וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב קטן: "גמרתם לי את החופשה בבום"

12.6.2011 / 8:30

יניב קטן התייחס לפרשת דוידוביץ': "שמעתי, זה הפריע, בקרוב אגיב". טביב פנה למוחמד גדיר, שסירב לעבור לקבוצה ישראלית

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

קפטן מכבי חיפה, יניב קטן, נחת הבוקר (ראשון) בישראל מחופשה פרטית בתאילנד, בה שהה לאחרונה לקראת פתיחת האימונים בסוף השבוע. במכבי חיפה שוחחו עם קטן במהלך השבוע וביקשו ממנו לשמור על איפוק בכל הנוגע למתיחות שנוצרה עם השוער ניר דוידוביץ', שבחר לבקר אותו על כך שבחר להניף את הגביע יחד עם אריק בנאדו. קטן התבקש לענות על שאלות העיתונאים לאחר הנחיתה, אבל הודיע כי רק באימון הפתיחה ביום רביעי יעשה זאת.

"גמרתם לי את הטיול ב'בום'. לא כיף להגיע ישר לדברים כאלה", אמר קטן. "שמעתי הכל, עדכנו אותי בכל מה שהיה. אני מעריך את זה שהגעתם, אבל במסיבת העיתונאים ביום רביעי אגיב. יש לי מה להגיד על זה. אני כבר רוצה להתחיל להתאמן, העניין הזה קצת מפריע, אבל נפתור את הדברים האלה".

לאחר מכן הוציא קטן הודעה רשמית לעיתונות: "מועדון הכדורגל מכבי חיפה הוא ביתי וחלק משמעותי מחיי ב-20 השנים האחרונות. הצלחת המועדון ויוקרתו חשובים לי יותר מכל דבר אחר. שמעתי את דבריו של ניר, ואין הם ראויים לתגובה. כקפטן הקבוצה אני מניח בצד את האגו האישי שלי למען המועדון. כל כולי נתון למשימות החשובות העומדות בפניי ובפני הקבוצה".

גלזגו ריינג'רס מאיצה את המגעים להחתמת תומר חמד. כזכור, סקאוט המועדון צפה בחלוץ ובליאור רפאלוב כבר במשחק הליגה מול עירוני קרית שמונה לפני חודשיים ואילו עוזר המאמן איאן דוראנט התלהב מחמד במהלך משחק הנבחרת בלטביה. לאחרונה נוצר קשר עם החלוץ ואתמול פורסם בסקוטלנד כי אלי מקויסט מעוניין להחתימו תוך 48 שעות. אמש אישרו בסביבתו של השחקן כי הסקוטים העבירו הצעה רשמית לנציגיו של השחקן בארץ – לפיה יחתום על חוזה לשלוש עונות. חמד אמור להשיב על ההצעה ביממה הקרובה ועשוי להפוך בקרוב מאוד לשחקן של ריינג'רס. אם העסקה לא תתבצע מכל סיבה שהיא, סביר להניח שהשחקן יחתום במכלן.

הפועל ת"א רצתה את גדיר

אלי טביב פנה בימים האחרונים לנציגו של מוחמד גדיר, דודו דהאן, ובדק אפשרות לצרפו. גדיר הבהיר כי הוא מסרב לעבור לקבוצה ישראלית אחרת. גם מכבי תל אביב גיששה לאחרונה לגביו, אבל התשובה הייתה זהה. החלוץ שמחוזר על ידי מספר קבוצות באירופה (ויסלה קרקוב, הופנהיים והירנביין) ייפגש עם הנהלת הקבוצה בניסיון לברר האם היא מוכנה לשחרר אותו. במכבי חיפה הבהירו לסוכנו כי השחקן תחת חוזה וכרגע לא משוחרר. אם המאמן יודיע שמבחינתו גדיר הוא שחקן לגיטימי בסגל, החלוץ יודיע כי הוא מוותר על האופציה האירופית ונשאר במכבי חיפה.

לגבי רפאלוב, הנשיא יעקב שחר עדיין לא שינה את דעתו. שחר, כזכור, הצהיר כי הוא מתחייב לא לשחרר את השחקן תמורת חמישה מיליון יורו. חיפה מתכוונת להציע לשחקן בפגישה שתיערך השבוע להישאר עד סיום הקמפיין באירופה, תמורת הקלה במעבר לאירופה. רפאלוב כבר הבהיר למקורביו כי הליגה הבלגית נמצאת אצלו בעדיפות משנית.

בענייני רכש: החלוץ מדרום אפריקה בראדלי חרובלר, הבלם הגנאי עדנאן סעיד, השוער דלה איינוגבה (יחד עם שוערי נבחרת סרביה ז'ליקו ברקיץ' ובויאן שראנוב) וחלוץ נבחרת קוסטה ריקה ג'ואל קמפבל נמצאים ברשימת המועמדים לחזק את הקבוצה בעונה הבאה. במכבי חיפה חוששים מהעובדה שפיטר מסיללה וולדימיר דבאלישווילי לא נמכרו, מה שמונע מהם כעת לממש את תכנית המגירה של אלישע לוי – החתמת שוער, בלם וחלוץ לקראת ליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully