וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: אריק דג'מבה דג'מבה חתם לשנתיים

הקשר הקמרוני בן ה-31 ישחק בשורות האדומים אחרי מגעים מתישים ומו"מ שכבר פוצץ. יהיה הזר החמישי של ניצן שירזי

.../צילום: טל אנגלנדר, עריכה: טל רזניק

סוף טוב, הכל טוב. אחרי מגעים אינטנסיביים שכללו גם פיצוץ במו"מ בין הצדדים, הקשר הקמרוני, אריק דג'מבה דג'מבה, חתם הערב (שני) לשנתיים במדי הפועל תל אביב, כך הודיע המועדון בעמוד הפייסבוק שלו.

"מיד עם נחיתתי הכרתי את האנשים בהפועל והבנתי שזה המקום הכי טוב בשבילי", אמר השחקן אחרי החתימה, "המו?מ היה ארוך, אבל תמיד התנהל בחברות והבנה. אני שמח להצטרף לאדומים וכבר יש לי פה כמה חברים. אני בטוח שביחד נגיע להישגים הכי גדולים שאפשר ומבחינתי מצאתי בית חם?.

דג'מבה דג'מבה בן ה-31 יהיה הזר החמישי של הקבוצה אחרי אפולה אדל, ג'ון פיינטסיל, נוסא איגייבור וברונו קוטיניו, והאדומים אמורים להספיק לרשום אותו לצמד המשחקים נגד דודלאנז' מלוקסמבורג בפלייאוף העלייה לשלב הבתים של הליגה האירופית.

הקשר הקמרוני הוא שחקן הרכש הרביעי של האדומים השבוע אחרי אלירן דנין, חנן ממן ופיינטסיל. הוא הגיע לישראל בתחילת השבוע ואף עבר בדיקות רפואיות מקיפות, אך במו"מ בינו לבין המועדון נתגלו פערים משמעותיים, כשאמש עוד העריכו בהפועל שהוא יעזוב את ישראל בלי לחתום על חוזה. הערב חלה תפנית כשהצדדים הסכימו להתגמש והגיעו להבנות. במועדון ציינו את עזרתו הגדולה של אפולה אדל להצלחתה של ההחתמה.

דג'מבה דג'מבה בן ה-31 נרכש על ידי מנצ'סטר יונייטד מנאנט הצרפתית בקיץ 2003 תמורת 3.5 מיליון ליש"ט וסומן כמחליפו של רוי קין, אבל בעונה וחצי באולד טראפורד לא זכה לדקות משחק משמעותיות. בינואר 2005 נמכר לאסטון וילה, אבל גם בה לא בלט. בהמשך שיחק חצי עונה בהשאלה בברנלי, עונה בקטאר וכאמור, ארבע שנים בליגה הדנית. בעונה שעברה רשם השחקן 27 הופעות ליגה באודנסה.

בתוך כך, ג'ון פיינטסייל, שנחת בארץ יחד עם דג'מבה דג'מבה, כבר ערך אימון בכורה וקיבל את החולצה מספר 44. "הציפיות שלי גבוהות מאוד. כרגע חשוב שננצח את שני המשחקים בליגה האירופית, נעלה לשלב הבתים ואולי נגיע לשלבים גבוהים יותר, אפילו לגמר. אני חולם בגדול וזה הזמן שלי להחזיר למועדון הזה. אתן את כל כולי למען הפועל תל אביב וכדי להחזיר את האליפות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מצאתי בית חם". דג'מבה דג'מבה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully