וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: מחריף המשבר בין אבוקסיס לשחקנים

בקבוצה אמרו אחרי מכבי חיפה: "השחקנים כבויים, הם לא נלחמים בשביל יוסי". ביקורת על גורדנה: "רצה לספוג אדום"

one

בהפועל תל אביב ניסו להסביר את התבוסה 3:0 למכבי חיפה אמש בקרית אליעזר בהיעדרות של מספר שחקני מפתח ובהיעדר תרגול לאורך זמן של המערך איתו עלה המאמן יוסי אבוקסיס, אבל לאף אחד במועדון אין ספק שהקבוצה נמצאת במשבר עמוק. "משהו רע מאוד עובר על הקבוצה בשבועות האחרונים. יש פה משבר אמיתי וזה כבר לא סוד", אמר אחד השחקנים בסיום.

בשבועות האחרונים קיים מתח רב בין אבוקסיס לחלק מהשחקנים. אחרי ההפסד לבית"ר ירושלים בשבוע שעבר המאמן נזף בחנן ממן ורועי גורדנה ואמר להם: "אתם מחבלים במשחק של הקבוצה", ושחקנים בקבוצה קישרו אתמול בין אותה שיחה לבין היכולת החלשה שהשניים גילו אתמול, בעיקר גורדנה שנראה מאוד עצבני בדקות האחרונות של המחצית הראשונה.

"זה היה נראה כאילו גורדנה לא הגיע לשחק כדורגל", אמרו בקבוצה, "הוא היה עצבני מאוד מהרגע הראשון וכאילו חיפש לקבל כרטיס אדום כבר מהתחלה. הוא ועוד שחקנים נשברו אחרי ה-2:0. גורדנה לקח את הדברים של יוסי באמצע השבוע בצורה מאוד קשה וזה בא לידי ביטוי במגרש".

חבריו של הקשר ניסו לגונן עליו ואמרו: "זה נכון שלא היה נראה טוב, אבל רועי רוצה להוכיח לאבוקסיס כמה הוא טועה לגביו. כשלא הלך לקבוצה הוא התעצבן ואיבד קצת שליטה על המגרש. במחצית השנייה הוא התעשת ונראה הרבה יותר רגוע".

שחקני מכבי חיפה, דקל קינן, אייל משומר, מול שחקן הפועל תל אביב, רועי גורדנה. ברני ארדוב
בקבוצה אמרו: "גורדנה לקח את הדברים של אבוקסיס באמצע השבוע בצורה מאוד קשה וזה בא לידי ביטוי במגרש"/ברני ארדוב

בהפועל תל אביב היה גם מי שלא אהב את הביקורת של אבוקסיס שאמר לכלי התקשורת שכל שחקן יודע את מי הוא צריך לשמור ובעצם כיוון למור שושן, שהופקד על דקל קינן שכבש שני שערים אחרי מצבים נייחים. אגב, לפני השער השני המאמן רצה להחליף בין שושן לפאביצ'ביץ' בשמירה על בלם מכבי חיפה ובעקבות הבלבול שנוצר קינן נותר לבדו.

"היה לשושן חלק גדול בהפסד לחיפה, אבל זה לא רק הוא, אלא גם השיטה שלא התאימה לנו", אמר שחקן בקבוצה, "למרות שפתחנו טוב, בחלק האחורי היה בלגן וראו את זה כמעט בכל התקפה מסוכנת של חיפה".

כמו שושן וגורדנה, גם אבוקסיס לא סיים את המשחק כשהוא חף מביקורות ונראה שבינו לבין חלק מהשחקנים קיימת מתיחות גדולה. במועדון ביקרו את ההחלטה של המאמן לפתוח עם שמעון הרוש שחתם רק לפני ארבעה ימים והוסיפו שניר נחום נראה רחוק מהחיזוק לו הייתה זקוקה הקבוצה. גם הגיבוי שהמאמן בחר לתת לטוטו תמוז שהשתולל במחצית, העלה סימני שאלה. "לא סתם שחקנים נראים כבויים על הדשא ולא נלחמים בשביל יוסי", אמר שחקן בקבוצה.

בתוך כך, חשוב לציין כי מבחינת האדומים אין שינוי במעמדו של אבוקסיס. בהפועל ציינו כי גם אם היה עולה על הדעת להחליף עוד מאמן העונה, אין כסף בקופת הקבוצה לשלם לצוות מאמנים שלישי משכורת.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
יוסי אבוקסיס, מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
בכל מקרה יישאר עד סוף העונה. אבוקסיס/ברני ארדוב

מי שניסה להסביר אמש את מה שעובר על האדומים היה שי אבוטבול שחזר למגרשים אחרי למעלה מחצי שנת היעדרות: "באופן אישי אני שמח שחזרתי. פתחנו את המשחק טוב, אבל קיבלנו גולים בגלל חוסר ריכוז וחבל. יש לנו עוד יומיים משחק גביע שממנו אי אפשר לחזור. נתרכז ביום רביעי וננסה לתקן ולעשות את העבודה".

אבוטבול הוסיף: "בטח שלא אני זה שיעביר ביקורת על השחקנים, אבל אנחנו כשחקנים ניקח את האחריות על עצמנו. אם בתקופה האחרונה היה לנו פנצ'ר, לא נחפש כל הזמן אשמים מבחוץ. גם בתקופות לא טובות אנחנו אלה שמשחקים על המגרש. כמו שבניצחונות שחקנים יודעים לפתוח עיתון ולקרוא את הציונים שלהם ואף אחד שם לא נותן ציון למאמן או לעוזר מאמן, כך גם בהפסדים אנחנו צריכים לקחת אחריות".

"במצב שלנו אין טעם כרגע להסתכל על האליפות", סיכם אבוטבול את דבריו, "גם זה היה הפוך והיינו מנצחים, מוקדם מידי לדבר על אליפות. האוהדים שלנו הגיעו, השקיעו בתפאורה ועודדו כל המשחק ואנחנו מאכזבים אותם לאחרונה. כקבוצה אנחנו חייבים להיראות יותר טוב".

נראה שלקראת משחק הגביע נגד הפועל באר שבע ביום רביעי, יוסי אבוקסיס יתרגל מספר שינויים. אריק דג'מבה דג'מבה, שלא שיחק אתמול בגלל הרחקה, ישוב להרכב ונראה שגם סלים טועמה ואנטבי יפתחו. אלרואי כהן, שנכנס אתמול עם פתיחת המחצית השנייה, אבל נפצע והוחלף כעבור רבע שעה, כנראה סובל מקרע בשריר והוא הצטרף לגילי ורמוט וטל בן חיים הפצועים, שלא ישחקו בווסרמיל.

הערב צפוי לנחות בארץ המגן הפורטוגלי טיאגו קוסטה, שכבר סיכם את תנאיו בקבוצה. קוסטה, 27, גדל במחלקת הנוער של בנפיקה, שיחק בקבוצת המילואים ועבר לא מעט קבוצות בקריירה. בקיץ 2006 עבר להארטס הסקוטית, אך שוחרר תוך זמן קצר וחזר לוויטוריה סטובאל בה שיחק במילואים. בהמשך, הופיע בוויחרן הבולגרית, ויזלה מהליגה השלישית בפורטוגל וטימישוארה הרומנית. בקיץ 2010 שב לפורטוגל ומאז הספיק לעבור באסטוריל, ריו אבה וליישואס לפני שחתם בתחילת העונה במדי אולימפיאקוס ניקוסיה הקפריסאית, במדיה רשם 16 הופעות ובישל שני שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully