וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיר לוי: "במשך 27 שנה לא נתקלתי במחזה כה מביש"

22.4.2012 / 11:11

השופט הגיש דו"ח חמור בעקבות ארועי וינטר: "אילוא התערבות המשטרה זה היה נגמר באסון. זו הייתה בריונות ללא גבולות"

קטטה בין שחקני הפועל רמת גן לשחקני בני לוד, אפריל 2012/באדיבות ערוץ הספורט

שופט הכדורגל מאיר לוי, שניהל את המשחק המתוקשר בין הפועל רמת גן לבני לוד בסוף השבוע, הגיש דו"ח חריף בעקבות האירועים הקשים באצטדיון וינטר אחרי שריקת הסיום.

לוי כתב: "אתחיל בכך שהחל והסתיים משחק ספורטיבי והוגן. שניות לאחר שריקת הסיום שחקן בני לוד מספר 5 יקיר שינה רץ לכיוון אוהדי הפועל רמת גן והציג בפניהם חולצה עם כיתוב 'יש אלוהים בשמיים'. בכך הוא נתן אות למהומה רבתי בהשתתפות רוב שחקני שתי הקבוצות ומאמני לוד. היה קרב מכוער שכלל אגרופים, בעיטות וחניקות. שחקנים הכו אחד את השני בבריונות אלימה ללא גבולות. אין ספק שלולא כוח המשטרה שהגיע לזירת האגרוף, המחזה המביש הזה היה נגמר באסון".

השופט הוסיף בדו"ח: "בכשקלטנו את האירועים הבאים זיהיתי את המשתתפים עד ידי מספרי החולצות. שחקני הפועל ר"ג 25 עוז יפרח ו-26 יוגב בן סימון עטו לעבר שחקן לוד שינה ומנעו ממנו להקניט את אוהדי קבוצתם. כאן בעצם התחילה התגרה ההמונית, ככשחקן הפועל ר"ג 9 אדריאן פרננדס נראה בהשתוללות חסרת תקדים, הוא אגרף ובעט בכל מי שהיה בקרבתו מהקבוצה היריבה. אחר כך הצטרף תמיר בן עמי, שהיה עם בגדים אזרחיים, והכה שחקנים. באותן שניות ליאור אסולין נראה בועט באכזריות בשחקן יריב וחובט בעוצמה בשחקן יריב. בן סימון נראה חובט ומכה שחקנים.

"בעיצומה של הקטטה אליהו לוי סטר בעוצמה בפניו של מאמן לוד. מהעבר השני נראה שוער לוד בהשתוללות אלימה מכה שחקן יריב וכל מי שבקרבתו. עאמר מנצור חבט ופגע בשחקן יריב. השחקן אברטון נקלט בקטטה כשהוא בועט ומכה. מאמן לוד סולימאן אזברגה נראה פעיל מאוד בקטטה כשחנק ואגרף שחקנים ובעט בשחקן שהיה שרוע על הקרקע. יש לציין כי בו זמנית ספג מאמן בני לוד חבטות מצד שחקני ר"ג שהיו בקרבתו.

"אסכם ואומר במשך 27 שנותיי כשופט פעיל לא נתקלתי במחזה מביש ואלים כזה, שלא הזכיר אפילו במעט שמדובר במגרש כדורגל...".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully