וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוואט: "אנחנו לא מזלזלים בשום נבחרת"

10.10.2008 / 8:05

דודו אוואט וחבריו לנבחרת הקפידו לתת כבוד ללוקסמבורג לפני ההמראה למשחק במוצ"ש במוקדמות המונדיאל. סטרול: "יהיה משחק קשה מאוד"

מערכת וואלה!

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

נבחרת ישראל התכנסה הבוקר (שישי) בנתב"ג לקראת ההמראה ללוקסמבורג, שם תפגוש במוצאי שבת הקרוב את הנבחרת המקומית במוקדמות מונדיאל 2010, לפני שתמשיך ללטביה שם תשחק ביום רביעי. המאמן דרור קשטן היה אחד הראשונים שנכנס לנמל התעופה, אך סרב לדבר עם התקשורת.

בסגל הנוכחי של הנבחרת נמצאים 24 שחקנים, כולל תמיר כהן המוצהב שלא יוכל לשחק מול לוקסמבורג, מתוכם רק 18 ייכללו בסגל למשחק הראשון. בינתיים נראה שאוהד כהן, אייל משומר ועמית בן שושן יהיו כמעט בוודאות מחוץ לסגל. נראה כי לאוד העובדה שאיתי שכטר ובן סהר לא יפתחו בהרכב, הם ייכללו בסגל, אחרת יהיה קשה להסביר מדוע קשטן לא שיחרר אותם למשחק הנבחרת האולימפית.

הבלם אבי סטרול ישתתף הערב באימון הנבחרת, שלאחריו ייקבע בתיאום עם הצוות המקצועי האם יוכל לפתוח בהרכב. במידה והוא לא יוכל לפתח, דקל קינן ימלא את מקומו. הקפטן יוסי בניון עדיין סוחב פציעה קלה, אבל בצוות הרפואי של הנבחרת מעריכים שהקשר יהיה כשיר למשחק. גם מצבו של בניון ייבדק באימון הערב.

הרכב משוער: דודו אוואט, קלמי סבן, דקל קינן, טל בן חיים, דדי בן דיין, גל אלברמן, בירם כיאל, סלים טועמה, יוסי בניון, עומר גולן, אליניב ברדה.

"הדברים תלוים בנו"

דודו אוואט התייחס ליריבה הקרובה של הנבחרת ואמר: "אנחנו לא מזלזלים בשום נבחרת. ראינו שהם ניצחו בשוויץ, מה שאנחנו עוד לא עשינו. הם יגיעו במוטיבציה אחרי הניצחון, אבל אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו, הדברים תלוים בנו ואנחנו צריכים לנצח את המשחק. אנחנו לא מתייחסים לדירוג של פיפ"א, אולי זה נעים לשמוע אבל על המגרש דברים משתנים מהר מאוד. חובת ההוכחה היא עלינו, בלי קשר לאיזה מקום אנחנו מבחינת הדירוג". לגבי כושרו האישי אמר השוער: "כרגע קשה לקבוע אם אני בכושר משחק טוב כי אני לא משחק בלה קורוניה, אבל אני מרגיש מצוין".

החלוץ עומר גולן אמר: "כל משחק בינלאומי הוא חשוב. אנחנו מייצגים את המדינה ורוצים לחזור עם שלוש נקודות. נתכונן בצורה הטובה ביותר, וברור שאם לא ננצח זו תהיה אכזבה גדולה. על מעמדו בנבחרת אמר גולן: "בסך הכל על כל תפקיד בנבחרת יש מלחמה. מבחינה אישית אני נותן 100 אחוז מעצמי לנבחרת. אין אגו, יש אווירה מצוינת, אם יש מלחמות הן מתנהלות באווירה טובה".

הקשר משה אוחיון אמר: "אנחנו בהחלט לא נוסעים לטיול. אנחנו מקווים להשיג שלוש נקודות, ומתרכזים במשימה הקרובה, עד המשחק מול לטביה יש עוד זמן. המטרה היא כמובן להגיע למונדיאל. על היריבה: "לכל נבחרת צריך לתת כבוד ראוי, נכון שזו לא אחת מהנבחרות הגדולות, העובדה היא שלוקסמבורג ניצחה בשוויץ ויש להם שחקנים טובים. כמובן שאנחנו יותר טובים מהם ונצטרך לנצח. המטרה היא לחזור משני המשחקים עם שני ניצחונות"

אבי סטרול התייחס לפציעה ממנה הוא סובל: "היום נתאמן שם, ונקווה שאני ארגיש יותר טוב ואוכל לשחק. אנחנו לא מחפשים תירוצים, צריך לנצח את המשחק הזה חד וחלק. הלוקסמבורגים הפתיעו בשוויץ, אז זה יהיה משחק קשה מאוד, משחק שצריך לבוא אליו במלוא הריכוז במלוא הפוקוס ולעשות את העבודה. הם יריב שהתקדם במהלך השנים, וצריך לקבל את היחס המתאים".

רוברטו קולאוטי, שלא זוכה לדקות משחק רבות בבורוסיה מנשגלדבאך, אמר: "אני מאוד רגוע, עושה את העבודה שלי בכל האימונים, ואעשה הכל כדי להיות בהרכב. אני לא יודע אם אני צריך לפתוח או לא, צריך לשאול את המאמן. יש פה הרבה חלוצים טובים, ואם אני אצטרך לשבת בצד זה בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully