וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים: "התוצאה משקרת"

21.11.2011 / 23:00

מאמן בית"ר ירושלים התקשה לעכל את ה-4:1 מול מכבי חיפה: "הגענו לאינספור מצבים, טדי יהיה שווה לנו נקודות"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בית"ר ירושלים חזרה הערב (שני) לארח באצטדיון טדי המשופץ, אבל מכבי חיפה הרסה את החגיגה עם ניצחון 1:4. 13 אלף צופים (2,000 שנותרו בחוץ) ראו את סטיבן כהן מעלה את הירושלמים ליתרון בדקה ה-11, אבל האלופה חזרה בזכות שער של ויאם עמאשה (26), צמד בזק של ולדימיר דבאלישווילי (61, 66) ופנדל מדויק של עמאשה בדקה ה-90. בית"ר ספגה הפסד שישי העונה ושלישי במשחק בית ונותרה במקום ה-11 עם 14 נקודות. בשבת תתארח הקבוצה של יובל נעים במגרשה של סגנית המוליכה, עירוני קרית שמונה.

המאמן יובל נעים ניסה להסביר את ההפסד בסיום: "התוצאה משקרת. הגענו לאינספור מצבים ובמקום לצמק 3:2 משני מטר התוצאה הייתה 4:1. הגענו ליותר מצבים מחיפה ואם עמית בן שושן היה שומר על אחוזי ההבקעה שלו לא היינו מפסידים כי רק היום הוא הגיע לחמישה-שישה מצבים מסוכנים, אבל על החמצות אני לא יכול לבוא בטענות. אם נמשיך להגיע למצבים האלה, יקרו לנו רק דברים טובים. שיחקנו נגד קבוצה מצוינת שתהיה גורם משמעותי במרוץ לאליפות. ניסינו לעשות הכל ולא הצלחנו, ננסה שוב בשבוע הבא".

המאמן המשיך: "הייתה פה הצגה נפלאה של הקהל. אני לא מאוכזב כי שיחקנו עם חיפה שווה בשווה. טדי יהיה שווה לנו הרבה נקודות. אמרתי לשחקנים בחדר הלבשה שבמחינתי הם נתנו הכל ואני גאה בהם. יש לנו קבוצה צעירה וחזקה שתמשיך להילחם ולעשות דברים יפים השנה".

על שער השוויון שכבש עמאשה במתפרצת אמר נעים: "זה קורה, לא היינו מוכנים. אבי ריקן טעה כשניסה לצאת לנסדל והשאיר את אלי דסה שבא מימין לנסות לסגור וזה היה מאוחר מדי. אלה טעויות של משחק ואני לא כועס עליהן. בשבוע הבא בקרית שמונה יש לנו עוד משחק קשה. ננוח, נכין את עצמנו טוב וננסה להביא נקודות משם".

סטיבן כהן הוסיף: "התוצאה לא משקפת. לא הגיע לנו להפסיד. במחצית הראשונה פתחנו מצוין, הובלנו 0:1 והגענו להרבה מצבים, אבל ספגנו גולים שלא היינו צריכים לקבל מטעויות שלנו וחבל. אצלנו בבית עם הקהל שלנו אסור היה להפסיד את המשחק. עכשיו אנחנו חייבים לשכוח מהמשחק הזה כי עלינו לצבור נקודות. אנחנו צריכים להסתכל על קרית שמונה שזה משחק לא פחות קשה ושם נצטרך לחזור לעצמנו ולא להיקלע לתקופה של הפסדים".

צפו ב-1:3 של מכבי חיפה על בית"ר ירושלים

מה מונע מאלי דסה לפרוץ קדימה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully