וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "היינו מאוד זקוקים לניצחון הזה"

מאמן מכבי חיפה חגג את ה-1:2 על מכבי ת"א. נמשך המו"מ עם בראט סאדיק, גם החלוץ הקרואטי צסארץ מאריס סלוניקי מועמד

אדריאן הרבשטיין

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: יותם בן דוד

מכבי חיפה סיפקה הערב (שני) רגע נדיר של שמחה לאוהדיה בקרית אליעזר עם ניצחון דרמטי 1:2 על מכבי תל אביב. הירוקים כבר עמדו על סף הפסד ביתי כואב אחרי שרוברטו קולאוטי כבש בדקה הרביעית, אבל עידן ורד שקם מהספסל איזן בדקה ה-84, וטאלב טואטחה כבש את שער הניצחון בדקה ה-90 ושלח את הקהל הירוק סוף סוף לחגוג.

אלישע לוי: "מזמן לא נהנינו וחייכנו"

שמחה גדולה הייתה בסיום בחדר ההלבשה של מכבי חיפה, שם שיבחו בעיקר את שלושת המחליפים, החלוץ הצעיר שובל גוזלן, אלון תורג'מן ועידן ורד, שהביאו שינוי. במועדון היו מרוצים מאוד מהופעת הבכורה של אדין צוצאליץ', שבמהלך המשחק הקרין רוגע לשחקנים ועודד אותם גם במחצית. בלי קשר, במועדון ממשיכים לעמול על חיזוק. כפי שפורסם הבוקר, אחרי שנראה היה כי הירוקים יורדים מאופציית בראט סאדיק, אתמול חלה תפנית במשא ומתן וייתכן שהשחקן יגיע עד תחילת השבוע הבא לישראל. שחקן נוסף שמועמד להגיע לקבוצה הוא החלוץ הקרואטי דניאל צסארץ (29, 1.85 מ'), שמשחק באריס סלוניקי היוונית.

כובש שער הניצחון טאלב טואטחה חגג בסיום עם משפחתו ובסביבתו אמרו היום: "כנראה שזה העיתוי הטוב ביותר לסכם השבוע רשמית על חוזה חדש בקבוצה". הקהל הירוק סירב לעזוב את יציע ג' דקות ארוכות לאחר שריקת הסיום. האוהדים החליטו להישאר ביציע עד שכל השחקנים נכנסו לחדר ההלבשה.

במחצית הראשונה ספגנו שער מוקדם ולקבוצה במצב שלנו זה הדבר הכי גרוע שיכול לקרות, כי הלכנו אחורה ולא הצלחנו ללחוץ", הודה מאמן מכבי חיפה אלישע לוי, ועבר להסביר מה הביא את השינוי: "שובל גוזלן נכנס, עשה תנועה לשטח וראינו שאנחנו יכולים להביך את ההגנה של מכבי תל אביב. היינו זקוקים לניצחון הזה מאוד, הוא ייתן לנו הרבה ביטחון. אנחנו רצינו מאוד במחצית הראשונה, אבל לא שיחקנו נכון. התנועה מקדימה לא הייתה טובה. גוזלן נע בין הבלמים ואיפשר לקטן לשחק הרבה יותר טוב וראינו מכבי חיפה יותר משוחררת".

"אמרתי לשחקנים שמזמן לא נהנינו ולא חייכנו", הוסיף המאמן המנצח, "מגיעה להם מילה טובה. הם באו ונתנו את כל מה שיש להם. צריך להמשיך בדרך, לדעת להיות מסודרים וזה מה שעשינו היום. הרבה זמן לא חזרנו מפיגור". לוי התעקש וציין כי הוא לא נתון תחת לחץ, כשאמר: "אני נמצא במקום שמאפשרים לי לעבוד בשקט. זה נכון שהשנה היא קשה, וכל דבר הולך לנו הפוך, אבל יש גם שנים כאלה וצריך לדעת מתמודד".

לבסוף, על שחקן הרכש אדין צוצאליץ', שערך הערב את הופעת הבכורה שלו במדים הירוקים ואיבד את רוברטו קולאוטי בשער היתרון של מכבי תל אביב, אמר המאמן: "קורה שמאבדים את השחקן וזה מה שקרה לו בשער של מכבי תל אביב. יש לנו שחקן שקט, שחקן טוב והוא בא בכושר טוב מאוד".

כובש השער הראשון של הירוקים עידן ורד, שעלה כמחליף בשלהי המחצית השניה והביא לשינוי, אמר בסיום: "הכל הולך הפוך, אבל אני שמח שזה היה לקראת הסוף. זה לא רק אני שהבאתי את השינוי. זה ניצחון ששווה בעיקר יוקרה. זה ניצחון שיחזיר לנו קצת את הביטחון ואני מאמין בהחלט שנסיים בפלייאוף העליון".

ניר לוין: "במחצית השניה הלכנו יותר מדי אחורה"

מנגד, במכבי תל אביב כמובן היו מאוד מאוכזבים מההפסד הדרמטי. תקרית מסוימת נרשמה בדקה ה-73, כאשר מאמן הצהובים ניר לוין בחר להוציא את אלירן עטר, והחלוץ ירד מיד לחדרי ההלבשה מבלי ללחוץ את יד המאמן או את רפי דהן, שהחליפו. כמו כן, נשמעה ביקורת בקבוצה על החילופים המאוחרים של לוין, שהתייחס בסיום למאורע בדקה ה-73: "לא ראיתי את כל מה שהיה. יש קודים של התנהגות שמצופים משחקנים במכבי תל אביב. אם הוא לא עמד בהם, הוא ייענש. החילוף היה ניסיון לחזק את מרכז השדה. הייתה גם עייפות של שחקנים בחלק הקדמי. יש הרבה שחקנים עייפים אצלנו. זה היה השיקול, להיות דומיננטי במרכז השדה, אבל החילופים לא הצליחו לנו".

לוין אף ניסה להסביר את ההבדל בין המחצית הראשונה הטובה שלו קבוצתו, והמחצית השניה החלשה: "היינו צריכים לנצל את המחצית הראשונה כדי לרדת ביתרון גדול יותר. נגד קבוצה כמו מכבי חיפה אפשר לשלם על זה ביוקר ושילמנו על זה ביוקר. במחצית השנייה הלכנו יותר מדי אחורה, וזה לא מה שניסינו או רצינו. לצערי העליות והירידות של מכבי מתרחשות יותר מדי פעמים גם בתוך המשחק וגם ממשחק למשחק. לצערי זה עלה לנו בנקודות היום".

ברק יצחקי הוסיף: "שתי המחציות היו שונות. בראשונה שיחקנו טוב, גם את השנייה פתחנו טוב אבל נסוגנו אחורה. זו הייתה הטעות שלנו ובגלל זה ספגנו את השערים. העונה הזו לא מוצלחת מבחינתנו. אנחנו מסתכלים בכל שבוע על המשחק הבא. התכוננו מצוין למכבי חיפה, אבל הדברים התפקששו בדקות האחרונות. אנחנו צריכים להיות עם אופי חזק יותר כדי לנצח".

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully