וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "זה מה שאנחנו יכולים לעשות כרגע"

29.12.2012 / 19:38

מאמן הפועל ת"א הודה ביכולת החלשה ושוב ביקש חיזוק. על השיפוט: "לא מתייחס". טועמה: "לא הייתי קורא לזה משבר"

ברני ארדוב

הפועל תל אביב ממשיכה לשקוע. האדומים הפסידו הערב (שבת) 2:1 בדרבי לבני יהודה והם סופרים כבר ארבעה משחקים רצופים ללא ניצחון, לראשונה מאז 2007. הפועל תל אביב אמנם הייתה ראויה לפנדל שלא נשרק במחצית הראשונה, אך צריכה לבוא בטענות בעיקר לעצמה, כשבני יהודה הייתה עדיפה לאורך מרבית שלבי המשחק ונהנתה משערים של אדם הרפקה (13) וסארי פלאח (53). עדן שרם רק צימק דקה לפני השריקה, כשבוגר אחר של מחלקת הנוער, הקשר כפיר אייזנשטיין, הורחק בתוספת הזמן.

אפולה אדל שוער הפועל תל אביב. ברני ארדוב
רצף האכזבות נמשך. אפולה אדל/ברני ארדוב

"לא נכנסנו טוב למשחק", סיכם יוסי אבוקסיס לאחר ההפסד. "אחר כך היו לנו הזדמנויות, אבל לא ניצלנו אותן. זה מה שאנחנו יכולים לעשות כרגע עם הפציעות וההרחקות שלנו. אחרי ינואר נהיה קבוצה הרבה יותר טובה. אני לא אדבר על הגנה או התקפה, אני מדבר על הקבוצה. ברור לכולם שאנחנו צריכים שחקנים נוספים. זה תלוי בתקציב כי אנחנו לא יכולים להביא כל שחקן שאנחנו רוצים".

כאשר נשאל לגבי טעות השיפוט, ביקש אבוקסיס להימנע מעימות נוסף: "לא באנו היום להתעסק בשום דבר מלבד בכדורגל. גם בחודש האחרון היו הערות, והתקשורת ניפחה את זה. היינו פחות טובים, לא נתלה את זה בדברים אחרים. זו היכולת שאנחנו מביאים בתקופה הזו ונצטרך לשפר את זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
טוטו תמוז שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
תמוז משתגע. הפועל נראית רע/ברני ארדוב

סלים טועמה: "צריך לשכוח את המשחק הזה"

סלים טועמה לא חשב ששלוש תוצאות התיקו הרצופות הלחיצו את האדומים לפני המשחק: "לא היה לחץ לפני המשחק. אני חושב שפתחנו די טוב. גם אם יתנו לו (לאדם הרפקה) אלף הזדמנויות להבקיע במצב כמו השער הראשון, הוא לא יבקיע. אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו הלאה, ולהשתפר".

על ההתפרקות לאחר השער השני אמר הקשר הוותיק: "לא יודע מאיפה בא הגול הזה. זה השפיע עלינו. אנחנו לא מחפשים תירוצים, אנחנו צריכים להשתפר. צריך לעבוד השבוע על הדברים שלא עשינו טוב. יוסי יעבוד איתנו כמו שצריך. כשאמרו שאנחנו הקבוצה הכי טובה בליגה, זה עצבן. אנחנו בכלל לא מתעסקים בזה. היו לנו משחקים שעל הנייר היינו אמורים לקחת אבל יצאנו עם שלוש תוצאות תיקו והפסד. אני לא חושב שיש היום שחקן שלא רצה".

על התקופה האחרונה אמר טועמה: "לא יודע אם הייתי קורא לזה משבר. לא קל לנו, קבוצות באות ומסתגרות מולנו. יש הרבה שחקנים פצועים, יוסי לא מצליח לחבר 11 שחקנים שישחקו ברציפות בחמישה או שישה משחקים. כל פעם שחקן אחר או פצוע או נעדר. אבל אנחנו לא מחפשים תירוצים, צריך לשכוח את המשחק הזה שיותר מהר".

יוסי אבוקסיס מאמן הפועל תל אביב (שני משמאל) לצד אריק דג'מבה דג'מבה. ברני ארדוב
לא דיבר על השיפוט הפעם. יוסי אבוקסיס עם אריק דג'מבה דג'מבה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully