וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל המריאה לקרואטיה. כיאל נגד התקשורת

קשר סלטיק הגיב לביקורות: "זה שאיבדתי כדור 40 מטר מהשער, לא אומר שאני אשם בגול. לאנשים אין מושג בכדורגל"

קובי אליהו

צילום ועריכה: קובי אליהו

לא כך קיוו בנבחרת ישראל לצאת למשחק החוץ מול קרואטיה. שחקני הנבחרת הגיעו היום (שבת) לנמל התעופה בן גוריון עם פרצופים מאוכזבים מאוד, מעט יותר מ-24 שעות לאחר ההפסד הביתי 1:0 ליוון שסתם באופן כמעט סופי את הגולל על סיכויי העלייה ליורו 2012. שחקניו של לואיס פרננדז ישחקו מול קרואטיה ביום שלישי, במסגרת המחזור התשיעי של המוקדמות, כשהנבחרת של סלאבן ביליץ' חייבת ניצחון כדי להמשיך ולהילחם על ראשות הבית עם יוון. ישראל, שתיאלץ להסתדר ללא אלמוג כהן וביברס נאתכו המוצהבים ובן שהר ואליניב ברדה הפצועים, תנסה בעיקר לשמור על הכבוד שלה. מליקסון הפצוע עדיין סובל מכאבים וגם הוא שוחרר מהנסיעה לקרואטיה.

"אתמול היה משחק לא טוב כנבחרת", הודה קשר סלטיק בירם כיאל. "אכזבנו את כולם, אבל בספורט לפעמים יוצאים מאוכזבים. לא הצלחנו לשמח את כל אלה שתמכו בנו וזה הפסד מאוד כואב. על הביקורות הרבות ששמע בשל איבוד הכדור שהביא לשער שבסופו של דבר הכריע את המשחק לטובת היוונים אמר הקשר: "יש לי גב רחב ואני בסדר, למרות שאמרתי את זה לא פעם אחת במשך היום, וגם המאמן בא ואמר שאם התקשורת לא אוהבת את בירם כיאל, זה לא אומר שבירם כיאל עשה טעות. אם איבדתי את הכדור 40 מטר מהשער, זה לא אומר שאני אשם בגול. יש אנשים שאין להם מושג בכדורגל, שיגידו. אני מרגיש טוב מאוד".

תמיר כהן, שצפוי להשתלב במשחק מול קרואטיה בשל ההיעדרויות בקישור האחורי, הוסיף: "פספוס עצום, כמובן שזאת היתה הזדמנות טובה מאוד וחבל שפספסנו אותה. נחכה לפעם הבאה. כמובן שהנסיעה הזאת היתה יכולה להיראות אחרת לגמרי. היינו יכולים לצאת אחרי ניצחון ועם סיכויים הרבה יותר טובים להגיע ליורו, אבל זה לא מה שקרה בפועל. הפסדנו, חבל, ואנחנו נוסעים לקרואטיה בשביל לשחק כדורגל, לעשות את המירב ולהוציא את הכי הרבה מעצמנו, ונקווה להוציא תוצאה טובה. גם זה חשוב".

עוד באותו נושא:

אבי לוזון בשלו: "היינו צריכים לנצח"

ציוני הנבחרת מההפסד ליוון

יוסי בניון מתוסכל אחרי עוד כישלון בנבחרת

איתי שכטר: "ההפסד ליוון הוא כישלון ענק"

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully