וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: שערי גן עדן

פתיחה ענקית לעונת ה-NFL, כשהפטריוטס, הג'טס והניינרס קצרו ניצחונות דרמטיים. דאלאס גברה על הג'איינטס 31:36

כמה חיכינו לזה, כמה ציפינו לזה. יום ראשון של פוטבול הגיע סוף כל סוף והגשים את כל ההבטחות שהבטיחו לנו וכל המשאלות שביקשנו לאורך הפגרה הארוכה. האקשן היה בשיאו וכמעט כל המשחקים היו צמודים. ניו אינגלנד, כרגיל, התגברה על בפאלו עם סיום דרמטי, הפעם 21:23 בחוץ משער ניצחון עם הבאזר. הג'טס עשו אותו דבר לטמפה ביי, שטעות הגנתית חמורה שלה עלתה בהפסד 18:17. טנסי סידרה הפתעה גדולה עם 9:16 בפיטסבורג, ניו אורלינס הוכיחה שהעונה הזו תהיה שונה וניצחה 17:23 את אטלנטה. אלכס סמית' ואנדי ריד פתחו את דרכם בקנזס סיטי עם 2:28 קל בג'קסונוויל, סיאטל השיגה 7:12 מגעיל ודרמטי בקרוליינה, אנדרו לאק סיפק עוד קאמבק חלומי והכריע משחק ענק של טרל פריור, כאשר אינדיאנפוליס ניצחה 17:21 את אוקלנד. דטרויט ניצחה 24:34 את מינסוטה, מיאמי 10:23 בקליבלנד ושיקגו השיגה 21:24 מרתק מול סינסינטי.

בסדרה השנייה, סן פרנסיסקו הכניעה 28:34 את גרין ביי ואילו סנט לואיס ניצחה 24:27 את אריזונה. לקינוח, דאלאס עברה את ניו יורק ג'איינטס עם 31:36 מצוין.

טום בריידי ניו אינגלנד פטריוטס. AP
הניצחון ה-21 שלו על הבילס היה דרמטי. בריידי פותח עונה/AP

בפאלו (1:0) - ניו אינגלנד (0:1) 23:21

איך אמר פעם גארי ליניקר? "פוטבול משחקים 60 דקות ובסוף הפטריוטס מנצחים את הבילס". משהו כזה. הכול הלך נכון לבפאלו, שלמרות שני פאמבלים מוקדמים ומשחק די מבולבל, נעזרה בעובדה שלקבוצה של ביל בליצ'יק אין ממש עם מי לעבוד נכון לרגע זה. הבילס חטפו את בריידי והשתלטו על שני פאמבלים בעצמם, כאשר את אחד מהם נושא ד'נוריס סירסי ל-74 יארד וטאצ'דאון. בפאלו חזרה מ-17:7 ליתרון 17:21 בכניסה לרבע האחרון עם צמד טאצ'דאונים יפים של אי ג'יי מנואל, בבכורה מעודדת בליגה. אבל כמו תמיד במפגשים האלה, הלוזריות או הווינריות, תלוי את מי שואלים, הייתה שם בסוף. תשע שניות לסיום, אחרי שבריידי הוביל את ניו אינגלנד להתקפה אחרונה, סטיבן גוסטקובסקי שלח את האליפסה אל בין הקורות והכריע. בריידי, שניצח את הבילס בפעם ה-21 מתוך 23 מפגשים, סגר 288 יארד. הוא מסר 104 מהם לדני אמנדולה, שבבכורה שלו בניו אינגלנד הספיק להיפצע, לצאת, לחזור ולתפוס כמה כדורים קריטים. ג'וליאן אדלמן תפס לצמד באנדזון. שיין ורין רץ ל-101 יארד. מנואל סגר 150 יארד והפסד מתסכל.

ניו יורק ג'טס (0:1) - טמפה ביי (1:0) 17:18

איזה סיום משוגע חיכה גם לבאים למדולנדס. 15 שניות לסיום, ג'ינו סמית' במשחקו הראשון בירוק ניסה לקרב איכשהו את הסילונים לעמדת שער שדה. הוא נעצר בערך במרכז המגרש, אבל כשעמד לצאת מחוץ לקווים נדחף על ידי לוונטה דייויד. הדגל הצהוב יצא מיד דחיפה לא הכרחית, הג'טס התקדמו לעמדת בעיטה וניק פולק ניצח עם שער מ-48 יארד. עוד קודם לכן המשחק הזה היה הפכפך. הג'טס נהנו בפתיחה מסייפטי, אבל ג'וש פרימן ודאג מרטין הריצו את שודדי הים ליתרון 5:14. סמית' לא ויתר, החזיר את הקבוצה של רקס ריאן למשחק ולבסוף גם חגג את הניצחון הדרמטי והראשון בקריירה שלו. הרוקי של ניו יורק מסר ל-256 יארד, טאצ'דאון ואיבוד. קלן ווינסלו תפס ל-79 יארד. פרימן סיים עם 15 מ-31 בלבד, 210 יארד, טאצ'דאון ואיבוד. הוא מצא את וינסנט ג'קסון ל-154 יארד וזהו בערך. הפסד לדרל ריוויס מול האקסית.

דטרויט (0:1) - מינסוטה (1:0) 24:34

הליונס היו הקבוצה המאכזבת של העונה שעברה, הווייקינגס המפתיעה, אבל לפחות לפי המשחק הראשון, הכול עשוי להתהפך העונה. אדריאן פיטרסון נכנס מהר לקצב ורץ ל-78 יארד וטאצ'דאון בנגיעה הראשונה שלו העונה, אבל דטרויט יצאה מההלם ולאט לאט הפכה את המשחק. טאצ'דאון של רג'י בוש, במשחק ראשון במדי הקבוצה, קבע 17:27 למארחים ברבע השלישי ולמרות שפיטרסון, שסיים עם 93 יארד בלבד, אבל גם עם שני טאצ'דאונים בריצה ואחד נוסף בתפיסה, עוד צימק, מת'יו סטאפורד מצא את ג'וזף פאוריה וקבע את תוצאת המשחק, 6:51 לסיום. סטאפורד סגר 357 יארד, צמד ואיבוד. בוש היה ענק עם 90 יארד בריצה ו-101 בתפיסה. כריסטיאן פונדר איבד שלושה כדורים ומסר ל-236 יארד וטאצ'דאון, ג'רום סימפסון תפס ל-140 יארד במינסוטה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
רקס ריאן מאמן ניו יורק ג'טס מתחבק עם דרל ריוויס טמפה ביי באקנירס. GettyImages
התחיל עם חיבוק, נגמר בטירוף. רקס ריאן ודרל ריוויס לפני המשחק במדולנדס/GettyImages

ניו אורלינס (0:1) - אטלנטה (1:0) 17:23

משחק פתיחת העונה בין שתי היריבות ל-NFC דרום הבטיח להיות לוהט ולא איכזב. טוני גונזאלס, שויתר על הפרישה, פתח את העונה עם טאצ'דאון, אבל הסיינטס הפכו ל-10:13 במחצית. חוליו ג'ונס עוד החזיר את היתרון לקבוצה מג'ורג'יה, אבל ג'ימי גרהאם קבע מהפך נוסף ברבע השלישי וגארט הארטלי חתם עם שער שדה. בשניות הסיום, מאט ריאן הטיס את אטלנטה מצד לצד וכמעט סיפק עוד טאצ'דאון מנצח, אבל הוא נחטף באנדזון והמשחק נגמר. דרו בריס פתח את העונה בטירוף עם 357 יארד, צמד ואיבוד. דארן ספרולס (88 יארד) וקני סטילס (86) היו המטרות החביבות עליו. ריאן סיים עם 304 יארד, 93 מהם להארי דגלאס. 77 יארד לסטיבן ג'קסון בבכורה באטלנטה.

פיטסבורג (1:0) - טנסי (0:1) 16:9

כמה חשוב הסנטר במשחק פוטבול? מאורקיס פונסי, האיש שמעביר את הכדורים לבן רות'ליסברגר, נפצע כבר במהלך פתיחת העונה בצורה קשה בברכו ובלעדיו, הסטילרס לא תפקדו. טנסי אמרה תודה וסיפקה הפתעה גדולה. המשחק דווקא נפתח עם שטות של דריוס ריינאוד האורח, שתפס את הקיקאוף מחוץ לאנדזון, כרע בתוכו וסיפק לסטילרס סייפטי במתנה. אלא שמאותו רגע ועד לדקה וחצי לסיום פיטסבורג לא שמה עוד נקודות על הלוח וגם משחק לא טוב של התקפת הטייטאנס הספיק. ג'ייק לוקר הסתפק ב-125 יארד, כריס ג'ונסון רץ ל-70, רוב ביירונס צלף שלושה שערי שדה. ביג בן סיים עם 191, טאצ'דאון ואיבוד.

שיקגו (0:1) - סינסינטי (1:0) 21:24

משחק דרמטי בעיר הרוחות הסתיים בניצחון של מארק טרשטמן בהופעת הבכורה שלו על הקווים כמאמן הברס. לקבוצה שלו לא ממש היו תשובות ליכולת הפנומנלית של איי ג'יי גרין, שתפס ל-162 יארד וצמד טאצ'דאונים אקרובטיים, אבל צ'ארלס טילמן היה האיש בהגנה וחטף פעמיים את אנדי דלטון. הקוורטרבק של סינסי היה מדויק עם 26 מ-33 ו-282 יארד, אבל גם למארחים יש צמד קטלני. ג'יי קאטלר סיים עם 242 יארד, צמד ואיבוד. הוא מצא בכל המצבים המסובכים את ברנדון מארשל, שתפס ל-104 יארד ולטאצ'דאון המכריע, שקבע מהפך ואת תוצאת הסיום, שמונה דקות לבאזר.

דרו בריס ניו אורלינס סיינטס. AP
התחיל להפציץ מהר מאוד. בריס/AP

אינדיאנפוליס (0:1) - אוקלנד (1:0) 17:21

משחק עצום בלוקאס אולי סטדיום. הקולטס, שביקרו בפלייאוף האחרון וישמחו לחזור לשם, נדרשו לעוד קאמבק של אנדרו לאק ברבע האחרון, ממש כמו שהוא עשה לאורך העונה שעברה. המארחים עלו ל-0:14 מהיר עם צמד טאצ'דאונים של לאק, אבל טרל פריור היה פשוט גדול. הקוורטרבק שזכה בתפקיד בריידרס העונה, לאחר שלא קיבל צ'אנס בשנתיים הקודמות בליגה, מסר ל-217 יארד ורץ ל-112 נוספים. הוא העלה את אוקלנד ליתרון ברבע הרביעי, אבל חמש וחצי דקות לסיום לאק רץ בעצמו לאנדזון והכריע. בשניות הסיום חוסר הניסיון פגע בפריור, שכבר התקרב לאנדזון, אבל ספג סאק ואז מסר לאיבוד, מה שגמר את הסיפור. לאק סיים עם 178 יארד, 96 מהם לרג'י וויין.

קרוליינה (1:0) - סיאטל (0:1) 12:7

משחק קשה לצפייה בשארלוט הסתיים עם עוד הופעה לוזרית של הפנת'רס ועוד ניצחון דרמטי של הסיהוקס, שיצטרכו להראות הרבה יותר טוב בהמשך כדי לעמוד בציפיות מהם. סטיב סמית' השיג את הטאצ'דאון היחיד של המארחים, ברבע השני, אבל עשר דקות לסיום ראסל ווילסון מצא את ג'רמיין קירס ל-43 יארד וחיסל את המשחק. ווילסון סגר 320 יארד, קאם ניוטון הסתפק ב-125.

ג'קסונוויל (1:0) - קנזס סיטי (0:1) 28:2

בכורה חלומית לאנדי ריד ואלכס סמית' בקנזס סיטי, שהבהירה במפגש בין שתי הקבוצות שסיימו את העונה במאזן הגרוע ביותר (14:2), מי מתכוונת להשתפר ומי ממשיכה לבנות לעתיד. גם המשחק הזה התחיל עם סייפטי למארחים, שנהנו מחסימת פאנט שתיים וחצי דקות מהפתיחה. מאותו רגע, הכול הלך לכיוון הצ'יפס. אלכס סמית' סיים עם 21 מ-34, 173 יארד וצמד, ג'מאל צ'ארלס הוסיף 77 יארד בריצה וטאצ'דאון. בליין גאברט היה גרוע כהרגלו עם 16 מ-35 ו-121 יארד.

קליבלנד (1:0) - מיאמי (0:1) 23:10

הדולפינס נראים כמו קבוצה מבטיחה והם הוכיחו את זה עם ניצחון קליל באוהיו. הבראונס, שרבים תלו בהם תקוות, חייבים להשתפר ומהר. קליבלנד עוד הובילה במחצית, אבל ברבע האחרון מיאמי ברחה. ריאן טניהיל סיפק משחק מצוין עם 24 מ-38 ו-272 יארד. בריאן הארטליין תפס ל-114 יארד. בקליבלנד, ברנדון ווידן נחטף שלוש פעמים כבר במחצית הראשונה וסיים עם 26 מ-53 ו-289 יארד. ג'ורדן קמרון תפס ל-108 יארד.

טרל פריור אוקלנד ריידרס. GettyImages
קיבל את הצ'אנס, הוכיח את עצמו והפסיד. פריור/GettyImages

סנט לואיס (0:1) - אריזונה (1:0) 24:27

אחלה משחק בסנט לואיס בין שתי קבוצות שמאמינות שהשנה הזו תהיה עוד יותר טובה מהקודמת. הראמס פתחו עם ניצחון חשוב ובעיקר, הפגינו הרבה אופי. אחרי רבע ראשון מאופס ומחצית שהסתיימה ב-10:10, אריזונה נעזרה בפיק סיקס של דן וויליאמס ועוד טאצ'דאון של לארי פיצג'רלד, השני שלו במשחק ועלתה ל-13:24. אבל למארחים הייתה תשובה. ג'ראד קוק צימק בטאצ'דאון וסאם בראדפורד לקח בעצמו את ההמרה. בסופו של דבר, גרג זורליין הכריע עם בעיטה שהשוותה ובעיטה נוספת, מ-48 יארד, שניצחה את המשחק 45 שניות לסיום. בראדפורד סיים עם 299 יארד, צמד ואיבוד. הוא מצא את קוק ל-141 יארד ושני הטאצ'ים. קרסון פאלמר היה לא רע בבכורה באריזונה עם 327 יארד, צמד ואיבוד. הוא נעזר ב-97 יארד באוויר של אנדרה רוברטס ועוד תפיסה מטורפת של מייקל פלויד.

סן פרנסיסקו (0:1) - גרין ביי (1:0) 28:34

את העונה שעברה פתחו וסיימו הפאקרס עם הפסדים לסן פרנסיסקו, בשבוע הראשון ובחצי גמר ה-NFC. הם קיוו שהביקור בקנדלסטיק יניב תוצאה שונה ולא היו רחוקים, אבל אחרי משחק רווי באנרגיות והתכסחויות על הדשא (כולל אחת של קליי מת'יוס על קולין קפרניק, שכנראה תעלה לו בקנס רציני), הניינרס חגגו. שלוש פעמים, אחת בכל רבע, הניינרס השיגו טאצ'דאון והפאקרס השוו. שמונה וחצי דקות לסיום האורזים גם עלו ליתרון אחרי שתפיסה אדירה של ג'ורדי נלסון המצוין סידרה טאצ'דאון של אדי לייסי. אבל סן פרנסיסקו לא נשברה. פרנק גור חדר לאנדזון, פיל דוסון הוסיף שער שדה ולפאקרס נגמר הזמן. קפרניק היה עצום עם 412 יארדים ושלושה טאצ'דאונים, ללא איבוד. הוא מצא את אנקואן בולדין, בבכורה חלומית, 13 פעמים ל-208 יארד. ורנון דייויס תפס ל-98 נוספים. ארון רוג'רס סיפק שלושער ואיבוד עם 333 יארד, 130 מהם לנלסון, 108 נוספים לרנדל קוב.

פרנק גור שחקן סן פרנסיסקו פורטי ניינרס חוגג עם קולין קפרניק. Marcio Jose Sanchez, AP
איזו חגיגה. קפרניק ופרנק גור מרוצים/AP, Marcio Jose Sanchez

דאלאס (0:1) - ניו יורק ג'איינטס (1:0) 31:36

המפגשים הללו בין איליי מאנינג לטוני רומו נוטים להיות הפכפכים, מרתקים ובעיקר מרובי נקודות. טוני רומו מסר ל-263 יארד וצמד טאצ'דאונים, שניהם לידי הטייט אנד ג'ייסון וויטן, אבל הסיפור של המשחק הייתה הגנת הקאובויס, שסחטה לא פחות משישה איבודי כדור מהענקים, כולל אחד שתורגם לטאצ'דאון שחתם את הניצחון - חטיפה של ברנדון קאר וריצה שלו לאנדזון. זו הייתה הפעם הראשונה שדאלאס מנצחת בביתה את ניו יורק באצטדיון החדש. 450 יארד, ארבעה טאצ'ים ושלושה איבודים למאנינג, משחק מפלצתי של 118 יארד ושלושה טאצ'ים לוויקטור קרוז.

ג'ייסון וויטן שחקן דאלאס קאובויס. LM Otero, AP
המטרה האמינה שוב מניבה תוצאות. וויטן תופס לטאצ'דאון/AP, LM Otero

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully