וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש לנו את השחקנים שיודעים לנצח"

13.10.2008 / 18:28

הנבחרת הצעירה ערכה אימון ראשון בארץ ומוטי איוניר סומך על הבחורים שלו לקראת איטליה. ליאור ז’אן: ”הפעם נצטרך ליזום יותר”

ברני ארדוב

צילום ועריכה: נועם אשל

48 שעות לפני משחק הגומלין המכריע מול נבחרת איטליה, ערכה הערב (שני) הנבחרת הצעירה של ישראל אימון ראשון בארץ לקראת ההתמודדות ביום רביעי (20.15, בלומפילד). בנבחרת מודעים לעובדה שרק ניצחון, ולא משנה באיזה הפרש, יעלה את הנבחרת לאליפות אירופה וגם ההיערכות מבחינה מקצועית היא בהתאם. שחקני הנבחרת שאבו הרבה מאוד ביטחון כתוצאה מה-0:0 שהושג באנקונה בשבת וגם חסרונם של שלושת שחקני הנבחרת האיטלקית (ראה ידיעה נפרדת) לא גורמים לשאננות.

איוניר: "אנחנו צריכים יותר ביטחון ויוזמה"

"העובדה היא שאנחנו צריכים להשיג ניצחון, אבל ברור שזה יהיה קשה", אמר היום מוטי איוניר. "למרות שנוצר איזשהו רושם, זה בהחלט לא יהיה קל. זה בהחלט אפשרי. נצטרך לשמור על שני דברים: על הנחישות, שהבאנו לאיטליה ומשחק ההגנה. כמו כן נצטרך להעביר הילוך בכל הקשור למשחק ההתקפה בבית שלנו. צריך שיהיה הרבה יותר ביטחון ויוזמה וצריך לנצח את המשחק".

מאמן הנבחרת התייחס גם לשאננות ולזלזול, איתם מגיעים האיטלקים למשחק לאחר שגם היום הצהירו השחקנים האיטלקים כי הם עדיין פייבוריטים לעלות: "אני חושב שאחרי המשחק שהם עברו איתנו בשבת הם כבר לא שאננים. גם באיטליה יש תקשורת וגם באיטליה יודעים לחתוך את השחקנים ומבחינתי לא חשוב מה כתבו שם עלינו אלא מה הם כתבו עליהם, והם די פגעו בשחקנים על כך שהם לא הצליחו לנצח נבחרת חלשה לטענתם כמו ישראל. האיטלקים יודעים שהם חייבים לעצמם וגם בשביל התקשורת שלהם לבוא ולהילחם על הכבוד שלהם, וזה מה שהופך את המשחק ללא פחות קשה ממה שהיה באיטליה".

על ההרכב החסר של קאזיראגי, אמר איוניר: "כבר ראינו במשחק הראשון שהיכולת האישית של השחקנים האיטלקים היא טובה מאוד וביכולת הקבוצתית הם פחות טובים, וזה אומר שיש להם נקודות תורפה שבהן נצטרך לעשות דברים שיביאו לנו את הניצחון. אנחנו יודעים בדיוק מה אנחנו צריכים לעשות. זה נכון שבאלוטלי חזר לתמונת ההרכב והוא חלוץ טוב ומסוכן ויש להם עוד חלוצים טובים, אבל אין ספק שחסרונם של שלושת שחקני הקישור שלא יהיו פה אמורים לשבש להם את היכולת הקבוצתית מבחינת הנעת הכדור. אנחנו מנסים להתרכז בעצמינו. אם ביציאה למשחק באיטליה דיברנו הרבה על טקטיקה ועל הגנה, אז פה אנחנו נדבר על טקטיקה והתקפה כי אנחנו רוצים לנצח את המשחק הזה ויש לנו את השחקנים שיודעים לנצח".

ז'אן: "אין שחקן שלא אוהב את המעמדים האלה"

ליאור ז'אן התייחס גם הוא לבאלוטלי ולהצהרות שלו על ניצחון: "הוא שחקן פנטסטי ומוכשר מאוד וכל האיטלקים והשחקנים האחרים שאיתו הם גם חזקים ואיכותיים. הם משחקים ברמות הגבוהות ביותר, אבל אנחנו מתכוננים כרגיל לפי ההכנות שלנו. ואנחנו מכינים את עצמינו על הצד הטוב ביותר".

ז'אן יודע שאם הנבחרת תשחזר את הניצחון הביתי 0:1 על צרפת שהושג בקמפיין הקודם זה יספיק כדי לעלות, ואמר: "עשינו באמת תוצאה יפה בחוץ, השגנו את מה שרצינו, וזה להעביר את ההכרעה לישראל. יש מתח חיובי באוויר ואין שחקן שלא אוהב את המעמדים האלה, זה מוציא את המקסימום מכל שחקן. אני מקווה שנדע להתעלות על עצמינו ולעשות את מה שאנחנו באמת רוצים. האיטלקים באמת פייבוריטים. אנחנו מרגישים טוב כי אנחנו נבחרת חזקה שמאמינה בעצמה. הוכחנו שאנחנו מסוגלים לעשות את זה במשחקים קודמים, אבל איטליה היא הפייבוריטית".

הקפטן, שהיה אחד מעמודי התווך באיטליה, יודע שביום רביעי המשימה הקשה תהיה בהתקפה: "אנחנו נצטרך ליזום יותר וליצור מצבי הבקעה. ברמות האלה אנחנו נהיה חייבים לנצל את המצבים שנגיע אליהם. בנוסף נצטרך כמובן להמשיך את העמידה הטקטית הטובה על המגרש, את ההקרבה והלחימה". אביחי ידין שוב נפצע ברגלו ושוחרר מהסגל של הנבחרת שתערוך מחר את האימון המסכם בבלומפילד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully