וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני: "קבוצה שתיבנה בשנה הבאה לא תרוץ לאליפות"

מאמן מכבי ת"א הפיג את חלומות הקהל, ונראה שגם לו נמאס מהשנה: "לא רוצים עוד עונה כזאת". אלי כהן: "הזרים שלנו לא תורמים הרבה"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

אחרי קצת יותר משבעה חודשים השיגה מכבי תל אביב את ניצחון הבית השני שלה העונה, 2:3 על עירוני קרית שמונה במסגרת המחזור ה-25 של ליגת העל. הצהובים של אבי נמני ניצחו במחזור הראשון את בני יהודה, והערב (שבת) הם עשו זאת באצטדיון בלומפילד בפעם השנייה העונה בלבד. הניצחון נותן הרבה אוויר לנשימה למכבים, שנמצאים כבר רגל וחצי מחוץ למאבקי הירידה, וכן נותן להם הרבה זמן להתכונן כפי שצריך לקראת העונה הבאה.

נמני: "לא נכניס כל אחד למשפחה"

"זה היה אחד המשחקים הטובים שלנו העונה", התייחס בסיום אבי נמני, מאמן מכבי תל אביב, למשחק. "אם היינו מפסידים, היינו יכולים להיקלע לקרבות תחתית, והניצחון הזה מביא אותנו לכיוונים אחרים. היו לנו הרבה הזדמנויות, ואני מאוד מאוכזב מהמצבים שאנו מחמיצים. זה כבר יותר מדי. עם כאלו החמצות אתה יכול בטעות לקבל גול שוויון בדקה ה-93, אנחנו חייבים לשפר את ניצול ההזדמנויות שלנו. יכול להיות שיש לנו ירידת מתח וחוסר ריכוז בדקות האחרונות, ואת הליקויים האלה נשפר. אנחנו יודעים בדיוק מה הבעיות שעומדות בפנינו".

נמני התייחס גם באריכות לקראת מה שיקרה בקבוצה בעונה הבאה: "כעת יהיה לנו יותר קל להתכונן אליה. נדע פחות או יותר מה קורה בה, כשנדע מה סדר גודל התקציב. נעשה את המקסימום להתכונן לשנה הבאה מה שיותר מהר. אנחנו עושים את כל המאמצים כדי שהעונה הבאה תיראה יותר טוב מזו, אבל צריך סבלנות וזמן, כי אנו לא יודעים את גובה התקציב".

נמני נשאל האם הוא מעוניין להמשיך בתפקידו כמאמן בעונה הבאה ואמר: "נדבר עם אלכס שניידר ונראה מה קורה שנה הבאה באופן כללי. אנחנו עדיין לא יודעים, נוציא הודעה מסודרת לקראת סוף חודש אפריל". המנג'ר נשאל האם גובה התקציב ישפיע על החלטתו להישאר בתפקיד ואמר: "אין קשר. לא חשוב אם זה יהיה אני או מישהו אחר, אנחנו רוצים לדעת שבאמת נוכל להעמיד קבוצה ראויה. זה יהיה תהליך.

"קבוצה שתיבנה לא תרוץ בשנה הבאה באליפות, את זה אני מודיע כבר מעכשיו", הוסיף המאמן בנחרצות. "היא תיבנה בסבלנות ובצורה נכונה. אנו לא רוצים לחוות עוד עונה כזאת. נבנה קבוצה לטווח ארוך, וזה בלי קשר לשחקנים צעירים או ותיקים. אנחנו רוצים שחקנים טובים עם אופי נכון, לא נכניס כל אחד למשפחה, כך זה גם יהיה בעתיד. כל שחקן ייבדק בזכוכית מגדלת, לא רק מבחינת היכולת, אלא גם מבחינת אופי".

"צריך לדעת ליהנות גם מהקושי", ענה נמני כשהתייחס לשאלה האם הוא נהנה לאמן העונה. "יש תקופות קשות ויש יותר טובות, צריך לדעת ליהנות ולהפיק לקחים גם מתקופות קשות. זה אתגר ואסור לפחד מאתגרים". לגבי המשחקים שמצפים לקבוצה עד הסיום אמר נמני: "כל מחזור שיהיה מעכשיו ועד סוף העונה בוודאי ייתן לנו חומר למחשבה לקראת השנה הבאה".

ישראלביץ': "הקהל ראה שנתנו מלחמה"

חלוצה של מכבי תל אביב, איליה יבוריאן, כבש צמד והביא למהפך במשחק. הארמני הבקיע את שעריו בדקות 22 ו-59 ועזר לצהובים לעלות ל-1:2, לפני השער הבאים. בסיום הוא אמר: "זה היה משחק טוב, כבר הגיע הזמן שננצח בבית. הניצחון הזה ייתן לנו הרבה ביטחון להמשך".

שחקן נוסף שנתן הופעה טובה הוא קשרה של הקבוצה, ג'יזרמו ישראלביץ', שבישל את השער הראשון ליבוריאן והיה מאוד דינמי ויצירתי. "כל הקבוצה שיחקה טוב מאוד, בעיקר אחרי שהיינו בפיגור, ורצינו לנצח בשביל כל האוהדים פה. הם ראו שנתנו מלחמה, אז הם עודדו אותנו", אמר הקשר הארגנטינאי.

אלי כהן: "הזרים שלנו לא תורמים הרבה"

עירוני קרית שמונה סיימה את המשחק עם טעם חמוץ מאוד בפה, בעיקר לאחר השער המצמק של יובל אבידור בדקה ה-86. הקבוצה של אלי כהן, שעלתה במערך התקפי מאוד, הובילה 0:1, משער של ירו בלו בדקה ה-19, אבל התרשלה בשמירה במצבים הנייחים וספגה שני שערים מהרמות קרן.

"שוב אנחנו סופגים ממצבים נייחים", הסביר בסיום מאמן הקבוצה אלי כהן. "זה משהו שחוזר על עצמו, וזה גורלה של קבוצה שנמצאת במצב קשה. אנחנו משחקים כדורגל, מבקיעים שני שערים בחוץ, וחבל שזה קורה.

"אני מקווה שנמשיך להתמיד ולא לוותר, להפסיק לספוג את השערים הלא מתאימים האלה ולהאמין שנישאר בליגה", הוסיף כהן שגם התייחס לזרים של הקבוצה. "הם באמת לא תורמים הרבה, אבל הם הגיעו בתקופה קשה של הקבוצה וקשה להם להתאקלם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully