וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני: "אני שמח, כי רואים התקדמות על השחקנים"

מאמן מכבי ת"א מרוצה מהמהפך מול עכו, שהסתיים ב-2:3 לצהובים. יברויאן, שכבש צמד: "זה נותן לי הרבה ביטחון"

אדריאן הרבשטיין

צילום: אדריאן הרבשטיין
עריכת וידאו: דורון שטיין

לאורך כל העונה אבי נמני ומכבי תל אביב השתדלו להנמיך ציפיות ולהימנע מהצהרות. הערב (שבת) אחרי שהשיגו ניצחון רביעי רצוף, נראה כי בין אם ירצו ובין אם לא, הציפיות מהקבוצה האמירו. שני מחזורים לפני הדרבי התל אביבי הגדול מכבי תל אביב ניצחה 2:3 בחוץ את הפועל עכו, לאחר שפיגרה פעמיים. המהפך הושג למרות שמכבי תל אביב שיחקה בעשרה שחקנים מהדקה ה-72 בעקבות הרחקתו של אנדריי קומאץ'. מי שהרשים יותר מכל היה איליה יברויאן. בתקופה האחרונה החלוץ הארמני היה חלש, ובעקבות כך אבי נמני חיפש חלוץ בחלון ההעברות, אך מול עכו הוא כיכב בהתקפה, כבש צמד והוליך את קבוצתו לניצחון.

"אני מאוד שמח שניצחנו היום", אמר יברויאן בסיום, "כבשתי פעמיים אבל 3 נקודות זה יותר חשוב מהכל". על הצמד שלו אמר יברויאן: "זה שכבשתי נותן הרבה ביטחון בשבילי". על כך שבילה הרבה זמן על הספסל בתקופה האחרונה, אמר החלוץ: "זה כדורגל, הכל יכול להיות בכדורגל. אנחנו שחקנים מקצוענים, פעם יותר טוב ופעם פחות. היום הייתי בהרכב ואני שמח מאוד. אני מקדיש את הצמד לילדה שלי, ליאורה. אנחנו עובדים מאוד קשה במשחקים האחרונים, ויש לנו עוד משחקים קשים ואנחנו רוצים לקחת את הנקודות".

המאמן המנצח אבי נמני אמר בסיום: "ברור שקודם כל הראינו אופי. הם הבקיעו משתי התקפות. הרחיקו לנו שחקן וכל הקרדיט מגיע לשחקנים. הם הראו אופי יוצא מהכלל ומגיע להם". על העובדה כי קבוצתו התקרבה מאוד להפועל תל אביב, אמר נמני: "אנחנו עם הפנים קדימה, ואנחנו רוצים לשמור על רצף הנקודות ולהתקדם. אני שמח, כי רואים התקדמות על השחקנים. זה חשוב להם מאוד וחשוב לביטחון של הקבוצה. הניצחון היום ייתן זריקת עידוד שתסייע לנו". כשנשאל לגבי העובדה כי הקבוצה ככל הנראה לא תתחזק בחלון ההעברות שמסתיים מחר, אמר המאמן: "אנחנו מרוצים ממה שיש, אנחנו מאמינים במה שיש. ברור שיש לנו בעיה של עומק, כי היום היו לנו רק 18 שחקנים להלביש, אבל גם אם יגיע עוד שחקן, זה לא ישנה את הכל".

העיתון הרוסי "ספורט אקספרס" פרסם ביום שבת כי שחקנה של זניט סנט פטרסבורג, בוריס רוטנברג, הושאל למכבי תל אביב. מדובר בשחקן הגנה בן 23, יהודי יליד רוסיה ואזרח פינלנד, שכרטיסו שייך לזניט ובעונה שעברה הושאל לחימקי.

הוכנבוים: "קבוצה שלא מנצלת את המצבים שלה, נענשת"

עכו היתה חייבת להשיג ניצחון במשחק הזה, ויכולה לראות עצמה מאוכזבת. עכו הסתגרה בהגנה והצליחה לעקוץ את הצהובים פעמיים משערים של מב'ה ושחר סימן טוב, אך למרות שהובילה פעמיים והיתה ביתרון מספרי בדקות הסיום, עכו לא הצליחה לחלץ אפילו נקודה מהמפגש עם הצהובים. "יכולנו לנצח היום, הגענו למצבים שכל קבוצה מתפללת להגיע אליהם", אמר מאמן עכו ירון הוכנבוים, "בסופו של דבר, קבוצה שלא מנצלת את המצבים שלה, נענשת".

"היינו צריכים לשחק יותר הגנתי", הוסיף הוכנבוים, "השחקנים יפנימו את זה שצריך לעשות את הדברים הנכונים גם אם הם לא הכי יפים בעולם. אנחנו חסרי אחריות, ונהייה חייבים לתקן את הבעיה. נאיביות זה חלק מהבעיה, ואנחנו נתקן את זה".
כשנשאל האם תצליח הקבוצה להתחזק, אמר המאמן: "אני מעדיף לדבר על אלה שנמצאים ולא על אלה שמדברים עליהם. אם יגיע עוד שחקן או שניים עד מחר, מה טוב". על המשחק הבא אמר הוכנבוים: "עכשיו נלקק את הפצעים כמה שעות, ושבוע הבא נתכונן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully