וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה הגיעה לכותל: "הגיע הזמן להגיד תודה"

תהל אלון

4.4.2012 / 18:13

האלופה ממשיכה לחגוג את התואר ההיסטורי. בדש: "אנחנו חיים בחלום, נקווה שזה יימשך". גזל ושרצקי נפגשו, לא הושג סיכום

יח"צ - חד פעמי

עירוני קרית שמונה ממשיכה לחגוג את הזכיה ההיסטורית באליפות. הערב (רביעי) לקחה הקבוצה את הצלחת הנכספת לכותל המערבי, כאשר המאמן רן בן שמעון ומספר שחקנים ניצלו את המאורע המרגש כדי להניח פתקים בקיר. מאוחר יותר תיפגש האלופה הטריה עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו.

"באנו לפה גם בשביל להודות קצת", הודה בן שמעון. "זה מקום מרגש מאוד, מקום קדוש ליהודים. "נראה לי שהקבוצה קיבלה כל כך הרבה השנה, שהייתי שם פתק עבור הקהל שלנו, שיהיה להם יותר טוב בחיים".

ברק בדש הוסיף: "זה מקום מאוד קדוש ומרגש. אחרי העונה המדהימה הזאת שעברנו, זה הזמן להגיד תודה למי שצריך - בורא עולם, שנתן לנו את הרגע הקסום הזה. אנחנו חיים בחלום, אני מקווה שנמשיך לחיות ככה".

רביד גזל ושרצקי נפגשו, לא הושג סיכום

בתוך כך, הקבוצה ממשיכה בנסיונות שלה לבנות את הסגל שיצעיד את הקבוצה בעונה הבאה. אחרי שבריאן חרסיסיץ' סיכם לשנתיים, נפגש היום (רביעי) קשר הקבוצה רביד גזל עם הבעלים איזי שרצקי, אך הצדדים לא הגיעו לסיכום, וכלל לא בטוח שתתקיים פגישה נוספת להארכת החוזה. כידוע, גזל מסיים בקיץ את חוזהו אצל האלופה.

בינתיים בקבוצה מתחילים להתרגל לתואר אלופי המדינה, אך עדיין נמצאים באופוריה והתרגשות שמלווה אותם מאז הזכייה באופן רשמי. היום התבשרו השחקנים שהבעלים איזי שרצקי יעניק לכל אחד מהם ארבעה ימים במלון הנסיכה באילת. השחקנים יבקרו הערב אצל ראש הממשלה. לקראת הביקור במעונו של בנימין נתניהו, במהלכו ירים ראש הממשלה כוסית ויברך את האלופה החדשה, תכננה הקבוצה יום מיוחד בירושלים, בתחילתו ערכה ביקור בכותל המערבי ומשם המשיכה לארוחת צהריים משותפת.

מעבר לכך היום תיערך ישיבה בעיריית קרית שמונה בה יוחלט על מועד החגיגות הרשמיות. כזכור לפני כשבועיים הבטיח ראש העיר ניסים מלכה שתיערך תהלוכה גדולה של ילדי בתי הספר בעיר יחד עם הקבוצה ובערב אותו היום תתקיים הופעה עם זמר אורח, והיום יוחלט באופן סופי על תוכנן של החגיגות בכדי שקהל האוהדים ותושבי קרית שמונה והאזור ימשיכו ליהנות מהתואר ההיסטורי.

שחקנים בקבוצה אמרו היום: "לאט לאט מתחיל להתעכל לנו שאנחנו האלופים, אי אפשר להסביר את ההרגשה המיוחדת שליוותה אותנו אמש במהלך היום. הטלפונים לא הפסיקו לצלצל וכולם בירכו ופרגנו אלו תחושות מדהימות. עכשיו ככל שהשעות עוברות מתחילים להפנים ולהתרגל לעובדה שהתואר כבר אצלנו".

בתוך כך, כתבנו איציק יצחקי מציין כי בהתאחדות לכדורגל החליטו לבטל את כתב האישום נגד הקבוצה לאחר מבט נוסף על הראיות שהוגשו בפני התובע. תחילה החליט תובע ההתאחדות שלום אבן עזרא להעמיד את הקבוצה לדין בגין התפרעות אוהדים במשחק האליפות מול הפועל תל אביב, זאת בעקבות העובדה שבמהלך המחצית הראשונה הושלכה כוס שתייה לכיוונו של יגאל אנטבי מיציע קרית שמונה, והדבר צוין בדו"ח השופט זיו אדלר. כעת כאמור הוחלט לבטל את כתב האישום.

בואו להיזכר ביום ההיסטורי שקרית שמונה תזכור לעד

קרית שמונה תעמוד לדין על זריקת כוס שתייה לעבר יגאל אנטבי

איזי שרצקי חושף מדוע חשף את חילוקי הדעות עם בן שמעון

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully