וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הידקי מאטסוי: "זה מדהים, אני בעצמי מופתע"

5.11.2009 / 10:19

החובט של היאנקיז מתקשה לעכל את זכייתו בתואר ה-MVP של הוורלד סירייס. ג'יטר: "זה הרבה יותר טוב ממה שזכרתי"

AP

וידאו: רויטרס. תרגום ועריכה: גדי וינסטוק

הזכייה בוורלד סירייס שחררה הרבה לחצים אצל אנשי ניו יורק יאנקיז ואוהדיהם. מי שנחשב לסוס די גמור לפני העונה הזו, עשה קאמבק ארוך וחתם בסטייל הוא האאוטפילדר הידקי מאטסוי, שזכה בתואר ה-MVP של הסדרה, לאחר שהכניס שש משבע הריצות בניצחון על פילדלפיה 3:7 במשחק השישי והמכריע.

"אני מופתע בעצמי", הגיב מאטסוי, שהגיע ליאנקיז ב-2003 ולקח עמם אליפות ראשונה, על הזכייה בתואר השחקן המצטיין. הוא היפני הראשון שמקבל MVP מאז 1955. קודם לכן הוא לקח שלוש אליפויות בקבוצת יומיורי. "זה שונה, קשה להשוות", אמר השחקן, "שם זו הייתה המטרה העיקרית, פה זה חלום". מאמן הפיליז צ'רלי מנואל הודה: "הוא פשוט חבט על כל מה שזרקנו לו".

דרק ג'יטר זכה בארבע אליפויות, כולן ביאנקיז, שרשרת שהסתיימה בשנת 2000. "זה הרבה יותר טוב משאני זוכר", אמר השורטסטופ המעולה על התואר החמישי שלו. "עבר הרבה זמן". אלכס רודריגז, שהגיע לגאולה עם פלייאוף מדהים לאחר כשלונות חוזרים ונישנים בעבר, הודה לאוהדים על תמיכתם: "הם עמדו מאחורי לכל אורך הדרך, ועכשיו אנחנו עומדים פה כאלופי עולם".

בפילדלפיה היו מאוכזבים, כמובן, אבל ידעו להרים את הראש. "אמרתי לשחקנים שאני גאה בהם", אמר מנואל, "אהבתי את הדרך בה שיחקנו". הקלוזר בראד לידג', שהפסיד במשחק 4 הקריטי, הוסיף: "יש לנו סגל מצוין, אנחנו יכולים לחזור לפה שוב ושוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully