וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: זעם על שמואלביץ', פרננדס יורחק מכמה משחקים

26.8.2012 / 7:04

קובי מויאל ובית"ר ירושלים מתקשים להירגע מההפסד הדרמטי בקרית שמונה. קורנפיין יחכה לבן שושן, איינבינדר וחדד עוד שבוע

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכה: אמיר קוטיגרו

סערות רגשות גדולה הייתה בחדר ההלבשה של בית"ר ירושלים בסיום משחק ההפסד אתמול (שבת) בקרית שמונה ומחדר ההלבשה נשמעו קולות רמים של השלכת חפצים והרבה מאוד עצבים של השחקנים מאירועי סיום המשחק.

דריו פרננדס, שהורחק ולטענת השופט איתן שמואלביץ' ניסה לתקוף אותו וקילל אותו ("בן זונה"), אמר בחדר ההלבשה: "זה לא שופט מקצוען. אנשים עובדים כל כך קשה והוא עושה מה שבא לו וגומר קבוצה ואוהדים שנסעו כל כך רחוק. זו בושה". בבית"ר לוקחים בחשבון שעקב דו"ח השיפוט, צפוי הארגנטינאי להיות מורחק משלושה-ארבעה משחקים, ומקווים שהוא לא יושעה מכמות משחקים דומה לזו של אביחי ידין, שדחף את השופט מנשה משיח בדרבי התל אביבי, והורחק מתשעה משחקים.

עיקר הטענות בבית"ר היו לפנדל שלא נשרק לזכותם במחצית הראשונה ולשריקה לעבירה ולבעיטה חופשית, ממנה כבשה קרית שמונה את שער הניצחון עמוק בתוך זמן פציעות. המאמן אלי כהן, שבעצמו הורחק עוד לפני אותו שער ויועמד בשל כך לדין בהתאחדות, אמר בסיום: "אם זה לא פנדל אז מה זה פנדל? אם הוא היה עומד על קו השער ועוצר את הכדור ככה זה לא היה פנדל? החוק זהה לקו השער ולרחבה, זאת החלטה פשוט שערורייתית".

בדרך חזרה לירושלים צפו השחקנים בתקציר המשחק והדעה בקרב כולם הייתה שקובי מויאל לא ביצע עבירה במהלך שהוביל לשער של האלופה. "לא היה פאול", אמר מויאל, "בגלל שאישרו לנו גול באופסייד, השופט רצה להחזיר להם ונתן להם עבירה שלא הגיעה להם. חבל שככה מוכרע משחק כי זה לא הגיע לנו".

דריו פרננדס, שחקני בית"ר ירושלים מתווכחים עם השופט איתן שמואלביץ'. אדריאן הרבשטיין
יורחק ממספר משחקים. פרננדס/אדריאן הרבשטיין

מויאל נראה שבור בסיום, אבל ניסה לשמור על אופטימיות: "שיחקנו מצוין והתעלינו על עצמנו במחצית השנייה. אנחנו בסגל חסר, אבל נתנו את כל הלב לנו והיינו עדיפים בחלקים גדולים של המשחק. לחזור מפיגור בדקה ה-90 ולספוג אחרי כמה שניות, זה הפסד לא יאומן. קבוצות אחרות היו מתפרקות כאן ומקבלות שש חתיכות. קרית שמונה בכושר של מחזור עשירי ואני לא מאמין שהרבה קבוצות יוכלו לחזור כאן מפיגור של שני שערים".

על ההרחקה של פרננדס אמר הקשר: "לא ראיתי את זה, רק ראיתי שהוא התעצבן. דריו ארגנטינאי שמשחק עם הלב והמזג החם. לנסוע לכאן שלוש שעות, לשהות סופשבוע בלי המשפחה ואחרי זה לחזור שלוש שעות אחרי הפסד שלא מגיע לך? זו הרגשה קשה ובאיזשהו מקום אני מבין אותו".

בית"ר נראתה אתמול המומה בדקות הראשונות, וכבר אחרי 10 דקות נקלעה לפיגור 2:0. מויאל ניסה להסביר: "לא כל כך הבנו מה קורה. עד שהבנו את השיטה שלהם כבר היינו בפיגור של שני שערים. קיבלנו פה דחיפה אדירה מהקהל. כל הכבוד לאוהדים ונקווה שכבר בשבוע הבא מול באר שבע נגרום להם לחייך. עברנו קיץ קשה, אבל כשרואים את כל הרצון וההשקעה של האוהדים, שמים הכל בצד ונותנים את כל הלב והנשמה, זו בית"ר ירושלים".

אגב, לאחר השער השני היה נראה כאילו נרשמה תקרית בין מויאל לבלם החדש, דינו שקבורץ הקרואטי. הקשר הכחיש בסיום ואמר שניסה לעודד אותו. שקבורץ אישר זאת ואמר: "הוא אמר לי לשכוח מהגול והתוצאה ולהיות חזק כי אנחנו יכולים לנצח את המשחק. באמת היינו חזקים וטובים יותר אחרי שני השערים שספגנו".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
קובי מויאל שחקן בית"ר ירושלים מאוכזב. קובי אליהו
"קרית שמונה בכושר של מחזור עשירי". מויאל/קובי אליהו

לקראת המשחק מול הפועל באר שבע ביום שבת, ינסו במועדון לסכם עם עוד שחקן או שניים. כרגע נראה שהאופציה הכי ריאלית היא צירופו בהשאלה של חן עזריאל, שהפערים איתו מאוד קטנים. ייתכן שכבר היום בפגישה עם אביו, יסוכם על החתמתו לעונה הקרובה והוא יגיע ממכבי חיפה.

מעבר לעזריאל, במידה שהבקרה תאשר את דרישת בית"ר להכרה בשני מיליון ש"ח עבור גיוס הכספים של העמותה, יצורף שחקן נוסף. המאמן אלי כהן רוצה את שי חדד ואף שוחח עימו באופן אישי, אך כרגע נראה כי הפערים גדולים. בכל מקרה, איציק קורנפיין מתכוון לחכות לבן שושן, דן איינבינדר וחדד עוד כ-7-10 ימים ובמידה שלא יסגרו עד אז, יעבור לאופציות נוספות. על הפרק נמצא כרגע הקשר-חלוץ הקרואטי דומיניק גלאבינה.

בבית"ר נשמעה אתמול ביקורת על כך שאף אחד מאנשי המועדון לא הגיע לקרית שמונה. גם אנשי קרית שמונה חייכו ואמרו: "אין לנו למי לתת את הכרטיסים, יציע הכבוד ריק". איציק קורנפיין סבל מכאבי גב חזקים ולא הגיע, והשחקנים שלא חתמו על חוזים העדיפו להישאר בבית, כמו גם אלי דסה הפצוע. "אין להם רכבים ולא היה אוטובוס של הקבוצה להצטרף אליו" הסביר אחד השחקנים: "צריך להבין גם אותם. הם בני אדם והסיטואציה לא פשוטה. אם בן שושן ואיינבינדר היו מגיעים ואוהדים היו מקללים אותם? איך הם היו מרגישים? אלו ימים רגישים ואולי טוב שהם נשארו בבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully