וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: לחצן מצוקה

13.9.2012 / 11:16

אחרי ההפסד במחזור הראשון, גרין ביי תנסה להתאושש. הבעיה: מולה תעמוד שיקגו (בין חמישי לשישי, 3:20, חי באתר ה-NFL)

לא כך תיכננו בגרין ביי לפתוח את ההסתערות על תואר האליפות, אותו איבדו בשנה שעברה. אחרי שניצחו 21 מתוך 22 משחקים ואף היו קרובים לסגור עונה סדירה מושלמת, הפסידו הפאקרס שני משחקים ברציפות, לראשונה מאז דצמבר 2010. ההפסד הראשון היה כמובן לג'איינטס בפלייאוף החולף והשני הגיע בבית, מול הניינרס, במחזור הפתיחה של העונה ביום ראשון. כעת מצפה לקבוצה מויסקונסין מבחן גדול נוסף, כאשר שיקגו ברס תגיע ללמבו פילד, למשחק שיוציא לדרך את המחזור השני של העונה (בין חמישי לשישי, 3:20).

אתר ה-NFL מציע סוף שבוע של ניסיון בחינם לגולשיו, אשר במסגרתו ניתן יהיה להירשם ולצפות בכל משחקי המחזור, כולל המשחק שייערך הלילה. ניתן להירשם בלחיצה על הלינק המצורף.

שימו לב! הרישום לאתר אינו מתבטל באופן אוטומטי לאחר סיום הניסיון החינמי. מי שלא יבטל בעצמו את החשבון שפתח עד ל-17 לספטמבר (יום שני), יחויב על ידי אתר ה-NFL ב-230 דולר.

הדובים פתחו את העונה בצורה חלקה מצידם, עם ניצחון קליל 21:41 על אנדרו לאק ואינדיאנפוליס והם ינסו להפעיל את ההגנה הקשוחה שלהם גם על ארון רוג'רס וחבריו, שהיו מתחת לרמתם במשחק הקודם. הבעיה העיקרית של גרין ביי הייתה במשחק הריצה, שם רוג'רס והרץ העיקרי סדריק בנסון חברו ל-14 יארד עלובים במיוחד, נתון שיהיה חייב להשתנות הפעם. מן העבר השני, ג'יי קאטלר ינסה להמשיך את המומנטום החיובי, אחרי משחק פתיחה איכותי, בו הוצג לראווה שיתוף הפעולה שלו עם חברו החדש/ישן ברנדון מרשל.

היריבות בין הקבוצות, המשחקות כמובן בבית ה-NFC צפון הקשוח, היא אחת הארוכות בליגה והמאזן ההיסטורי מראה על 91 ניצחונות לדובים, 85 לאורזים ושש תוצאות תיקו בעונה הסדירה. בשנים האחרונות השליטה היא של הפאקרס, שניצחו שישה מבין שבעת המפגשים האחרונים, כולל את שני צמדי המשחקים בשתי העונות החולפות. הניצחון האחרון של שיקגו בלמבו פילד היה אי שם באוקטובר 2007. גרג ג'נינגס מגרין ביי ובריאן אורלכר משיקגו נמצאים בספק למשחק.

ההימור שלנו: הפתעה! שיקגו

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully