וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרדי דוד: "בואו לא נחרוץ גורלות"

28.7.2008 / 6:55

פרדי דוד העדיף להתמקד בכדורגל עם נחיתתה של בני סכנין בנתב"ג אחרי ההפסד ללה קורוניה, השחקנים החשודים בגניבה שמרו על שתיקה

מערכת וואלה!

צילום ועריכת וידאו: יועד כהן

בני סכנין נחתה הלילה (בין ראשון לשני) בנתב"ג אחרי משחק ההפסד בלה קורוניה (1:0) שסיים את דרכה של הקבוצה באינטרטוטו. אבל ההפסד המכובד מול הקבוצה הספרדית לא היה במרכז העניינים בשדה התעופה, בעקבות הפרשה המביכה שהעיבה על נסיעתה של הקבוצה לספרד, שבה הואשמו שישה משחקני הקבוצה בגניבת בשמים מהדיוטי פרי לפני ההמראה.

בקבוצה סיכמו עם המשטרה כי חקירתם של השחקנים הנאשמים לא תתבצע עם הנחיתה, אלא במועד מאוחר יותר בימים הקרובים. השחקנים עצמם העדיפו שלא להתייחס לפרשה עד לחקירתם.

המאמן, פרדי דוד, ניסה להתמקד במשחק, בו הציגה סכנין יכולת מצוינת: "מבחינת כדורגל היתה לנו חוויה טובה, התנסינו ברמה האירופאית, חבל שהיא נגמרה כל כך מהר עבורנו, ואנחנו ממשיכים בהכנה שלנו לליגה".

כשנשאל לגבי הפרשה המביכה ניסה דוד להרגיע את העיסוק התקשורתי במקרה: "בואו לא נחרוץ גורלות לפני שיש איזו פסיקה מסויימת, יש משטרה במדינת ישראל, תנו להם לעשות את העבודה. אל תעשו שום צעד לפני שאין פסיקה של מישהו אחר, תמתינו בסבלנות".

לגבי הנזק שעשתה הפרשה לקבוצתו אמר דוד: "לא היה פשוט, עשינו את הסוויץ' מהר מאוד והשתדלנו להתרכז בכדורגל, ואני שמח שעשינו את זה, ולראייה ההופעה המכובדת שלנו במשחק. היתה בקבוצה אווירה נהדרת, וגם במשחק שיחקנו טוב, למרות שהתוצאה היתה הפסד מינימלי, ראיתם שהפרשה לא השפיעה על המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully