וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איוניר: "מאמן צריך לראות מה יש לו בידיים"

12.2.2011 / 19:43

מוטי איוניר שמח בשביל דור מיכה, שכבש בבכורה שלו ב-0:3 של מכבי ת"א על הפועל ר"ג: "יהיו עוד צעירים בהרכב, זה חשוב"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב הצליחה להשכיח הערב (שבת) מחצית ראשונה עלובה, כשכבשה שלושה שערים במחצית השנייה וגברה 0:3 על הפועל רמת גן. הצהובים נראו עייפים ואפאטיים במחצית הראשונה, אבל בחצי השני אלירן עטר הבקיע צמד, ודור מיכה הצעיר, שהוקפץ מקבוצת הנוער ועלה לראשונה בהרכב בקבוצה הבוגרת בגלל חזרתו המאוחרת של מדוניאנין ממשחק בינלאומי, הוסיף את השער השלישי. יופי של בכורה.

איוניר: "ככה קבוצת כדורגל בריאה צריכה להיראות"

מאמן הצהובים מוטי איוניר החמיא בסיום לדור מיכה הצעיר, שהרשים עם שער ובישול במשחקו הראשון. "אני מאושר בשבילו, לפני שבוע הוא לא האמין שהוא בכלל יהיה בסגל ואני לא זוכר שחקן שבהופעת בכורה שלו במכבי נותן הצגה כזאת", אמר איוניר. "זה לא בינגו, מאמן צריך לראות מה יש לו בידיים".

איוניר יודע שלכוח צעיר יש חשיבות בקבוצת כדורגל. "מחלקת הנוער של מכבי מייצרת הרבה מאוד שחקנים מוכשרים, לא רק דור מיכה נמצא שם", יודע המאמן, "למדתי מזמן שמי שמשחק טוב ומי שרוצה לשחק, ישחק. יהיו עוד בדרך. ככה קבוצת כדורגל בריאה צריכה להיראות. תמיד טוב שיש צעירים נחושים, שמגבירים את התחרות ומזכירים לשחקנים המבודרים שהם יצטרכו להיאבק על המקום שלהם בהרכב".

"במשחקים מהסוג הזה - כשהיריבה באה להילחם ולהסתגר ולהתגונן, וכשאתה לא כובש מוקדם, המשחק הופך להיות קשה", יודע איוניר, "ההבדל בין המחציות היה שבחצי השני היינו יותר רגועים בהתקפה. הגענו עם הרבה שחקנים לחלק הקדמי, אבל בחצי הראשון הייתה בעיה במסירה האחרונה. בחצי השני כבר היה יותר טוב וראינו בגול הראשון את שיתוף הפעולה בין עטר לרנגלוב. השער הזה נתן את השקט ואחרי זה הדברים הלכו קל יותר".

דור מיכה עצמו נשמע נרגש בסיום: "תמיד חלמתי על הופעה ראשונה בבוגרים בצורה הזאת. אני שמח שיצא ככה, ושהכל הסתדר לי במשחק הראשון. התרגשתי מאוד כששמעתי ממוטי שאני פותח, פעם ראשונה שלי בסגל ועוד ישר להרכב. ברור שהתרגשתי, אבל ככל שהמשחק זרם, ההתרגשות עברה.

"כיף לשחק עם שחקנים כל כך טובים כמו שיש במכבי", המשיך השחקן, "אני לומד מהם הרבה והם נותנים לי ביטחון ומתנהגים אליי הכי יפה שיש. אני יודע שיש שחקנים שנתנו משחק או שניים טובים ונעלמו, בגלל זה צריך להישאר צנועים ולזכור שזה רק משחק ראשון והדרך עוד ארוכה ויש לי עוד הרבה מה להוכיח. המשכיות זה הדבר הכי חשוב".

הוכנבוים: "לא קיבלתי את מכבי חיפה או הפועל ת"א"

ירון הוכנבוים מאמן רמת גן: "צריך לזכור שלא קיבלתי את הפועל תל אביב או את מכבי חיפה. קיבלתי קבוצה שלא מנצחת תקופה ארוכה, וגם לא כובשת. ראינו היום שיפור גדול, ראינו שעמדנו מול קבוצה עם שחקנים איכותיים ותקציב גדול, והם הגיעו מולנו בסך הכל לשלושה מצבים וכבשו את כולם. במחצית הראשונה לא ראו בכלל הבדל בין הקבוצות. אנחנו צריכים להסתכל קדימה וכל משחק מעתה והלאה הוא פוטנציאל לקחת נקודות. השחקנים עשו עבודה טובה, לא שיחקנו בונקר אלא להפך, ולכן גם קיבלנו גולים במתפרצות. המטרה שלנו היא להגיע לקראת הקיזוז עם כמה שיותר נקודות כדי שיהיה לנו סיכוי להינצל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully