבות לפסימיות אצל האדומים.

שחקן הפועל תל אביב, יגאל אנטבי. ניב אהרונסון
"אסור להראות ככה בבלומפילד נגד קבוצה תחתית". אנטבי/ניב אהרונסון

"אנחנו נמצאים בתקופה לא טובה", אמר המגן הותיק יגאל אנטבי שתופקד אתמול בתור בלם. "זו תקופה שאנחנו חייבים לעבור אותה ולצאת לדרך חדשה. אף שחקן או מאמן לא רוצים להגיע לתקופה כמו כזו ששום דבר לא הולך, שיש פצועים ומרוחקים וחייבים לעבור אותה כמה שיותר מהר".

"אסור להראות ככה בבלומפילד נגד קבוצה תחתית, לא משנה מי משחק", המשיך אנטבי. "הפועל תל אביב תצא מזה, זה מועדון חזק. הדרבי זה סיפור אחר. אנחנו כבר עם הראש שם ונעשה את הכול על מנת לשמוח בשבוע הבא. אנחנו בהחלט יכולים לנצח את הדרבי כי יש פה שחקנים טובים שיכולים לעשות את זה, למרות היכולת הלא טובה שלנו בתקופה האחרונה".

לסיום התייחס המגן הותיק לקריאות הקהל כנגד השחקנים ויוסי אבוקסיס: "זה לא נעים לשמוע וזה ממש לא כיף. אנחנו רוצים להראות אחרת ושהתוצאות יהיו אחרות, אבל אני מאמין שנעבור את זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
יוסי אבוקסיס מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
השחקנים דווקא תומכים בדרור שמשון. אבוקסיס/ברני ארדוב

מעבר לדברים של אנטבי מאחורי הקלעים ישנה מלחמה של ממש בין נושאי התפקידים בקבוצה בעקבות הפציעות הרבות שיש לשחקני המועדון. בכלל, מתחילת עבודתו של אבוקסיס יש לא מעט מתח בינו לבין המנג'ר ניצן שירזי בגלל היכולת של הקבוצה ובניית הסגל, והאש כעת מכיוון הצוות המקצועי מכוונת למנג'ר ולמאמן הכושר דרור שמשון שספג גם לא מעט קללות ביציאתו מבלומפילד אתמול.

אגב, גם ויקטור מרעי ששיחק עד לא מזמן בקבוצה קרע את השריר האחורי, לדברי אבוקסיס מה שמעיד אולי על עבודה מאומצת של השחקנים. חשוב לציין, כי הצוות הרפואי של המועדון מכוון את האשמה דווקא אל השחקנים, ואילו הם עצמם מנסים לגונן על שמשון אותו הם מעריכים מאוד. כך שנוצרה ממש מלחמת גירסאות בתוך הקבוצה לסיבה כי שמונה שחקנים פצועים, מתוכם שבעה בשריר האחורי.

שחקן הפועל תל אביב, טל בן חיים. ברני ארדוב
יחזור לדרבי? בן חיים/ברני ארדוב

למרות הקריאות של הקהל לאבוקסיס להתפטר, במועדון דוחים על הסף את האופציה שהמאמן יוחלף לפני סיום העונה, אך לא שוללים את האפשרות שבמידה והקבוצה תמשיך להיכשל ולא להציג כדורגל חיובי חוזהו לעונה הבאה יעמוד בסכנה. כזכור, לפני כחודשיים הודיעה ההנהלה כי המאמן ימשיך לשנה נוספת, אך הארכת חוזהו עדיין לא נחתמה רשמית.

מלבד זאת, בקבוצה עדיין לא שקט בין אבוקסיס לשחקנים. למרות שהשבוע המאמן כבר ערך שיחות אישיות עם חלק מהשחקנים והצליח להתקרב לחלקם, לאף אחד אין הסבר אמיתי מדוע רבים מהם לא נלחמים על הדשא. כמו כן, שני המגינים המוחלפים נעאל חוטבא ואלירן דנין ששוב הציגו יכולת חלשה מאוד במשחק קיבלו לא מעט ביקורות.

"איך יוסי מצפה משחקנים שהוא הרג אותם וכבר כמה פעמים כשהם שמעו שהם לא בתכניות שלו להילחם בשבילו במגרש?", אמר אחד השחקנים. "זה ברור שלאף שחקן אין ממש חשק לשחק ככה". בכל מקרה, השניים לא בתכניות לדרבי וחוטבא אף עשוי להיות משוחרר עד ליום שלישי למכבי נתניה המעוניינת בו מאוד.

טל בן חיים שאף צייץ אתמול בטוויטר: "שבוע הבא דרבי. זה מה שנשאר. הזדמנות אחרונה בהחלט לחזור להיות גברים ולהחזיר לקהל המדהים שלנו", אמור לשוב לפחות על פי לדבריו לדרבי, ובהפועל תל אביב אף מקווים לראות את שני הבלמים וואליד באדיר וסאבו פאביצ'ביץ' שבספק למשחק חוזרים גם הם. בכל מקרה, הצוות הרפואי יעבוד קשה מאוד השבוע על מנת להכשיר שחקנים למשחק. שניים שאמורים לחזור הם רועי גורדנה וסלים טועמה שלא היו אמש בסגל בגלל צבירת כרטיסים צהובים.

אלמוג כהן שחקן נירנברג. ברני ארדוב
דרישה לדמי השאלה גבוהים תטרפד את העסקה. כהן/ברני ארדוב

לגבי אלמוג כהן, בקבוצה מגדירים את היומייםה קרובים כקריטיים בכל הקשור למעבר שלו לאדומים. כהן מעוניין לשוב לארץ בגלל סיבות אישיות, ולכן ישנם מאמצים גדולים לסגור את תנאיו בקבוצה. אתמול נרשמה התקדמות גדולה בעניין, אך הדברים כעת יעברו למגרש של נירנברג. את המשא ומתן מול השחקן ניהל חבר הדירקטריון בכור צבאן ועוד מספר אנשי עסקים, והיום אמורים הצדדים להיפגש שוב.

בכל מקרה, הפועל תל אביב אמורה מחר לפנות רשמית לנירנברג בבקשה להשאילו עד סיום העונה. הגרמנים לא מעוניינים כרגע לשחררו, אך בהפועל מקווים כי הקשר יצליח לשכנעם, מכיוון שהוא לא מעוניין לעזוב מסיבות מקצועיות אלא כאמור מסיבות אישיות. אם נירנברג תבקש דמי השאלה גבוהים, העסקה לא תצא לפועל מכיוון שאין באפשרות המועדון לעמוד בכל סכום אשר יבקשו ואותם אנשי עסקים מוכנים בשלב זה לשלם את שכרו בלבד של הקשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully