וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן לשחקניו: "נתתם הצגה של קבוצת צמרת"

בית"ר חוגגת את ה-2:3 על מכבי פ"ת. עמוס לוזון: "אם לא נשפר את ההגנה, נרד". שני אוהדי פ"ת ניסו לתקוף את אלון יפת בסיום

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

אחרי תקופה רעה ושהות מטרדיה מתחת לקו האדום, חגגה הערב (שבת) בית"ר ירושלים ניצחון 2:3 גדול על יריבתה לתחתית, מכבי פתח תקוה, ועשתה צעד חשוב מאוד במאבק שלה על ההישארות בליגה. בבית"ר התייחסו לא מעט לזהות השופט במשחק מול קבוצתם של הלוזונים, אך הערב היממה קבוצתו של אלי כהן את המארחים כבר בפתיחה, הציגה הרבה אופי ושמרה על היתרון. הפלייאוף התחתון בהחלט עומד להיות מעניין מאוד.

בסיום המשחק אמר אלי כהן לשחקניו: "אני גאה בכם, נתתם הצגה של קבוצת צמרת. באתם נחושים ומחוייבים מתחילת המשחק והוכחתם מי הקבוצה הטובה יותר והראויה לניצחון. 5,000 אוהדים ליוו אותנו היום וגרמתם להם מהתחלה לדחוף אתכם ולתמוך בכם ושלחתם אותם הביתה שמחים וחזקים לתמוך בכם גם בהמשך. הכי חשוב לי שתבינו שאסור להוריד רגל מהגז וצריך להמשיך באינטנסיביות של משחק. אני נותן לכם יומיים חופש, תרגיעו את הגוף ותבואו מוכנים לשני אימונים ביום שלישי לקראת בני יהודה".

"הביטחון חזר לקבוצה", הסביר מאמן בית"ר ירושלים, אלי כהן בסיום. "ראינו היום תצוגת כדורגל מדהימה, בייחוד במחצית הראשונה. רואים את היכולת של השחקנים, כל גורמי הלחץ נעלמו. יש לי קבוצה אינטילנגטית, היא יודעת לצאת להתקפה, והכל בראש. אני מקווה שנצא לדרך חדשה ונישאר בליגה. החומר של השחקנים, עם החיזוק, פתר הרבה בעיות. בכל פעם יש לנו מצטיין אחר". על הקהל אמר כהן: "אני נותן ציון 10 לקהל היום. אמרתי לשחקנים היום - תביאו אותו להיות מספר 1, כי הוא השחקן מספר 1 שלנו. אי אפשר לעבוד על הקהל שלנו, כשמשחקים כדורגל טוב הוא דוחף ודוחף ודוחף".

אבי ריקן שכבש את השער הראשון במשחק אמר: "אני שמח שהבקעתי ושהקבוצה ניצחה. עשינו עוד צעד בדרך מהבריחה, ובטוח שנמשיך להציג יכולת טובה. סוף סוף החלק ההתקפי השתחרר. הרגשנו בבית היום, הקהל תמך בנו וחשוב מאוד שהם יהיו איתנו עד סוף העונה. זה האקסטרה שלנו במאבק מול קבוצות התחתית, האוהדים איתנו בכל מקום והם יעזרו לנו להישאר בליגה. אני מקווה שזה יהיה בטדי".

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

לוזון: "מאמין במשה ובשחקנים"

בפתח תקוה היו מאוכזבים מאוד מהתוצאה, שדחקה אותם אל המקום ה-13, כשהם צמודים להפועל באר שבע מתחת לקו האדום. בתום המשחק פרצו שני אוהדים של מכבי פתח תקוה לכר הדשא וניסו לפגוע בשופט המשחק, אלון יפת.

"ב-20 הדקות הראשונות לא היינו במשחק", אמר מאמן מכבי פתח תקוה, משה סיני. "נתנו להם לעשות מה שהם רוצים, וכשנותנים לעשות גם מבקיעים. הם לא ייצרו הזדמנויות תוך כדי משחק כדורגל, אנחנו נתנו להם את ההזדמנויות. גם אנחנו לא ייצרנו מספיק הזדמנויות. גם כשניצחנו אמרתי שלא יצאנו מהתחתית, ועד שניים-שלושה משחקים לסיום לא נדע מי היורדת. אם לא נאמין, לא נעשה את זה. אנחנו חייבים להאמין וחייבים להיות חזקים, אין דרך אחרת".

עמוס לוזון עצמו אמר בסיום: "כבר בשבוע שעבר הסתבכנו חזק בתחתית. אם הייתי יודע להסביר את המצב הייתי גם מנסה לפתור אותו. הבעיה העיקרית היא שאנחנו סופגים יותר מדי, בכל משחק אנחנו סופגים לפחות שני שערים. אם לא נשפר את משחק ההגנה בצורה משמעותית, כנראה שבתום העונה נצטרך להיפרד מהליגה. אני מאמין במשה, מאמין בשחקנים, ומקווה שנשנס מותניים ונישאר בליגה".

בית"ר ירושלים ניצחה 2:3 את מכבי פתח תקוה

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully