וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: "מבחינתי, ג'ינו סמית' היה בתוך המגרש"

9.9.2013 / 10:06

הליינבקר של טמפה ביי וונטה דיוויד לא מצטער על התיקול שהביא להפסד לג'טס. קאפלין: "אני מתבייש בפוטבול שלנו". חשש: מאורקיז פונסי ולארי פוט גמרו את העונה

משחקי השבוע הראשון ב-NFL הניבו הרבה דרמות, כשהאירוע המרתק תמיד נפתח עם לא מעט קרבות צמודים. מי שלא יכול לשמוח הוא לוונטה דיוויד, הליינבקר של טמפה ביי, שהיה אחראי לעבירה טפשית על הקוורטרבק של ניו יורק ג'טס ג'ינו סמית', עבירה שגררה עונש של 15 יארד שהוביל לשער שדה וניצחון של הג'טס 17:18.

"בשבילי, הוא היה בפנים", אמר דיוויד המתוסכל לאחר המשחק. "לא הייתי מתקל אותו אם הייתי חושב שהוא ייצא החוצה. בטמפה ביי טיימס התייחסו להפסד בכותרת "JEST, JEST JEST", שיבוש של קריאת העידוד של אוהדי הג'טס ומונח שמרמז על ליצנות.

הקבוצה השנייה של ניו יורק, הג'איינטס, לא סבלה מגורל משמח. שישה איבודי כדור עלו לענקים בהפסד 36:31 בדאלאס, והמאמן טום קאפלין נשמע מרוגז בסיום: "אתה לא מנצח ב-NFL משחקים אחרי שאיבדת חמישה כדורים וגם שמטת פאנט", אמר, "אני מאוכזב ובעיקר מתבייש בתצוגה הזו. זה פוטבול מאוד, מאוד רשלני".

לבונטה דיוויד שחקן טמפה ביי באקנירס. Julio Cortez, AP
לא חשב שסמית' יוצא החוצה. דיוויד/AP, Julio Cortez

דו"ח פציעות

* פיטסבורג הפסידה בבית 16:9 לטנסי ואיבדה את הסנטר מאורקיז פונסי בשל פציעת ברך והליינבקר לארי פוט. החשש הוא ששניהם סיימו את העונה.

* ג'מאל צ'רלס, הרץ של קנזס סיטי, רשם 77 יארד וטאצ'דאון בניצחון 2:28 בג'קסונוויל, אבל נטש לפני הסיום בשל פציעה בשריר הארבע-ראשי. המאמן אנדי ריד אמר: "עדיף לא להתעסק עם פציעות כאלה, אני חושב שהוא יהיה בסדר". גם הקוורטרבק של הג'אגוארס בליין גאברט יצא לפני הסיום בגלל פציעה.

* ניו אורלינס איבדה שלושה שחקני הגנה בניצחון 17:23 על אטלנטה: התאקל ברודריק באנקלי, הקיצוני הגנתי טיירון ווקר ומגן הפינה פטריק רובינסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully