וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: סבע בא לעבודה

אחמד סבע נכנס כמחליף וכבש צמד לבני לוד, שניצחה את מוליכת הלאומית הפועל חיפה 1:2. הפועל ר"ג גברה על רעננה 1:3

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

הפועל רמת גן ניצחה (שני) 1:3 בקרב הצמרת על הפועל רעננה ועלתה למקום השלישי בטבלה. המשמעות המרכזית של התוצאה היא המשך הבריחה של החמישייה המובילה ממכבי אחי נצרת השישית. הפער בין רעננה, שירדה למקום החמישי, לנצרת עומד על תשע נקודות כאשר בסוף השבוע יסתיים הסיבוב השני. אם לא יקרו הפתעות בלתי צפויות, את המפגש הזה בין רמת גן לרעננה נראה בעונה הבאה בליגת העל.

במשחק שהשלים את המחזור גברה בני לוד על הפועל חיפה 1:2 בקרית אליעזר. המוליכה מהכרמל נראית רע מאוד בזמן האחרון, וזה היה משחק הבית השישי ברציפות שלה ללא ניצחון. למרות הכל, היא עדיין מובילה ב-3 נקודות על השניה הפועל עכו.

הפועל רמת גן - הפועל רעננה 1:3

קובי חסן דייק מהנקודה הלבנה והעלה את האורדונים ליתרון בדקה ה-20. כריסטיאנו דוס סנטוס איזן בדקה ה-37, אך מור גולן החזיר לרמת גן את היתרון כעבור דקה, ושי חדד חתם את התוצאה הסופית עם שער בדקה ה-87. הקבוצה של יובל נעים השיגה ניצחון ראשון לאחר שלושה משחקים, בעוד לרעננה היה זה הפסד ראשון לאחר חמישה משחקים.

יובל נעים אמר בסיום: "הפועל רמת גן קבוצה טובה, זה לא סוד. בתקופה האחרונה היינו תחת המון לחץ. עכשיו, כשקצת השתחררנו מהלחץ, שיחקנו הרבה יותר טוב והיום ראו קבוצה אחת על המגרש. שטפנו את המגרש והניצחון לא הוטל לרגע בספק. אנחנו רוצים לגמור את הסיפור כמה שיותר מהר".

מור גולן: "בליגה כזו שוויונית, כל משחק הוא חשוב מאוד וקשה מאוד. השחקנים והצוות יודעים לשמור על שקט מקצועי ושקט תעשייתי וזה מה שמביא אותנו לתוצאות טובות".

מאמן רעננה, אלי כהן, הודה בסיום: "רמת גן היו טובים ונחושים יותר מתחילת המשחק. הגיע להם הניצחון".

הפועל חיפה - בני לוד 2:1

המוליכה קיוותה לרשום סוף סוף ניצחון ביתי ראשון אחרי חמישה משחקים בקרית אליעזר, אבל נראה שהגשם השוטף והכושר הנוכחי שירתו הפעם את האורחת מלוד, במשחקה הראשון מאז שהמאמן ערן קוליק התפטר.

חיפה תקפה את השער של ניל אברבאנל לאורך כל המשחק, ובתחילתו הנסיונות האלה גם נשאו פרי, כששוערה של לוד ביצע טעות חמורה בדקה ה-20. אברבאנל התרחק מהשער שלו כדי להרחיק כדור, אבל הוא נגח אותו החוצה. שחקני חיפה דאגו להוצאת חוץ מהירה, והכדור הגיע בסופו של דבר לערן לוי, שמצא את עצמו מול שער ריק וכבש את שער היתרון.

אחמד סבע נכנס כמחליף במחצית הראשונה, ודאג להשוות בתוספת הזמן שלה. משה בן לולו פרץ מצד ימין והרים כדור למרכז הרחבה, שם חיכה סבע וזינק כדי לנגוח חזק פנימה. ארבע דקות בתוך המחצית השניה סבע השלים מהפך וצמד. ההתקפה המוצלחת שוב התחילה אצל בן לולו מצד ימין, והפעם הוא שלח מסירת רוחב למרכז הרחבה, וסבע היה שם כדי להמשיך עם הרגל לשער. החל מהדקה הזאת, המשחק ההתקפי של המארחים מחיפה היה דומיננטי יותר וכלל אפילו בעיטה למשקוף, אבל זה לא הספיק בסופו של דבר לשחקניו של שלומי דורה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully