וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני: "עוד נחזור למקומנו הראוי"

מנג'ר מכבי ת"א ביקש סבלנות לאחר הזכייה בגביע הטוטו (0:1 על אשדוד). בוזגלו: "מקדישים את התואר למני לוי". מזרחי: "חלק מההתבגרות שלנו". הפארסה של המשחק: בלבול בחלוקת המדליות

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

אוהדי מכבי תל אביב זכו לרגע של נחת בתוך עונה מלאת אכזבות, כשקבוצתם ניצחה הערב (רביעי) 0:1 את מ.ס. אשדוד בגמר גביע הטוטו והניפה תואר ראשון אחרי חמש שנות בצורת. מי שצפה מן הצד בשמחת אנשי מכבי תל אביב, יכול היה לטעות ולחשוב שמדובר בחגיגות אליפות ולא בתואר השלישי בחשיבותו, אך זה אולי מסביר יותר מכל את מצבו של מועדון הפאר, שכרגע מסתפק במועט.

מכבי תל אביב קצרה רווח של מיליון ו-200 אלף שקלים בסיכום הכולל של גביע הטוטו. את הבשורה הזו ודאי שמח לקבל המנכ"ל עוזי שעיה, אשר נמצא בקנדה עם הבעלים אלכס שניידר.

וכמו בכדורגל הישראלי, קשה לסיים ללא פארסות. בסיום המשחק התחוור לתדהמתם של שחקני מכבי תל אביב כי הם קיבלו בטעות את מדליות הכסף, כאשר שחקני מ.ס. אשדוד קיבלו מידיו של יו"ר ההתאחדות אבי לוזון ומנכ"ל הטוטו עופר פרי את מדליות הזהב. הטעות, כמובן, תוקנה לאחר מכן.

בתוך כך, בשבוע הבא יועמד עוזר המאמן מרקו בלבול לדין בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות בגין העלבת השופט אסף קינן במשחקה של הקבוצה נגד מכבי חיפה.

נמני: "החלטנו על בנייה לטווח ארוך"

המנג'ר אבי נמני, לו היה זה תואר ראשון כמנג'ר, אמר בסיום: "אני שמח בשביל השחקנים הרבה יותר ממה שאני שמח בשבילי. יש כאן שחקנים שלא זכו בתואר וזה נהדר עבורם. החלטנו על בנייה לטווח ארוך בתוכנית מאוד מסודרת, יהיו לנו עוד רגעים קשים ונשלב הרבה שחקנים צעירים כשיתאפשר, אבל יש לנו סבלנות. בסופו של דבר מכבי תחזור לצמרת ותהיה במקומה הראוי".

נמני התייחס גם לעייפות של שחקניו, ששיחקו רק לפני יומיים בליגה נגד מכבי חיפה (1:1): "ברבע השעה האחרונה השחקנים היו עייפים וזה טבעי. אבל בסופו של דבר כשעולים למגרש זה לא משנה אם עייפים או לא, צריך לעשות את העבודה".

כובש שער הניצחון של הצהובים, יוסי שבחון: "זה תואר שני שלי, שוב מול אותה אשדוד. זו שמחה מתוקה ואני שמח שניצחנו. השער שלי הביא את הגביע, אבל היה כאן מאמץ קבוצתי של חבר'ה ששיחקו לפני יומיים. זה מגיע לנו ונקווה שזה יועיל להמשך.

שבחון דיבר גם על מאמנו: "אנחנו שמחים שהבאנו לאבי תואר. אבי ידע לגרום לכולם להתאקלם מהר, למרות שבשבועיים הראשונים היה קשה כי המעבר מחבר למאמן לא היה מספיק ברור. אולי עכשיו זה היה הסיפתח שלו ותהיה לו הצלחה באימון בדיוק כמו בימיו כשחקן".

"כיף לקחת תואר עם הקבוצה הכי אהובה עליי", אמר מאור בוזגלו הנרגש לאחר המשחק. "אני רוצה להקדיש את התואר למני לוי שתמיד נמצא אצלנו בלב. אני שמח שהתעלינו על עצמנו ועשינו תוצאה טובה. אנחנו במומנטום טוב וצריך לשמור על זה. אנחנו מקווים שיצאנו מהתקופה הקשה ושמחים מכך שמתחילים לראות ניצוצות".

לאחר שסיימו לחגוג במגרש, נסעו השחקנים הצהובים לעשות טיפולים ושחרור במתקן האימונים בקרית שלום, כחלק מההכנה לקראת משחק הליגה בשבת מול הפועל קרית שמונה.

אופיר: "זו לא בעיה מנטלית"

במ.ס. אשדוד הייתה אכזבה אדירה בסיום המשחק, במיוחד מהיכולת החלשה שהפגינו השחקנים דווקא ברגע החשוב ביותר שלהם העונה. הקהל שבא מהדרום ציפה בכליון עיניים לתואר היסטורי למועדון, אבל בסופו של דבר חווה עוד מפח נפש עם הפסד רביעי ברציפות במעמד הגמר של גביע הטוטו.

מאמן אשדוד, יוסי מזרחי, לא הסתיר את אכזבתו : "לא היינו טובים. צריך להצדיע למכבי על המלחמה שלהם והצורה בה שיחקו. זה מראה על אופי ועל מועדון גדול. לנו היו את המצבים להבקיע, אבל באופן כללי שיחקנו לא טוב".

על הבעיה המנטלית של קבוצתו, אמר מזרחי: "ההפסד הוא חלק מתהליך ההתבגרות של המועדון, בסוף גם יבוא תואר. חבל שפיספנו, אבל צריך לחשוב כבר על משחק הליגה הקרוב ולהתארגן מחדש. נרים לשחקנים את הראש לקראת המשחק בשבת".

יוסי אופיר: "לא הצלחנו ויש אכזבה קשה בקבוצה. הייתה ציפייה והייתה דריכות, חבל שלא עשינו את זה. אין מה לעשות, זה כדורגל. כשבאים למשחק אין לדעת איך הוא יפתח ואיך הוא יסתיים. שגינו במספר דברים במהלך המשחק ושילמנו עליהם ביוקר".

עוד הוסיף הקשר: "לא היינו מפוחדים נכון שלא השכלנו לשחק את המשחק הרגיל שלנו ולא יצרנו מצבים, אבל לא היה לחץ. גם הקבוצה מנגד לא שיחקה כדורגל גדול, נראה לי שהם לא הגיעו בכלל להזדמנויות פרט לשער. יכול להיות שמדובר בבעיה מנטלית, למרות שאני אישית לא חושב כך. המשחק התנהל בקצב איטי וזה מה שעמד לרעתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully