וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשטן: "כנראה שהשחקנים הבינו שאי אפשר להעפיל"

10.10.2009 / 23:10

המאמן הלאומי ניסה להסביר את היכולת החלשה של שחקניו מול מולדובה. סהר: "הקמפיין הסתיים, מקווים לעלות בעתיד"

אם מישהו היה עוד צריך אינדיקציה לכך שנבחרת ישראל לא תהיה במונדיאל הבא, הוא קיבל אותה הערב (שבת). לא, לא מדובר על הניצחון של יוון, שכמעט וסתם את הגולל על נבחרתו של קשטן להגיע לשלב ההצלבה, כי אם במשחק של הנבחרת עצמה, שאמנם ניצחה 1:3 את נבחרת מולדובה, אך נראתה חלשה מאוד. עם יכולת שכזו מול הנבחרת החלשה בבית, אין שום סיבה לפנטז או לקוות להגיע לטורנירים גדולים, ועדיף להתרכז קודם כל בשיפור הדרגתי ומחשבה קדימה, לא לטורניר הבא אליו תוגרל הנבחרת, אלא כמה שנים קדימה. כפי שזה נראה כרגע, העתיד אינו מחייך אלינו.

"היכולת בשוויץ תהיה טובה יותר"

מאמן הנבחרת, דרור קשטן, אמר לאחר הניצחון הדחוק: "אני מאוד לא מרוצה וזה בלשון המעטה. כנראה שהתוצאות עוברות כחוט השני". קשטן ניסה להסביר את הסיבות להופעה החלשה של השחקנים, ותלה את האשמה במשחק שנערך ביוון: "האמת היא שלא נכנסו טוב למשחק. כבר בתחילת המשחק יוון הובילה 0:1. זה בהחלט לא תירוץ. כנראה שהשחקנים השלימו עם העובדה שהם לא יכולים להעפיל. כולם כבר סתמו את הגולל על הנבחרת וכנראה שזה חילחל לשחקנים".

למרות זאת, גם קשטן עצמו נראה מאוד מאוכזב משחקניו, ואמר בסיום: "שיחקנו לא טוב, ניצחנו וזהו. יש משחק בשוויץ, המשחק יהיה מאוד רציני עבורם כי הם צריכים נקודה כדי להעפיל למונדיאל ואנחנו מופיעים כנבחרת ישראל ואנחנו לא יכולים לבזות את עצמנו. היכולת בשוויץ תהיה הרבה יותר טובה מהיכולת של היום".

האיש של הנבחרת הערב, אליניב ברדה שהבקיע צמד אמר לאחר הניצחון: "זה מתסכל, אבל ידענו לפני המשחק איפה אנחנו עומדים. היינו חייבים לנצח ולקוות לנס. אין ספק שבתת מודע זה מחלחל. לא היינו תלויים רק בנו, אבל בסופו של דבר הצלחנו לנצח". על המשחק הבא אמר ברדה: "אנחנו מבחינתנו צריכים כמו במשחק הזה להגיע ולנצח את שוויץ. זה משחק ביתי מול הקהל שלהם, ושוב נקווה לנס".

בן סהר דווקא היה מהשחקנים הפחות בולטים בנבחרת, ולמרות זאת נשמע אופטימי באשר לעתידה: "האמת שעשינו עבודה טובה היום, אבל חבל שיוון ניצחה. הקמפיין הסתיים ואנחנו מקווים לעלות בקמפיין הבא, אני מאמין שיהיה טוב בעתיד כי יש לנו צעירים טובים ומוכשירם ואני מאמין בהם. זה מאוד מאכזב, אבל אנחנו חייבים לסיים את הקמפיין בצורה טובה ולנצח את שוויץ".

גם גילי ורמוט, שבישל את השער הראשון לאליניב ברדה, כבר מסתכל קדימה: "אנחנו מקווים לעלות בפעם הבאה ולהיות בצד השמח. צריך לנצח את שוויץ קודם כל בשביל עצמנו, ואני מקווה שבפעם הבאה נקבל הגרלה קלה ונעשה את העבודה כמו שצריך". על השאלה האם נותרו סיכויים לעלות מהבית בעזרת תיקו של לוקסמבורג אמר ורמוט: "אני כבר לא יודע מה יכול לקרות בבית הזה, נראה לי שגם כשייגמרו המשחקים נמשיך לעשות ספקולציות".

המגן יואב זיו נראה מדודכך לאחר שהוחלף בשלבים מוקדמים של המשחק ואמר לחבריו כי הוא לא מבין את פשר החילוף. קשטן אמר בתגובה: "זיו הוחלף כי הוא הציג יכולת חלשה". במחצית המשחק אמר דרור קשטן לשחקנים: "אתם משחקים בהליכה. תתעוררו". החלוץ אליניב ברדה היה היחיד שקיבל מחמאות מדרור קשטן ועוזרו משה סיני.

דודו אוואט: "נותר עוד משחק אחד וצריך לנצח אותו כי חשוב להישאר בדרג ב'. הרמה בבית לא הייתה גבוהה וזה פספוס. יש לנו נבחרת טובה ורואים את זה, אנחנו מסתכלים קדימה". שוער הנבחרת יצא להגנתו של המאמן דרור קשטן והסביר את הכשלון בקמפיין: ,הבעיה היא בנו, אנחנו אלה ששיחקו על המגרש".

איתי שכטר: "כשנכנסתי למגרש שמעתי על התוצאה ביוון, השגנו ניצחון שלא עזר לנו וסיימנו קמפיין מאכזב, אבל אין מה לעשות. מאכזב מאוד כי זה בית שיכלנו לעלות ממנו, אבל עשינו טעויות בדרך. שחקן כדורגל תמיד רוצה להוכיח את עצמו ולכן צר לי. החלום שלי הוא לעלות למונדיאל ואני מאמין שהוא יתגשם".

שחקנים בנבחרת הביעו פליאה על כך שבירם כיאל ודקל קינן ממכבי חיפה לא שותפו במשחק. מספר שחקנים אף אמרו בסיום: "זה מריח לא טוב, יכול להיות שקשטן התעצבן ששחקני מכבי חיפה נפצעו בדיוק לפני המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully