וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קינן: "בכל סיטואציה יובה פייבוריטית, אין פה שאלה"

19.10.2009 / 9:28

קינן וחיפה נחתו בטורינו ללא קטן החולה, והבלם סבור כי יחסי הכוחות ברורים: "איך מתמודדים עם יאקווינטה וטרזגה? מרפקים"

יותם רונן

צילום ועריכה: יותם רונן

ללא הקפטן יניב קטן, המריאה מכבי חיפה בבוקר יום שני והספיקה לנחות בטורינו שבאיטליה לקראת משחקה השלישי בליגת האלופות, נגד יובנטוס.

קטן החולה לא הצטרף אל חבריו, כאשר הצוות הרפואי של המועדון נמצא במעקב אישי מול השחקן. הערב ייקבע סופית האם הוא יוכל לטוס מחר לטורינו. בחיפה הבהירו כי ההחלטה הסופית בעניין תהיה של השחקן, משום שאין כוונה לסכן את בריאותו. קטן שוחח שוב עם שחקנים לפני טיסה ועודד אותם.

הירוקים יצטרכו להסתדר מול הגברת הזקנה גם ללא אייל גולסה הפצוע ובירם כיאל שמרצה עונש הרחקה. גולסה, אגב, המריא לטורינו רק לאחר שהדרכון, אותו שכח בבית, הגיע אליו במונית. בסופו של דבר גולסה, שלא ישחק בגלל פציעה, עלה לטיסה. גם בירם כיאל המוצהב יגיע לצפות בחבריו. לאור הפציעות וההרחקות, ישראל זגורי, אייל שטרכמן וטיאגו דוטרה צפויים להיכלל בסגל.

קינן בא למרפק ולפרק

עוד לפני הנסיעה שוחחו שחקנים בכירים בקבוצה, כולל ניר דוידוביץ' עם חבריהם. "בלי קטן זה עוד יותר קשה, אבל אנחנו צריכים להסתדר", נאמר בשיחה. קטן אמר לשחקנים: "אני גמור, לא נראה לי שאגיע". אם קטן אכן לא יגיע עד יום שלישי, ליאור רפאלוב עשוי לפתוח בצד שמאל של הקישור, שם היה אמור לפתוח גדיר, שיפתח בצד ימין. את השינויים הללו צפוי לתרגל אלישע לוי באימון הערב.

"האמת שהחשיבות של קטן ידועה לכולם, אני חושב שהוא השחקן המשמועתי ביותר בקבוצה", אמר הבלם דקל קינן. הבלם התייחס לעובדה שקבוצת הפאר האיטלקית תופיע למשחק ללא הנסיך אלסנדרו דל פיירו, ואמר: "עם דל פיירו, בלי דל פיירו, יובנטוס פייבוריטית ברורה במשחק הזה. זו ההזדמנות למי שמשחק. יש לנו סגל מספיק טוב, מספיק רחב, זה צ'אנס לשחקנים שלא משחקים להוכיח את עצמם. איך מתמודדים עם יאקווינטה, טרזגה ואמאורי? בעיקר עם מרפקים. אבל זה לא אני מולם, אלא 11 מול 11. נלמד אותם ויהיה בסדר".

"אני מאמין בקבוצה שלנו, אבל אנחנו צריכים להיות ריאלים, יובה פייבוריטית. זה מועדון עם הרבה מסורת, נעשה הכל כדי להוציא נקודות. הם במשבר? בכל סיטואציה הם פייבוריטים, אין פה שאלה בכלל", הוסיף קינן.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully