וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאן הווארד חי טוב

9.2.2009 / 10:34

בייסבול: הסלאגר של פילדלפיה חתם על חוזה לשלוש שנים וישתכר 54 מיליון דולר. שילינג: "פרסמו את כל 104 השחקנים שהשתמשו בסמים"

ריאן הווארד לא צריך לדאוג לעתידו. החובט של אלופת העולם פילדלפיה פיליז, חתם בקבוצה לשלוש עונות, במהלכן ישתכר 54 מיליון דולר (18 מיליון לעונה). ה-MVP של ה-NL ב-2006 ירוויח 15 מיליון העונה, 19 מיליון בעונה הבאה ו-20 מיליון ב-2011.

קורט שילינג, שבעבר ידע לא מעט התכתשויות מילוליות עם אלכס רודריגז, מגיב לחשיפה האחרונה, לפיה נטל א-רוד סמים אסורים ב-2003. "תוציאו את כל 104 השמות, לא רק את זה של א-רוד", אמר שילינג, "אחרת שמם של כל 700 השחקנים במייג'ורס יוכתם. מדובר בשלושה מענקי הדור שהשתמשו בסמים אסורים", אמר שילינג, כשהוא מזכיר גם את בארי בונדס ורוג'ר קלמנס.

התקשורת האמריקאית, יש לציין, מתייחסת לעניין בכובד ראש שאולי אינו במקום. חשוב לזכור כי ב-2003 לא הייתה נטילת הורמוני גדילה וסמי מרץ אחרים אסורה לפי חוקי ה-MLB. רוב נייר, פרשן ESPN.COM, יצא להגנתו של רודריגז: "הוא היה ועודנו שחקן ענק". ג'ייסון סטארק, לעומתו, היה חריף: "ההיסטוריה של המשחק נהרסה בגלל רודריגז. הוא אמנם לא ביצע את הפשע לבדו, אבל עדיין, האנשים שלא ייכנסו להיכל התהילה בגלל העניין הזה יאפילו על אלה שכן שם".

כך חולפת תהילת עולם: אנדרו ג'ונס, עד לפני שנתיים אחד משחקני ההתקפה וההגנה הטובים בליגה, חתם על חוזה מיינורס עם טקסס. ג'ונס היה אולסטאר חמש פעמים וזכה ב"כפפת הזהב" עשר פעמים, אבל בשנתיים האחרונות הידרדר בלוס אנג'לס דודג'רס ולא הצליח לשחזר את ימיו באטלנטה. החוזה שלו שווה 500 אלף דולר, ואם יגיע ל-620 עליות לצלחת (At bats) יזכה למיליון דולר נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully