וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגן: "יובנטוס כבר לא תגיע לשכונה"

22.7.2010 / 22:25

בבני יהודה היו מאוכזבים מאוד לאחר ההפסד המביך לשמרוק. קשטן: "הם כבשו משגיאה אחת שלנו. נקווה שעם החיזוק נשתפר"

אדריאן הרבשטיין

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בעונה שעברה רשמה בני יהודה שישה ניצחונות רצופים ללא שערי חובה, עד שנעצרה על ידי פ.ס.וו איינדהובן בשלב הפלייאוף של הליגה האירופית. העונה, עם דרור קשטן על הקווים, בבני יהודה קיוו לשחזר לפחות חלק מהדרך ולפגוש את יובנטוס הגדולה בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית. אלא שהכתומים נכנעו לשער מקרי והפסידו 1:0 בבלומפילד לשמרוק רוברס האירית, שמבחינתה רשמה העפלה מפתיעה לשלב הבא ובשבוע הבא תארח את הגברת הזקנה.

"זה מאכזב מאוד", אמר בסיום המאמן דרור קשטן. "כמעט בכל שלבי המשחק שלטנו והגענו למצבים, ואז קבוצה שרק חוטפת כדורים ומרחיקה הבקיעה שער מקרי. ידענו, התכוננו לכל המצבים האלו, כולל הוצאות החוץ הארוכות. הם לא העבירו את כובד המשקל למחצית שלנו, אבל כבשו משגיאה אחת שלנו בזמן שאנחנו לא ניצלנו מצבים".

קשטן מצא בכל זאת נקודת אור במשחקה של בני יהודה: "היו לנו מהלכי כדורגל טובים מאוד, בפעם הראשונה מאז שהגעתי. התרגום של זה צריך לבוא בשפת השערים. אסור לשכוח שהסגל שלנו לא סגור במלואו, אנחנו מחכים לשחקנים נוספים ונקווה שבהמשך יהיה טוב יותר".

היו"ר חזי מגן, שכבר בנה על חגיגה לכבוד הגעת יובנטוס, אמר לאחר המשחק: "רצינו לעבור, קיווינו, אבל לא עלה בידינו. יובנטוס כבר לא תבוא לשכונה. לא פינטזנו על הכנסה, רצינו רק לעבור. עכשיו זה כבר לא חשוב, נתכונן לליגה. היו לנו יותר מדי החמצות מול קבוצה לא רעה, שלצערי לא הצלחנו להתגבר עליה. הקבוצה שלנו היא קבוצה טובה, אך היא צריכה עדיין להתחזק. נשנס מותניים ונבוא לליגה בכל כוחנו".

על פדרו גלבאן ופיני בלילי, שסיכמו את תנאיהם במועדון, אך עדיין לא השלימו את המעבר, אמר היו"ר: "אני מאמין שבסופו של דבר נראה את שניהם בבני יהודה".

כפיר אדרי, שענד על זרועו את סרט הקפטן, העדיף לא לדבר על כישלון: "הייתי מגדיר זאת כאכזבה, לא ככישלון. שיחקנו טוב, הנענו את הכדור כמו שצריך וחבל שהכדור לא נכנס. שגיאה אחת עלתה לנו בהעפלת שלב. אנחנו בקו התקדמות עכשיו וניקח את הדברים הטובים להמשך הליגה".

כובש שער הניצחון של שמרוק, תומאס סטיוארט, אמר: "זה היה משחק קשה, אבל היו לנו שני משחקים טובים ואנחנו שמחים שעברנו. ידענו שיהיה קשה, אבל הגיע לנו תיקו במשחק הראשון והיום הייתה לנו הזדמנות ולקחנו אותה. המשחק נגד יובנטוס יהיה הגדול עבור רבים מאיתנו. אנחנו רוצים להפוך את האוהדים שלנו לגאים ואת כל אירלנד לגאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully