וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטו תמוז סיכם עקרונית בהפועל ת"א

החלוץ שהודיע מוקדם יותר כי הוא נשאר בבית"ר, צפוי לשחק בשורות האדומים ב-3 העונות הקרובות. ואנדן בורה יושאל

הבוקר (שני) הודיע טוטו תמוז לראשי הפועל תל אביב כי החליט להישאר בבית"ר ירושלים. אלא שהאדומים לא ויתרו, והמשיכו לנהל עם החלוץ הצעיר שיחות. בערב כבר חלה תפנית, כאשר תמוז הסיר את סירובו למעבר, ולאחר שמספר שעות נוספות עברו הפך העניין סגור: חלוץ בית"ר ירושלים סגר בשורות האלופה, וישחק בשורותיה בשלוש השנים הקרובות תמורת כ-200 אלף דולר לעונה.

הסיבה העיקרית להסרת ההתנגדות מצד תמוז הייתה שיחה מאלי גוטמן, שהודיע לחלוץ כי הוא רוצה לראותו בהפועל תל אביב ובונה עליו כשחקן מפתח. עוד לפני כן, בית"ר והפועל הגיעו לסיכום עקרוני על מעברו, כשהאדומים אמורים לשלם 400 אלף דולר עבור כרטיסו. לאחר שהושג הסיכום העקרוני עם החלוץ צפויה להיחתם מחר (שלישי) העסקה באופן רשמי.

כאמור, מוקדם יותר היום הודיע תמוז להנהלת הפועל תל אביב כי הוא נשאר בבית"ר ירושלים ולא עובר לשורות הדאבליסטית, כאשר סוכנו, רונן קצב, הסביר: "טוטו הלך עם תחושת הבטן שלו. הוא הבין שהוא האופציה הרביעית או החמישית של הפועל תל אביב והעדיף להישאר בבית"ר ירושלים". מספר שעות אחר כך, כל הסיפור השתנה.

ואנדן בורה עבר בדיקות, יושאל עד תום העונה

בתוך כך, המגן הבלגי, אנתוני ואנדן בורה, נחת לפנות בוקר בישראל על מנת להיפגש עם ראשי הפועל תל אביב ולסגור את העברתו לדאבליסטית הישראלית. "אני יודע שהפועל תל אביב משחקת בליגת האלופות ושיחקה בליגה האירופית בשנה שעברה", אמר ואנדן בורה, "מחר אדע יותר". בתקשורת הבלגית מעט התקשו להאמין לבחירה של המגן, שהוזכר לאחרונה כמבוקש במספר קבוצות ברחבי היבשת וכתבו: "לא קלן, לא פורטסמות, לא מונאקו. אנתוני ואנדן בורה עובר להפועל תל אביב". מאוחר יותר הערב, ואנדן בורה עבר בדיקות רפואיות וכעת מחכים בהפועל תל אביב למסמכי השחרור שלו מגנואה האיטלקית, כשהסיכום הוא על השאלה עד סוף העונה.

ואנדן בורה בן ה-22 נחשב בעבר לאחד משני שחקני העתיד של הכדורגל הבלגי ביחד עם וינסנט קומפאני וערך את הופעת הבכורה שלו באנדרלכט בגיל 16, הגיל בו גם עשה בכורה בנבחרת בלגיה הבוגרת. באותן שנים עקבו אחריו לא מעט מהקבוצות הגדולות באירופה וב-2007 נרכש על ידי פיורנטינה. אלא שמאז חלה דעיכה במעמדו ועד היום הוא לא הצליח להגשים את מה שציפו ממנו, לא הרבה לשחק בגנואה (אליה עבר מפיורנטינה) ובעונה שעברה כאמור הושאל לפורטסמות. יחד עם זאת, אין ספק שמדובר באחד מהשמות הגדולים שנחתו כאן בשנים האחרונות.

סלים טועמה צפוי לחזק את הקישור אחרי שכבר הושג עמו סיכום.

(עדכון ראשון: 9:18)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully