וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילי לנדאו: "הליגה האירופית תהיה חוויה אדירה"

תהל אלון

28.8.2012 / 23:58

לנדאו וקרית שמונה הודחו מהצ'מפיונס, אבל נרגשים לקראת ההמשך באירופה. אבוחצירא: "מקווה להיות פה שוב בעתיד"

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

1:1 נגד באטה בוריסוב במשחק הגומלין, לא הספיק לעירוני קרית שמונה בשביל להעפיל הערב (שלישי) לשלב הבתים של ליגת האלופות. הקבוצה הישראלית, שהפסידה 2:0 במשחק הראשון בבלארוס, הוליכה 0:1 משער של לאסלו לנצ'ה בדקה ה-67, אבל ספגה בתוספת הזמן והיא תעבור מכאן לשלב הבתים של הליגה האירופית. ביום שישי בצהריים תתקיים ההגרלה והאלופה הישראלית תלמד מי תהיינה שלוש היריבות שלה במפעל השני בחשיבותו.

"תחושה של החמצה", סיכם המאמן גילי לנדאו, "רציתי להיות גאה. בחצי הראשון הכתבנו קצב, שיחקנו בסבלנות, אבל מהר מאוד עשיתי את החילופים בחצי השני, עברתי לשחק עם ארבעה חלוצים והגבנו לזה מצוין. בסוג של משחקים כאלה לא צריך יותר משלושה-ארבעה מצבי הבקעה, אבל לא ניצלנו אותם".

לנדאו הוסיף: "קרית שמונה עושה דברים יפים, משחקת כמו קבוצה בוגרת ותהיה פה קבוצה חזקה השנה. הוכחנו היום שאנחנו מסוגלים להסתגל לכל מיני שיטות, גם ניצחון של 0:1 היה נותן תחושה טובה, אבל אני מצדיע לבחורים שלנו ולקהל שלנו. גם הליגה האירופית היא לא דבר של מה בכך, זו תהיה חוויה אדירה. הגול של לנצ'ה היה גול פנטסטי, גול ששווה לקנות כרטיס בשיבלו ואפילו להתפלח. חבל שהחמצנו בהמשך".

שמעון אבוחצירא היה מאוכזב משתי החמצות לא קטנות שלו במהלך המשחק: "לצערי אני בתקופה לא טובה, אבל היה לנו משחק טוב, הגענו להזדמנויות שלנו ושלטנו ברוב שלבי המשחק. עשינו משחק גדול וחבל שלא נכנס לנו. אפשר להצטער על השער השני שספגנו במשחק הראשון כי קרית שמונה שווה שער או שניים בכל משחק. אבל אין מה לעשות, זה הכדורגל, והגענו לליגה האירופית - דבר שקרית שמונה לא עשתה מעולם. אני מקווה שיהיה לנו עוד צ'אנס, ומקווה שנשחזר את האליפות של העונה שעברה כדי להגיע לכאן שוב".

ברק בדש, שבעצמו החמיץ הזדמנות טובה לקבוע 0:2 בדקה ה-81, אמר: "ידענו שאנחנו צריכים לתת מעצמנו אקסטרה כי היינו בפיגור של שני שערים וזה לא פשוט. אני חושב שהגיע לנו לכבוש שני שערים, וזה חבל, אבל כל מי שראה את המשחק היום ראה שהבאנו כבוד לקרית שמונה וייצגנו את המדינה בכבוד במפעל הזה. המפעל הזה חדש לנו, האליפות הזו חדשה לנו, ואני בטוח שבשנים הבאות קרית שמונה תצליח להביא הישגים במפעלים הללו. לא משנה את מי נקבל בליגה האירופית, זה מרגש. אנחנו רוצים להשיג נסיון ולהצליח".

המאמן המנצח, ויקטור גונצ'רנקו, אמר: "עד אמצע המחצית השנייה הייתי די בטוח בתוצאה. לאחר החילופים היתרון עבר לקרית שמונה, אבל באטה זו קבוצה שיודעת איך לשחק במצבים כאלה והשחקנים גילו הרבה אופי. היו רגעים של לחץ ואני מברך את המועדון על העלייה לליגת האלופות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully