וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: דרור קשטן הבהיר נהלים לשחקנים

המאמן דרש: "לא להגיע עם שורטס וכפכפים" והוסיף: "רוצה להמשיך את שרשרת ההישגים". האוהדים מחו נגד הבעלים

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

כל הדיווחים על הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

בצל אי השקט והפיאסקו הניהולי שמלווים את הקבוצה כבר תקופה ארוכה, התחילה היום (שלישי) הפועל תל אביב את אימוניה לקראת עונת 2011/12. כ-500 אוהדים הגיעו לאימון, התגודדו מחוץ למתחם הנהלת המועדון. האוהדים הניפו שלטים: "במבי סרט מלחמה", "כאן זה לא כפר סבא" ו"דרוש בעלים אחד לקבוצה שלנו". גם המאמן דרור קשטן שמע קריאות "תתבייש".

דקות ספורות לאחר פתיחת האימון פרצו כמה אוהדים בודדים למגרש במחאה על המצב, אבל הוצאו מיד ואפילו לא גרמו להפסקה באימון.

אלרואי כהן ניסה להתחמק משאלות על המצב שמסביב: "אני לא חשוב שזה ישפיע, זה גורם לנו להיות דרוכים יותר. הקבוצה חשובה לכדורגל הישראלי ואני בטוח שיהיה בסדר. אנחנו מתעסקים בכדורגל ורוצים להתאמן כמו שצריך. אישית, אני מרגיש מוכן ואני מצפה לעונה. אני מוכן לעמוד בכל הציפיות.

גם הקפטן וואליד באדיר לא נידב יותר מדי פרטים: "עשינו עונה טובה ולקחנו גביע. אני מאמין בשחקנים ובמאמן ומקווה שיהיה בסדר השנה. החלטתי לשחק את השנה האחרונה שלי בכדורגל כשחקן. אני מצפה לעזור לשחקנים ולמועדון וגם לדרור. עם הניסיון, אעזור לשחקנים להתאקלם".

האדומים איבדו בפגרה חלק גדול מהסגל שהביא אותם לשני גביעים ואליפות בשלוש השנים האחרונות: ערן זהבי, גילי ורמוט, דני בונדר, בן שהר, וינסנט אניימה ואיתי שכטר עזבו, וחוץ מהמאמן דרור קשטן והקשר מחמוד עבאס שחתם היום לארבע שנים, וכן חלוץ הפועל רמת גן לירון דיאמנט, שסיכם את תנאיו, לא נראו פנים חדשות באימון.

כצפוי, הקשר שי אבוטבול החרים את האימון בגלל מחלוקת על שכרו. גם הקשר שי רביבו, שאמור לעבור להפועל חיפה, לא הגיע לאימון. לעומתם, שאר שחקני הסגל שממשיכים בקבוצה הגיעו לאימון וביניהם הבלמים הזרים ביוואן פרנסמן ומריו פצ'אלקה וכן הקשר רועי גורדנה והבלם יהודה חוטה, ששבו מהשאלה מהפועל פתח תקוה. גם בוריס קליימן ומור שושן, שהושאלו אשתקד להפועל כפר סבא ומכבי הרצליה, התאמנו.

"תהיה פה עבודה קשה"

עוד לפני האימון ערך קשטן אסיפה ראשונה לשחקניו בה אמר: "אני רוצה להמשיך את שרשרת ההישגים מהשנים האחרונות. יש לנו קבוצה טובה ואני מאמין שבעבודה קשה, ותהיה עבודה קשה בהתחלה, נוכל להשיג את המטרות שלנו. בתקופה הקרובה אני אדרוש מכל אחד לתת את המקסימום. כך אני מאמין שדברים צריכים להיות".

בצד המשמעתי, קשטן הבהיר את דרישותיו מהשחקנים: "אני לא רוצה לראות אנשים באים עם שורטס וכפכפים. אני מבקש שתכבדו את מקום העבודה שלכם ושתגיעו לפה עם מכנס ונעליים".

המאמן החדש דרור קשטן עדיין מגבש את רשימת שחקני החיזוק, כאשר אחד השמות שעדיין על הפרק הוא שוער בני יהודה דלה איינוגבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully