וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון הדרי: "אני לא בורח מאחריות. אתם מסיתים"

מאמן עכו לא מתכוון להתפטר לאחר ההפסד 2:0 לרמת השרון ויצא במתקפה נגד התקשורת. קורצקי: "הפכנו את המשחק לקל"

one

הפועל עכו ממשיכה לגמגם, והערב (שבת) היא נראתה רע מאוד בבית מול עירוני ניר רמת השרון בדרך להפסד 2:0 שמסבך אותה עמוק בתחתית כשהיא במקום ה-12 ובמרחק נקודה מהקו האדום. עבור העכואים היה זה המשחק התשיעי ברציפות ללא ניצחון (שישה הפסדים, שלוש תוצאות תיקו). משה אבוטבול (61) ואפרים טאקה (90) כבשו את השערים לקבוצה מהשרון.

שמעון הדרי מאמן הפועל עכו. קובי אליהו
לא אהב את הדיווחים בשבוע האחרון. שמעון הדרי/קובי אליהו

למרות האווירה שנוצרה סביבו והעובדה שהקבוצה השלימה עם הרצף השלילי, שמעון הדרי החליט בשלב הזה שלא להתפטר מתוך אמונה שהוא יוכל להוציא את הקבוצה מהבוץ. יושב ראש הקבוצה ציון וייצמן טרם קיבל החלטה בנושא, אבל ההתפתחויות בנושא עשויות לבוא במהלך השבוע הקרוב. מי שהוזכר בשבוע האחרון כמועמד להחליפו הוא יובל נעים. החלוץ המאכזב לאונרדו פאסוס קיבל הודעת שחרור ולא ימשיך מעבר לינואר.

שמעון הדרי, מאמן הפועל עכו, אמר בסיום: "לא נראינו טוב, להבדיל מהמשחקים הקודמים שבהם היינו טובים ולקחנו נקודות. כמאמנים אנחנו צריכים לכוון כמה שיותר גבוה. זה עבד טוב על פי המשחקים הראשונים והיינו במקום הרביעי כמעט חצי מהסיבוב הראשון. נקלענו לתקופה שכרגע אנחנו לא יוצאים ממנה ואנחנו צריכים לחשוב".

על המשך עתידו במועדון, אמר הדרי: "מי שפיטר ומינה מאמנים זה אתם, זה לא ציון וייצמן והמערכת. זה בלט בשבוע שעבר עם כל השמות של יובל נעים והשלטים שאני לא ראיתי. כדאי לכולכם להירגע. חלק מכם לא מרגיש, אבל אתם גורמים להסתה וזה חמור. ישבתי עם הבעלים של הקבוצה ודנו על הנושא עוד לפני המשחק. אני לוקח אחריות ומתמודד. מי שחושב שצריך להתפטר, הוא בורח מאחריות ואני לא בורח מאחריות".

על מה שעובר על השחקנים, הוסיף המאמן: "האווירה כרגע לא טובה בחדר ההלבשה, השחקנים שפופים ומכונסים בעצמם. אני לא דוגל בהרצאות אחרי הפסדים. אני אוהב להגיע ביום ראשון ולהתחיל להסביר".

מנחם קורצקי, מאמן עירוני רמת השרון: "ידענו שעכו בלחץ, ובדקות הנכונות שצריך להכריע משחק הבקענו שער ואז בא גם השני. כך הפכנו את המשחק הזה לקל. זה ניצחון שיכול אמנם לשקר ולתת מצב לא מדויק למצב. הקבוצות מתחתינו ניצחו, ואנחנו מסתכלים רק למטה. השחקנים שנביא ישדרגו את הקבוצה, ואולי נוכל להסתכל גם למעלה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מנחם קורצקי מאמן עירוני רמת השרון. ברני ארדוב
עדיין מסתכל בדאגה למטה. מנחם קורצקי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully