וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "גם עכשיו אני אומר - חייבים להשתפר"

מאמן הפועל ת"א לא יצא מגדרו על אף ה-0:3: "המתפרצות שלנו היו קטלניות". גילי ורמוט יטוס לבלגיה כדי לעבור בדיקה רפואית

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל תל אביב הביסה הערב (שבת) 0:3 את בני סכנין ועלתה באופן זמני למקום הראשון, כדי לחגוג סוף סוף ניצחון ליגה שני ברציפות ואולי לצאת באופן סופי מהתקופה הרעה שעברה על המועדון בשבועות האחרונים. עומר דמארי (7) וטל בן חיים (80) ניצלו את ההגנה האיומה של סכנין כדי למצוא את הרשת, שבוע לפני שהאדומים יארחו בבלומפילד את בית"ר ירושלים. לא הכל ורוד בקבוצה של אבוקסיס והערב נודי כי גילי ורמוט יטוס ביום שני לפרופסור מרטנס בבלגיה על מנת לבדוק את הפציעה בשריר האחורי.

ניר נחום שחקן הפועל תל אביב (למעלה משמאל) עם נעאל חוטבא עם אלרואי כהן. קובי אליהו
שוב בפסגה. שחקני הפועל תל אביב חוגגים/קובי אליהו

"היינו קטלניים במתפרצות שלנו", אמר יוסי אבוקסיס בסיום. "כל מתפרצת שלנו הייתה כמו שצריך. ידענו שסכנין קבוצה טובה מאוד, שיודעת לתקוף בבית. הבקענו שני שערים וזה מה שגמר את המשחק. זה משחק חוץ קשה מאוד ואנחנו חוזרים שמחים עם שלוש נקודות". המאמן התייחס לעובדה שהפועל תל אביב עלתה לפסגה על חשבון היריבה העירונית, לפחות זמנית: "גם כשהיינו בארבע הפרש ממכבי, אמרתי שאנחנו צריכים לשפר את עצמנו וגם עכשיו אני אומר את זה. יש קבוצות טובות מאחורינו ואם לא נשחק טוב, כלום לא יעזור. היום אני מרוצה כי לא קל להבקיע שלושה שערים בסכנין".

אבוקסיס התייחס ליכולת של שחקני הרכש החדשים, סאבו פאביצ'ביץ' וניר נחום שרשמו הופעות בכורה, ואמר: "כמובן שאם אלה שחקנים שרציתי, אז אני סומך עליהם. אבל אלה לא רק הם, היה פה היום רצון, מחויבות ומתפרצות ברמה גבוהה מאוד". על ההיעדרות של טוטו תמוז, אמר המאמן: "טוטו הוא שחקן שלנו וברגע שהוא יבריא הוא יחזור לקבוצה. יש לנו הרבה שחקנים טובים בחוץ. הגענו עם סגל קצר".

טל בן חיים, שהצטיין עם צמד כולל שער נאה במבצע אישי עשר דקות לסיום, הוסיף: "יש לנו שחקנים טובים בחלק הקדמי, אבל גם לא ספגנו. היה משחק הגנתי מצוין של כל הקבוצה. אמנם לא החזקנו יותר מדי בכדור, אבל העיקר שניצחנו. יוסי לקח אותנו ואמר לנו שאנחנו קבוצה שאם נשמור על העמדות ונצא קדימה, נוכל להיות מסוכנים מאוד. זה לא חשוב כמה אתה מחזיק בכדור, זה לא מדד לניצחון או הפסד". על המשך המאבקים בצמרת אמר בן חיים: "עלינו למקום הראשון, כמובן שנקווה שמכבי תל אביב תפסיד, אבל עוד מוקדם לדבר על הדברים".

גילי ורמוט הפצוע שכמובן לא היה הערב בסגל יטוס ביום שני לפרופסור מרטנס בבלגיה על מנת לבדוק את הפציעה בשריר הירך האחורי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מאמן הפועל תל אביב המאמן יוסי אבוקסיס. קובי אליהו
עדיין יש מקום לשיפור. אבוקסיס/קובי אליהו

מנגד, מיותר לציין שבסכנין היו מאוד מאוכזבים מתוצאה הסופית. שמעון הרוש, שמועמד להפועל תל אביב ורשם שתי החמצות גדולות מול מי שעשויה להיות קבוצתו לעתיד, ספג קללות מאוהדי סכנין כשירד לחדר ההלבשה: "אל תחזור לפה, לא רוצים אותך".

"הוא לא הולך לשום מקום, הוא פשוט סבל ממתיחה בשריר האחורי ובגלל זה הוא גם הוחלף", הבהיר שלומי דורה בסיום. על המשחק עצמו אמר המאמן: "המשחק היה מוזר לחלוטין. קיבלנו שלושה שערים על אף ששלטנו. ידענו כל השבוע שהיכולת האישית בהתקפות מעבר זה הנשק של הפועל. בהתקפה מסודרת הם לא עשו כלום והפסדנו את המשחק לעצמנו". על המשך העונה אמר דורה: "סכנין הצהירה בתחילת העונה שהיא רוצה להישאר בליגה. רשמנו שלושה ניצחונות בתחילת הסיבוב, עכשיו הפסדנו פעמיים, יציבות זה לא מה שמאפיין אותנו השנה. נקווה לקחת כמה שיותר נקודות כדי לא להסתבך בתחתית".

מאמן בני סכנין שלומי דורה. קובי אליהו
"הפסדנו את המשחק לעצמנו". שלומי דורה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully