וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: מלקי קבררה הושעה מ-50 משחקים

16.8.2012 / 7:56

החובט המצטיין של סן פרנסיסקו הודה בשימוש בטסטוסטרון, הג'איינטס הפסידו לוושינגטון 6:4. היסטוריה למיגל קבררה

את זה אף אחד לא ראה מגיע: מלקי קבררה, החובט המצטיין של סן פרנסיסקו ג'איינטס, הושעה אתמול (רביעי) על ידי ה-MLB לחמישים משחקים, לאחר שנתפס על שימוש בחומרים אסורים.

זוהי מכה קשה לקבררה ולג'איינטס, שמנהלים מירוץ צמוד עם לוס אנג'לס דודג'רס ב-NL מערב. האאוטפילדר, שחבט העונה ב-34.6 אחוז ונכנס לאולסטאר, הואשם בשימוש בטסטוסטרון, האשמה בה הודה בהצהרה הרשמית לאחר מכן: "אני מצטער, השתמשתי בחומר שאסור היה לי להשתמש. אני מקבל את העונש ואמשיך בחיי. אני מתנצל בפני הג'איינטס ואוהדיהם".

סן פרנסיסקו תיאלץ להתרגל לחוסר מחץ בהתקפה, וכבר במשחק הראשון ללא קבררה, מול וושינגטון, הפסידה 6:4. טים לינסקאם המשיך את העונה המזעזעת שלו עם ארבעה אינינגים עלובים והפסד, סטיבן שטרסבורג ניצח לאחר שישה אינינגים ושבעה סטרייקאאוטים.

עוד ב-NL: רוי האלאדיי מפילדלפיה ספג את הפסדו השביעי העונה ב-9:2 למיאמי. שש מהריצות של המארלינס הושגו באינינג השמיני, כשהאלאדיי כבר היה בחוץ. הוא סיים עם שבעה אינינגים ושבעה סטרייקאאוטים, בעוד המנצח מארק בהרלי סוגר שבעה ושלושה. הבולפן של מילווקי המשיך לפשל, והפעם הקלוזר המפסיד התורן היה ג'ים הנדרסון, שהרשה שתי ריצות לקולורדו באינינג התשיעי בהפסד 7:6. שיקגו קאבס עברה את יוסטון 2:7.

אר איי דיקי מניו יורק מטס חווה עונה מצוינת, אבל הפעם, בסינסינטי, לא יכול היה לחובטי הרדס, שניצחו 1:6 בסיוע תשעה אינינגים מצוינים של מייק ליק. גם פול מאהולם מאטלנטה היה מעולה, ועם שבעה ושבעה ניצח את סן דייגו, גם כן בתוצאה 1:6. קלייטון קרשאו מלוס אנג'לס דודג'רס סילק שמונה חובטים בסטרייקאאוט בשמונה אינינגים, הדודג'רס ניצחו את פיטסבורג המידרדרת 3:9 ושבו למקום הראשון ב-NL מערב. סנט לואיס גברה על אריזונה 2:5.

ב-AL, מלבד המשחק המושלם של פליקס הרננדז היו עוד משחקים. מקס שרצר הגיש היטב עבור דטרויט, ועם שבעה אינינגים ועשרה סטרייקאאוטים ניצח את מינסוטה 1:4. מיגל קבררה ירה להומר ה-30 שלו העונה והפך לטייגר הראשון בהיסטוריה שעושה זאת חמש שנים ברציפות.

ג'וש המילטון מטקסס חבט לשני הומראנס ביאנקי סטדיום, אבל פרדי גארסיה והיאנקיז היו גדולים על הריינג'רס וניצחו 2:3. בולטימור ממשיכה לשמור את עצמה בתמונת הוויילד קארד, הפעם עם 3:5 על בוסטון, שמתחילה לאבד עניין בליגה. לוס אנג'לס איינג'לס עברה את קליבלנד 4:8, שיקגו וייט סוקס ניצחה בטורונטו 5:9 וקנזס סיטי שוב עצרה את אוקלנד עם ניצחון 2:3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully