וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלונה במשטרה: פרוספר אזגי תקף סוכן שחקנים

בלעדי: שרון חלבי טוען כי אזגי ומנכ"ל אשקלון תקפו אותו באגרופים בפגישה על החלוץ מאוולי, שאישר זאת. אזגי: "אין לי מושג על מה אתה מדבר"

האם האלימות בכדורגל הישראלי שוב מתפרצת? אתמול (ראשון) הוגשה תלונה במשטרה על תקיפה כנגד הבעלים של הפועל אשקלון פרוספר אזגי ומנכ"ל הקבוצה צ'יקו מגיה. את התלונה הגיש סוכן השחקנים שרון חלבי, שטוען כי השניים תקפו אותו במהלך פגישה שהתקיימה בביתו של אזגי באשקלון.

לטענת חלבי, אזגי ומגיה תקפו אותו, כסוכן המייצג את סגן מלך השערים של הליגה הלאומית, הגנאי אוסיי מאוולי. בסיום האירוע פנה חלבי לקבל טיפול רפואי בבית החולים ברזילי באשקלון, ומשם המשיך למשטרת אשקלון כדי להגיש תלונה. במהלך היממה הקרובה צפוי מאוולי לקבל זימון לתת את עדותו כמי שהיה עד לאירועים ואף הדף את השניים בגופו, כל על פי דברי הסוכן, מלהמשיך ולתקוף את חלבי. בנוסף, צפויים אזגי ומגיה לקבל זימון לחקירה.

לטענתו של חלבי, בפגישה שנערכה בביתו של אזגי עלה נושא עתידו של מאוולי, כשמלבד השניים, נכחו גם השחקן, איש העסקים אהרון ריינמן ובנו עו"ד אבישי ריינמן. לאחר שיחה שהייתה רגועה, טוען חלבי, שיגר מגיה שני אגרופים למצחו ולעורפו של חלבי, בזמן שמאוולי מנסה למנוע ממגיה להמשיך ולתקוף אותו. בשלב הזה מאוולי וחלבי היו בדרכם לעזוב את הווילה, אבל עוד לפני כן אזגי שיגר, לטענת חלבי, שני אגרופים משלו לעבר עורפו. חלבי ההמום עזב במהירות את המקום יחד עם מאוולי, ולאחר מכן פנה לקבל טיפול רפואי, כשהוא סובל ממכות יבשות ומכאבי ראש.

זו לא הפעם הראשונה ששמו של אזגי מופיע בהקשר למקרי אלימות. בחודש מאי בשנה שעברה טען שוער הקבוצה לשעבר סטיבן אהורלו כי אזגי הגיע לביתו, עיקם את אצבעו הפצועה ונעל אותו מבחוץ. אזגי אישר אז את הדברים, כשאמר: "התקרבתי אליו, תפסתי לו את האצבע ועיקמתי אותה ובאמת יצא דם מאזור הציפורן".

בתגובה לדברים, חלבי מסר: "אני לא מאמין שבשנת 2012 בעל קבוצה נוהג בכזו אלימות. הגענו לפגישה כדי לדון בעתידו של השחקן, והותקפתי בצורה מבישה שלא מתאימה לבעל קבוצה ולמנכ"ל קבוצה. הגשתי תלונה במשטרה כנגד האנשים האלה, שלא מתאימים להיות חלק מהכדורגל הישראלי ומנצלים את כוחם ומעמדם תוך שימוש באלימות ברוטאלית".

מאוולי אישר את הפרטים אבל סירב להתייחס לידיעה. פרוספר אזגי אמר בתגובה: "אין לי מושג על מה אתה מדבר. לא נפגשתי עם אף אחד". גם מגיה הכחיש את הטענות. אהרון ריינמן הכחיש גם הוא: "אין לי מושג על מה אתה מדבר. לא נפגשתי עם אף אחד". את תגובתו של אבישי ריינמן לא ניתן היה להשיג מאמש.

במשטרת אשקלון מסרו בתגובה: "הוגשה תלונה והיא תחקר".

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully