וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "השנה נגיע רעבים יותר לגמר"

2.5.2012 / 23:13

מאמן מכבי חיפה מרוצה מהניצחון על אשדוד: "מקווה שאסיים את התקופה שלי כאן עם גביע". מזרחי: "לא האמנו שאפשר לחזור"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

גבירותי ורבותי, תרשמו את התאריך: ה-15 במאי 2012, מכבי חיפה והפועל תל אביב בקרב ישיר על גביע המדינה. לאחר שהאדומים נאלצו לעבוד 120 דקות כדי להתגבר על עירוני רמת השרון 0:3, עשתה גם הקבוצה מהכרמל את המוטל עליה בחצי הגמר המאוחר כשניצחה את מ.ס. אשדוד 1:2 והעניקה לנו את הגמר האטרקטיבי ביותר. שתיים מהמאכזבות הגדולות ביותר של העונה יכולות לסיים אותה עם תואר, וגם זה משהו.

קשר הירוקים אייל גולסה נפצע בברכו והחלף בדקה ה-53. בדיקה ראשונית של הצוות הרפואי לא העלתה ממצאים חריגים, אך הקשר התלונן על כאבים וייבדק שוב. בשלב זה, לא ברור האם גולסה יהיה כשיר למשחק הליגה מול מכבי תל אביב ביום ראשון.

"אמרתי לשחקנים שהגענו למאני טיים, זה לא משנה אם שיחקנו לא טוב בשני המשחקים האחרונים, בגביע צריך לבוא ולתת הכל", אמר אלישע לוי. "היה לנו היום משחק טוב, שיחקנו מסודר ונראינו הרבה יותר טוב מאשר בשני המשחקים האחרונים. הקבוצה הטובה יותר ניצחה היום. השנה אנחנו מגיעים רעבים יותר לגמר כי בפעמיים האחרונות הגענו אחרי שזכינו באליפות. כרגע רק הגביע נשאר לנו. אין סיבה שלא נגיע רעבים. יהיה קשה מול הפועל תל אביב כי היא קבוצה טובה ומנוסה, אבל גם אנחנו טובים. הגביע זה הדבר היחיד שלא עשיתי בתקופה שלי, אני מקווה שזו תהיה הסיומת שלי כאן".

יניב קטן, שכבש את שער הניצחון עם בעיטה מצוינת בדקה ה-50, אמר: "אין ספק שבאנו למשחק גורלי ואחרי שנה לא טובה היה חשוב לעבור שלב. אשדוד קבוצה לא פשוטה ואנחנו באנו בתקופה לא טובה, אבל היה חשוב לנצח בשביל המועדון ולהגיע לגמר. לא לקחנו גביע הרבה שנים ואני חושב שהגיע הזמן. אני מתרגש מכל אימון, אבל גביע אף פעם לא לקחתי והגיע הזמן. אני אומר את זה כל שנה ואף פעם לא זוכה, אולי השנה זה יקרה".

בצד השני, יוסי מזרחי היה מאוכזב מהיכולת של קבוצתו: "הקבוצה היותר טובה ניצחה. באנו מוכנים, אבל הגול השני שספגנו הוציא לנו את כל הרוח מהמפרשים. זה היה מוקדם מאוד ואפשר היה לחזור, אבל ראית בשפת הגוף שהשחקנים לא מאמינים שאפשר לחזור. אני מאוד מאוכזב. היינו צריכים להגיע למצבים לפני חמש הדקות האחרונות".

דוד רביבו: "שיחקנו יוצא מן הכלל היום. ספגנו שער מוקדם במחצית השנייה ויצא לנו קצת האוויר ולא באנו למחצית השנייה. חשבתי שזו אחת ההזדמנויות שלי להשיג תואר לפני הפרישה וזה חבל, אבל מגיע למכבי חיפה ואני מאחל לה בהצלחה בהמשך הדרך".

צפו בהפועל תל אביב מביסה את עירוני רמת השרון 0:3

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

מ.ס. אשדוד בוואלה! ספורט

גביע המדינה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully