וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גוטמן: "יש רק מטרה אחת - להיראות טוב ולנצח"

10.9.2012 / 19:53

מאמן נבחרת ישראל ערך מסע"ת לקראת רוסיה (ג', 20:00, ער' 1 ו-HD). בניון, אלמוג כהן, עזרא וראדי בהרכב, רפאלוב שוחרר

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכה: מיכאל ברגמן

בנבחרת ישראל שמו מאחור את ה-1:1 המאכזב נגד אזרבייג'אן ביום שישי האחרון, וכבר מתכוננים במרץ למשחק השני במוקדמות הגביע העולמי 2014, מחר נגד רוסיה (20:00, ערוץ 1 וערוץ 511 HD). המאמן אלי גוטמן, קיים הערב את מסיבת העיתונאים הרשמית לקראת המשחק, ואחריה העביר את האימון המסכם. ביחד עם המאמן, הגיע למסיבת העיתונאים גם הקפטן יוסי בניון.

מאמן נבחרת ישראל, אלי גוטמן, לצד שחקן הנבחרת, יוסי בניון. קובי אליהו
"לא יהיה שחקן שלא ייתן הכל". גוטמן/קובי אליהו

ישראל:

גוטמן אמר: "הנבחרת לא שלי - אמרתי את זה תמיד. אין לנו ארץ אחרת ואין לנו נבחרת אחרת. אני מאמין שהקהל יתלכד מסביב לנבחרת ואז חובת ההוכחה תהיה עלינו במגרש. אני יכול להבטיח שלא יהיה שחקן מחר שלא ייתן את כל כולו. אני מצפה לראות נבחרת ישראל מאורגנת, שיודעת מה שהיא רוצה מעצמה במגרש".

על היריבה, אמר המאמן: "רוסיה מגיעה כקבוצה. מבחינתו זה לא משנה אם משחק ארשבין, ביסטורב או דזגוייב. הם משחקים כקבוצה ולכך אנחנו נערכים. הכנתי שתי תבניות למשחק. הכוח של רוסיה הוא במרכז השדה ולכך אני מתכונן. נשחק 4:3:3, עם שלושה קשרים במרכז ושלושה שחקנים בחלק הקדמי. כל השיקולים שלי הם עניניים ומקצועיים. יש רק מטרה אחת לנגד עיניי - שהנבחרת תיראה טוב ותנצח".

בניון אמר: "כל משחק הוא קריטי. זו ליגה של 10 מחזורים. רצינו שלוש נקודות בבאקו וזה לא קרה. אנחנו משחקים נגד נבחרת מצוינת, אבל צריך לעשות הכל כדי לנצח. אם זה יקרה, נחזור להיות חזק בעניינים. אני לא חושש מהמשחק, אני מאמין שיש לנו את היכולת לנצח".

בניון הוסיף: "לאורך השנים התמקדו בעיקר בי, אבל אני רק שחקן אחד. כמובן שהיו ציפיות כי שיחקתי בקבוצות גדולות, אבל כדי שהנבחרת תצליח, כל שחקן צריך להביא את היכולת שלו מהקבוצה ורק ביחד אפשר להתקדם. אני לא חושב שאני אהיה מחר במבחן יותר גדול מאשר בשנים אחרות. זה בא מהתקשורת, שמטילה אחריות על השחקנים היותר ותיקים. יש לי ציפיות גבוהות מעצמי, אבל יש ימים פחות טובים ויותר טובים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

אחרי מסיבת העיתונאים, נערך האימון המסכם ובו גוטמן תירגל הרכב שכולל שלושה קשרים במרכז המגרש ושלושה שחקנים בחלק הקדמי: אחד בכל צד (חן עזרא ויוסי בניון) ואחד במרכז (איתי שכטר). על פי האימון, גוטמן יערוך חמישה שינויים בהרכב לעומת זה שפתח בבאקו: טל בן חיים, מהראן ראדי, אלמוג כהן, עזרא ובניון, ישחקו במקום דן מורי, גל אלברמן, גילי ורמוט, מאור מליקסון ותומר חמד, שפתחו באזרבייג'אן. מי ששוחרר מהסגל הוא ליאור רפאלוב הפצוע, שלא יצא עם הנבחרת לאזרבייג'אן והצוות הרפואי לא הצליח להכשירו למשחק מחר.

הרכב הנבחרת: דודו אוואט, יובל שפונגין, איתן טיבי, טל בן חיים, יואב זיו, אלמוג כהן, מהראן ראדי, ביברס נאתכו, חן עזרא, יוסי בניון, איתי שכטר.

מאמן נבחרת רוסיה, פאביו קאפלו. קובי אליהו
קאפלו היום באימון/קובי אליהו

רוסיה:

גם נבחרת רוסיה ערכה היום אימון מסכם ומסיבת עיתונאים רשמית, בה נכחו מאמן הנבחרת, פאביו קאפלו, והקפטן איגור דניסוב. אגב, בתקשורת הרוסית דיווחו שלמרות שבין בית המלון הילטון לאצטדיון רמת גן מפרידים כשמונה קילומטר בלבד, הנסיעה של הנבחרת ערכה שעה בגלל הפקקים באזור האצטדיון, שנגרמו כתוצאה מההופעה של להקת רד הוט צ'ילי פפרס הערב בפארק הירקון.

דניסוב, התייחס ליכולת הלא משכנעת שרוסיה הציגה בניחון 0:2 על צפון אירלנד ביום שישי האחרון: "יכול להיות שחוסר התיאום בינינו נבע מתנאי המגרש הלא טובים, אבל התנאים במגרש כאן הרבה יותר טובים. ננסה לשחק בנגיעה אחת ולהראות את התיאום והחיבור בינינו. יהיה קשה מאוד לנצח אותנו".

העיתונאים הרוסים ביקשו מקאפלו להתייחס לכך שהוא לא הזמין לסגל את אנדריי ארשבין, פאבל פוגרבניאק ורומן פאבליוצ'נקו, והאיטלקי השיב: "הדלת פתוחה לכל השחקנים, אבל בשביל להיות בנבחרת הם צריכים לשחק. כמאמן אני צריך לבחור את השחקנים שנמצאים בכושר הטוב ביותר. אני לא יכול לזמן יותר מ-23 שחקנים".

הרכב משוער: איגור אקינפייב, אלכסנדר אניוקוב, ואסילי ברזוצקי, סרגיי איגנשביץ', דימיטרי קומבארוב, רומן שירוקוב, איגור דניסוב, ויקטור פאיזולין, ולדימיר ביסטרוב, אלן דזגוייב, אלכסנדר קרז'קוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully