וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון אבוחצירא: "מאמין שבן שמעון יישאר. גם איזי רוצה את זה"

תהל אלון

3.4.2012 / 7:23

אחרי השמפניות, הקריוקי והאופוריה, בקרית שמונה מגבירים הלחץ על בן שמעון. בדש יעשה קרחת, רוצ'ט השתלט על המיקרופון, ורק שרצקי חושב קדימה. סיכום החגיגות ההיסטוריות

ברני ארדוב

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין
עריכה: רן צימט

בוקר אחרי האליפות ההיסטורית, ובקרית שמונה עדיין לא מעכלים את גודל ההישג. מי היה מאמין שהקבוצה הקטנה מהצפון היא אלופת המדינה לשנת 2011/12? חגיגות האליפות החלו אמש (שני) ונמשכו עד השעות הקטנות של הלילה. זה התחיל בחדר הלבשה עם שמפניות וריקודים ללא הפסקה, והמשיך למסעדת הפוקצ'ה בר, שבה אוכלים השחקנים כמעט בכל יום חמישי לאחר האימון המסכם. הבעלים של המסעדה, שמכירים מקרוב את התפריט הבריאותי של השחקנים ביום יום, חרגו כמובן מהנוהל ודאגו לאלכוהול שיזרום ללא הפסקה, יחד עם מאכלים מיוחדים תוצרת הבית. אפילו המאמן, שהצהיר כי הוא נוטה להישאר תמיד עם רגליים על הקרקע, נכנע להפצרות של שחקניו והרים איתם כוסית לחיים במשך כל הערב. חשבתם שבזה החגיגות נגמרו? לא ממש, כי גם לאחר הקריוקי והריקודים במסעדה, המשיכו מרבית השחקנים לפאב מקומי, שם כיכבו בשירה וריקודים עם אוהדי הקבוצה עד לאור הזריחה הראשון של הבוקר.

אין שחקן שליבו לא פעם בקצב אמש, אין אוהד שלא הרגיש חלק מהחגיגה הנדירה הזו, אין אדם בקרית שמונה שנשאר אדיש לנוכח ההיסטוריה הצפונית, העיר כולה באופוריה. התפרצות שמחה שנאגרה במשך עונה שלמה השתחררה אתמול אצל האלופה הטרייה, ונראה כי גם השחקנים התקשו להפנים את גודל ההישג. אגב, משחק האליפות הניב אמש לערוץ הראשון רייטינג ממוצע של 8 אחוז, ופיק צפייה של 12.1 אחוז ב-22:34, כשיש לזכור שבמקביל שודר גמר "האח הגדול".

שמעון אבוחצירא, ברק בדש, עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
"מאמין שרן יישאר בסופו של דבר. יש לנו תקווה, בכדורגל יש הפתעות". אבוחצירא/אדריאן הרבשטיין

שמעון אבוחצירא: "בסופו של דבר גם איזי רוצה שבן שמעון יישאר"

רן בן שמעון, שניצל את רגעי האושר וחגג עם שחקניו עד אור הבוקר, אמר: "אני רוצה להודות לאיזי וליוסי, שני אנשים יקרים שבזכותם העונה הזאת נראית כמו שהיא נראית, וכמובן לשחקנים היקרים. אתם אנשים נפלאים, ואני מרגיש בר מזל לעבוד עם אנשים כמוכם". בן שמעון רצה להמשיך לדבר, אך בהמשך ישיר לקריאות במגרש, גם הפעם שוב קטעה את דבריו שירת השחקנים "תישאר תישאר".

החלוץ שמעון אבוחצירא התייחס לנושא כשאמר: "אני מאמין שרן יישאר בסופו של דבר. יש לנו תקווה, בכדורגל יש הפתעות. בסיום המשחק כששרתי לרן להישאר, זה היה בשם כל השחקנים. כולנו רוצים שרן יישאר. זאת עונה גדולה שנכתבה בהיסטוריה ואנחנו חלק ממנה, ואני חושב שבסופו של דבר גם איזי רוצה שרן יישאר".

גם החלוץ ברק בדש הביע תקווה שבן שמעון יישאר בעונה הבאה ואמר: "הלוואי שרן ישמע לנו ויישאר. לא צריך להגיד כמה רן חשוב לנו, הוא הגשים חלום לכל אחד מאיתנו. כל מה שאני יכול לקוות זה שהוא יישאר, אבל נשאיר את הדברים לאיזי ורן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
רן בן שמעון, עירוני קרית שמונה, חוגגים אליפות. אדריאן הרבשטיין
אפילו המאמן השתחרר. בן שמעון חוגג/אדריאן הרבשטיין

מתי ברק בדש עושה קרחת?

החלוץ לא הפסיק להתרגש כשאמר: "אני מחזיק את הצלחת ביד עם דמעות בעיניים, אין לי מילים לתאר את ההרגשה. מקווה שמהיום קרית שמונה תמשיך להיות בצמרת של הכדורגל הישראלי. הפכנו ממועדון צנוע למועדון גדול בכל קנה מידה".

בדש לא שכח את ההבטחה שלו שבמידה שהקבוצה תיקח אליפות הוא יסתפר, ואמר: "אני אעשה קרחת ואעמוד בהבטחה שלי. אני רק יכול להגיד שאביא את הספר שלי לפה, כי אף אחד אחר לא נוגע לי בשיער".

הבלם איתן טיבי התייחס לתחושות לאחר הזכייה בתואר: "התחושה מדהימה, אין מאושר ממני, פשוט שיכרון חושים. זאת אליפות ראשונה, משמעותית מאוד מבחינתי, שהייתי בה שותף מלא. מעבר לכך אין לי מילים לתאר את הקבוצה הזאת. אף אחד לא האמין בנו בתחילת עונה. אנחנו גם מאמינים שאפשר להגיע לליגת אלופות, נסיים את הפגרה, ננוח ונחשוב קדימה".

אלעד גבאי לא יכול היה לעכל את התחושות ואמר: "אני לא בטוח שאנחנו בכלל מבינים את גודל ההישג שלנו, אני לא יכול לתאר אפילו חלקית ממה שאני מרגיש במילים, זאת אליפות ראשונה בקריירה שלי ושל רוב השחקנים שלצדי בקבוצה, ככה שזה הופך את הכל להרבה יותר מרגש. זאת חוויה אדירה".

איזי שרצקי, דויד סולארי, עירוני קרית שמונה חוגגת אליפות. אדריאן הרבשטיין
גילי לנדאו כבר סגור אצלו. שרצקי/אדריאן הרבשטיין

איזי שרצקי: "מודה לרן, אבל הוא לא יישאר"

למרות ההפצרות החוזרות והנשנות של השחקנים, איזי שרצקי עמד על שלו והבהיר כי ההחלטה בנוגע לרן היא סופית: "עכשיו אני יכול בשקט לצאת לחופש. רן יסתדר בלעדיי. אגיד לרן תודה על הכל. היה ריב קטן שכבר מאחורינו. רן יצליח וגם אנחנו נצליח, תודה לשחקנים על כל מה שעשיתם. אתם מדהימים וגם לצוות המקצועי והניהולי".

על השאלה האם אין סיכוי שבקשות השחקנים להישארותו של בן שמעון בקבוצה ייענו אמר הבעלים: "רן ואני סיימנו את עבודתנו בקריית שמונה וכל אחד יילך לדרכו. אני מאוד מודה לו על ההישגים ועל ההצלחה, אבל רן לא יאמן את קרית שמונה בעונה הבאה". אין ספק ששרצקי היה חד משמעי בדבריו ובכך הבהיר לשחקנים שלו שלמרות הבקשות והשירה ההחלטה היא סופית. שרצקי לא נח על זרי הדפנה וכבר החל לתכנן את העונה הבאה אמר: "ברור שנתחזק בעוד שחקנים. כבר ראינו 30 קלטות, יהיה חיזוק".

הבעלים לא הפסיק להודות לקהל הצפוני ואמר כי הוא בעיקר שמח על התמיכה הרבה וההתפתחות המדהימה של האוהדים הכחולים מתחילת העונה הן מבחינת הכמות והן מבחינת העידוד. בנוסף הבעלים לא הפסיק לדאוג לשחקנים ודאג להזכיר בכל רגע נתון שאם שותים לא נוהגים.

נשות שחקני עירוני קרית שמונה חוגגות אליפות. אדריאן הרבשטיין
אין אדם בעיר שלא התרגש. נשות השחקנים של קרית שמונה חוגגות/אדריאן הרבשטיין

בקרוב: העירייה תפרסם מועד לחגיגות הרשמיות

כאמור, אף אחד מהחשקנים לא נשאר אדיש בחגיגות במסעדת הפוקצ'ה בר. ערב הקריוקי שנערך לווה בביצועי שירה (חלקם טובים, חלקם פחות), וכמעט כל שחקן כיכב עם המיקרופון בידו. שחקני הקבוצה לוו על ידי הנשים שלהם, שהביטו בהם בהתרגשות. רוצ'ט ובדש היו אלה שלקחו את הבעלות על המיקרופון, כשהחלוץ דאג לשירה והקשר בעיקר לתודות ולסיכום העונה. בן שמעון התלוצץ עם השחקנים והודיע להם כי הפעם הבאה שהם ייפגשו לאימון יהיה כבר במשחק מול בני סכנין.

עוד לפני כן, בחדר ההלבשה, אף אחד לא נשאר יבש. בקבוקי המים והשמפניה נשפכו בכל עבר, כדורי המשחק נבעטו ליציע האוהדים, והחולצות של השחקנים פשוט התעופפו באוויר. גם כשנגמרו החגיגות באופן רשמי התקשו השחקנים להירדם, וקבוצת שחקנים התכנסה בביתה של האוהדת המסורה זהבה שבת על מנת לסכם את הערב המיוחד.

עם זאת עיריית קרית שמונה עדיין לא קבעה את מועד החגיגות הרשמי ונראה כי כבר בימים הקרובים תתקבל החלטה בנושא ויפורסם הלו"ז המיוחד שיחתום את הזכייה ההיסטורית של הקבוצה למרות זאת, החגיגות הספונטניות של השחקנים יימשכו ככל הנראה בשבוע הקרוב לפחות.

דושאן מאטוביץ', ליאור לוי, עירוני קרית שמונה חוגגת אליפות. אדריאן הרבשטיין
הפעם לא חסכו באלכוהול. לוי ומאטוביץ'/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully