וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת 'הכדור המרכזי': תומר סיני שוחרר למעצר בית

24.6.2011 / 10:05

חבר הנהלת הפועל פ"ת נשלח לחמישה ימי מעצר בית, אחרי שעומת עם ניצן שירזי. יובל נעים ובן כהן במעצר בית עד יום שני

קובי אליהו

צפו בסנגורו של יובל נעים, לאחר החלטת השופט לשחררו למעצר בית

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

תיק החקירה של בן כהן יובל נעים בפרשת "הכדור המרכזי". ברני ארדוב
נעים וכהן שוחררו למעצר בית/ברני ארדוב

פרשת 'הכדור המרכזי', כל ההתפתחויות

חקירת פרשת 'הכדור המרכזי' נמשכה במשרדי מפלג ההונאה ביבנה, לשם זומן היום (שישי) פעם נוספת ניצן שירזי. מאמן הפועל חיפה עומת עם חבר הנהלת הפועל פתח תקוה תומר סיני, שהגיע למקום כשהוא אזוק, אך לאחר מכן שוחרר למעצר בית בן חמישה ימים. בידי המשטרה יש כנראה הקלטה או תיעוד לשיחה שנערכה בין סיני לשירזי במהלך העונה וזהו הרקע לעימות ביניהם, אך גם שירזי הורשה לחזור לביתו מיד לאחר העימות, בו שני הצדדים דבקו בגרסותיהם.

"אני מעריך שהפרשה מאחוריי", אמר שירזי עם צאתו. "זה לא נעים והימים האלה לא עושים טוב לאף אחד. תמיד ידעתי שההתנהלות שלי ושל הפועל חיפה היו תקינות ובעלות ערכים ספורטיביים. ושוב, אני מקווה ומאמין שהכל מאחורינו"

סיני, כמו גם הבעלים גל חצור, נחקרו ונעצרו בחשד להטיית משחקים, מתן שוחד לשופטים, חוזים כפולים וקשירת קשר. למרות שחוקרי המשטרה טענו שזו רק ההתחלה, וש"צפויים מעצרים נוספים בפרשה", חצור כבר שוחרר לביתו בתנאים מגבילים וכאמור גם סיני הועבר למעצר בית.

מאמן הכדורגל יובל נעים, שנחקר ונעצר ביום רביעי במסגרת הפרשה, שוחרר למעצר בית בתנאים מגבילים עד יום שני ב-12:00, וכמוהו חברו בן כהן. נעים יוצג על ידי עו"ד שחר חצרוני ואילו בן כהן על ידי עו"ד רונן רוזנבלום. כזכור, על פי החשד, נעים הגיע לפגישה עם ראשי הפועל פתח תקוה עם חברו כהן, שנעצר אף הוא ביום רביעי, והשניים איימו לכאורה על ראשי המועדון במטרה לקבל את כספם. המשטרה דרשה אתמול את הארכת מעצר השניים בשישה ימים, בעוד השופטת התרצתה להשאיר אותם במעצר, אך ליממה נוספת.

כזכור, אתמול תושאל כדורגלן ראשון במסגרת הפרשה - חלוץ הפועל אשקלון איליה יברויאן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully