וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "ברגעים כאלה צריך לשמור על צניעות ושקט"

מאמן בני יהודה ניסה לא להסתנוור מהניצחון 0:3 על הפועל תל אביב. גוטמן לא חיפש תירוצים: "לא צריך להתפרק ככה, נסיק את המסקנות"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

בני יהודה לוהטת. הקבוצה של גיא לוזון השיגה הערב (שבת) ניצחון שביעי בשמונה משחקים כשהביסה את הפועל תל אביב 0:3 תוך הצגת כדורגל מצוין. הזהובים עלו זמנית למקום הרביעי בטבלה, ואילו האדומים איבדו הזדמנות להתקרב למכבי חיפה.

המאמן המנצח, גיא לוזון, אמר בסיום: "אמרתי לשחקנים שלי עוד לפני המשחק שזה תלוי בנו, ואם נשחק כמו שאנחנו יודעים ולא נרדוף אחרי הפועל, ננצח. ברגעים כאלה צריך לשמור על צניעות ושקט, ולהמשיך לעבוד קשה כי זו הדרך היחידה לתוצאות. אנחנו משתפרים ממשחק למשחק, ויש לנו עוד הרבה לאן להשתפר, יש כאן הרבה חבר'ה צעירים, וצריך להמשיך לעבוד קשה ולהתמקד במשחק הבא".

כשנשאל לגבי קבלת הפנים החמה שהכינו לו אוהדי הפועל תל אביב, ענה לוזון בקצרה: "נתנו לי פה קבלת פנים חמה מאוד, לפני המשחק ובזמן המחצית, ואני החזרתי להם בכדורגל יפה על הדשא. מקווה שהם נהנו".

הקשר, אסי בלדוט, שכבש את השער הראשון הוסיף: "בלי עין הרע, אנחנו באמת משחקים טוב ומצליחים לנצח. יש לנו לשמוח את היום ומחר, וצריך לרדת לקרקע. יש לנו משחק מאוד חשוב בשבוע הבא נגד מכבי נתניה. אנחנו רוצים להמשיך את המומנטום שאנחנו נמצאים בו".

בלדוט התייחס לשבירת המנחוס מול האדומים: "ידענו שיהיה משחק קשה ושהפועל קבוצה מצוינת. נתנו את הכל על המגרש, עשינו את הכל בשביל לנצח וסוף סוף שברנו את המנחוס מולם. אני לא חושב שהפועל היו מאוד חלשים היום. במחצית הראשונה הם עמדו נכון על המגרש, אבל אחרי הפסקת החשמל יצאנו כמו מלוע של תותח, בטירוף. כל הכבוד לכולם וגם לכרוז שלנו דדו. בני יהודה היא היום קבוצת צמרת לכל דבר. אנחנו מציגים יכולת טובה ורק שנמשיך ככה".

גוטמן: "איבדנו מה שאפיין אותנו"

בדקה ה-53 כבה אחד הזרקורים בבלומפילד, והמשחק הופסק ל-10 דקות. מאמן הפועל תל אביב, אלי גוטמן, לא השתמש בנושא כתירוץ: "עד להפסקת החשמל היה משחק שווה כוחות, ואחרי שחזרנו הייתה רק קבוצה אחת על המגרש וזאת בני יהודה. אני לא חושב שצריך להתפרק ככה אחרי ספיגה, ונסיק את המסקנות. מעבר לנקודות, היום איבדנו את מה שאפיין אותנו - המשחק המסודר, עם פערים מצומצמים, שהביא אותנו לאן שהגענו, ובגלל זה איבדנו את הנקודות".

כשנשאל האם ההפסד קשור להחלטה לעלות עם הרכב משני בחצי גמר גביע הטוטו באמצע השבוע אמר: "אין לכך שום קשר. אם מישהו משחקנים שלא שיחק בדרבי היה מותח שם שריר היו שואלים למה נתתי להם לשחק".

בחדר ההלבשה של האדומים שרר בסיום שקט מוחלט. למרות התוצאה, גוטמן ועוזרו יוסי אבוקסיס ניסו לעודד את השחקנים: "בניצחונות אנחנו ביחד וגם בהפסדים", אמרו השניים. אולם גם המילים המנחמות לא עזרו לשחקנים, שיחכו כעת למשחקה של מכבי חיפה מול מכבי תל אביב ביום שני, בו יוכלו הירוקים להחזיר את פער שבע הנקודות מהפועל תל אביב בפסגה.

"קשה להסביר את מה שהיה היום על המגרש", אמר אחד משחקני הקבוצה לאחר המשחק. "המשחק ברח לנו מהידיים בשלב מסוים ולא הצלחנו לחזור. חבל שאנחנו לא מצליחים לשמור על יציבות. עכשיו, לצערי יצטרכו האוהדים שלנו ואנחנו להחזיק אצבעות למכבי שלא יפסידו מול חיפה. אם חיפה תנצח בשבוע הבא מול בית"ר ירושלים זה יהיה משחק שלהיות או לחדול בכל הקשור לאליפות".

השחקנים קיבלו מחר חופש וביום שני יחזרו להתאמן. בצוות הרפואי של המועדון עדיין ישנו חשש לגבי קרסולו של ביבראס נאתכו, שעד לפני היה קיים ספק לגבי שיתופו עד לפני המשחק. עם החזרה לאימונים ביום שני ייבדק הקשר ויוחלט על המשך טיפוליו.

ולעניין אחר, משלחת של ההתאחדות לכדורגל בראשות אילן יבלוקובסקי וניר ינקלביץ' נכחה במשחק, בנסגרת פיילוט מיוחד שבודק הצבת משקיפים מטעם ההתאחדות במגרשים השונים. העניין נוסה הערב לראשונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully