וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: סנט לואיס קרדינלס זכתה באליפות

29.10.2011 / 5:22

הקארדס השלימו את העבודה עם ניצחון 2:6 על טקסס וזכו בתואר מספר 11 בתולדות המועדון. דייויד פריז זכה ב-MVP

תגידו מזל טוב וכל הכבוד לסנט לואיס קרדינלס. החבורה של טוני לה רוסה, בכיכובם של אלברט פוחולס, כריס קרפנטר, לאנס ברקמן, אלן קרייג המפתיע וכמובן דייויד פריז, שסגר הלילה (בין שישי לשבת) פלייאוף ובעיקר וורלד סירייס חלומי מבחינתו, זכתה באליפות ה-MLB לאחר ניצחון ביתי 2:6 על טקסס ריינג'רס, במשחק השביעי של סדרת הגמר.

כמו בכל הסדרה ואולי אפילו בכל הפלייאוף, גם המשחק שהכריע את גורל האליפות לא בדיוק התעלה לרמה גבוהה, אבל מה אכפת לציפורים האדומות ממיזורי, שזכו באליפות ה-11 בתולדות המועדון והשיבו לעצמם את הכתר לאחר חמש שנים. מי בכלל זוכר עכשיו שסנט לואיס בכלל לא הייתה אמורה לשחק באוקטובר וניצלה את הקריסה של אטלנטה ברייבס כדי להשיג כרטיס לפלייאוף ביום האחרון של העונה. מנגד, הריינג'רס המסכנים הפסידו וורלד סירייס שני ברציפות ובניגוד לשנה שעברה, הפעם זה ממש היה בידיים שלהם, אבל הם פשוט לא ידעו לקחת.

ממש כמו במשחק השישי, גם הפעם זכינו לפעילות מהירה, כשכבר בסיום האינינג הראשון התוצאה עמדה על שוויון 2:2. דאבלים רצופים של ג'וש המילטון ומייקל יאנג הכניסו שתי ריצות מהירות על כריס קרפנטר, שפתח אצל הקרדינלס אחרי מנוחה של שלושה ימים בלבד. הכוכב הגדול של הפלייאוך הזה, פריז, דאג להשוות בתחתית האינינג עם משלו שהכניס שתי ריצות. בזכות החבטה הזו, פריז שבר את שיא כל הזמנים להכנסות רצים בפלייאוף עם 21 כאלה.

אחרי אינינג ראשון חלש, שכלל שלוש חבטות ושתי ריצות חובה, קרפנטר התעשת והחל לשלוט בחובטי טקסס. הוא הוחלף לאחר שישה אינינגים, כשהוא מרשה רק שלוש חבטות נוספות ומטגן בסך הכל חמישה שחקנים. מהצד השני, ההתקפה של הקרדינלס המשיכה לעבוד, בדרכים קונבנציונליות יותר או פחות. סולו הומראן של קרייג על מאט הריסון, שפתח בטקסס, העלה את סנט לואיס ליתרון באינינג השלישי ואילו באינינג החמישי בחר מאמן הריינג'רס רון וושינגטון למלא את הבסיסים עם הולכה מכוונת, מה שעלה לו בשתי ריצות, לאחר שיאדייר מולינה הולך ורפאל פורקל נפגע מהגשה. סנט לואיס יצאה עם שתי ריצות ללא אף חבטה מהאינינג הזה.

באינינג השביעי סינגל של מולינה הכניס את ברקמן ופתח יתרון שהיה גדול מדי על טקסס והספיק לקרדינלס לניצחון ואליפות מתוקה. הניצחון הלך לקרפנטר, ההפסד להריסון. את תואר ה-MVP של הסדרה קטף כמובן דייויד פריז. הבחור, שנולד בטקסס, אבל גדל במיזורי כאוהד של הקרדינלס, הביא אליפות במו מחבטו בפלייאוף ראשון בקריירה, עם סדרת חבטות קלאץ' מדהימות, השיא שבהן היו החבטה שהשוותה את המשחק השישי באאוט האחרון וכמובן, ההומראן שניצח את אותו משחק. הוא סיים את אוקטובר עם חמישה הומראנים ו-21 הכנסות רצים.

טוני לה רוסה: "אנחנו הולכים לחגוג"

ה-MVP של הסדרה, דייויד פריז אמר: "המועדון הזה גדול, הם עבדו קשה בשבילי, כדי שאוכל לשחק במקום אותו אני אוהד מילדות. לא האמנתי שיום אחד אהיה ה-MVP של הוורלד סירייס. לשחקנים בקבוצה שלנו יש כל כך הרבה אופי, אני גאה להיות חלק מזה".

המנג'ר טוני לה רוסה, שסופר זכייה שלישית אישית בוורלד סירייס, הוסיף: "זה מדהים. שיחקנו מול קבוצות כל כך טובות בפלייאוף הזה ואני כל כך גאה בנו. הקהל הנפלא באצטדיון הזה עזר לנו כל לילה, במיוחד בוורלד סירייס. יאדייר מולינה הוא התופס הכי טוב שהבייסבול ראה אי פעם, הדברים שהוא עשה הם בלתי נתפסים. אנחנו הולכים לחגוג".

מולינה, אחד מגיבורי הערב, שהכניס שתי ריצות ובנוסף העניק שקט לבולפן, שלא הרשה אף חבטה בשלושת האינינגים האחרונים לא הסתיר את ההתרגשות: "זה בלתי ייאמן, אני לא יכול לנשום מרוב התרגשות. קרפנטר תמיד נותן לנו הזדמנות לנצח. הוא היה אגרסיבי ומדויק, גם הבולפן עשה את העבודה. אני שמח שהצלחתי לשפר את ההתקפה שלי העונה, עבדתי על זה קשה מאוד בפגרה".

אלברט פוחולס הבלתי נגמר, שהופך לשחקן חופשי ועתידו במועדון לא בטוח, העדיף לחגוג את הרגע: "החודש האחרון של העונה שינה הכל. התחלנו לחבוט בלי הפסקה, חבטות גדולות ופתאום אנחנו מוצאים את עצמנו אלופים. הקרדיט הולך לטוני לה רוסה, הוא לא נתן לנו לוותר וחיבר בין הצעירים לוותיקים בצורה מושלמת. אני לא חושב על העונה הבאה ואיפה אני אהיה. אתה אף פעם לא יודע מתי תבוא האליפות האחרונה שלך, אז אני רק רוצה ליהנות מהרגע הזה".


בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully