וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: קרסון פאלמר עובר לאוקלנד

18.10.2011 / 18:49

הקוורטרבק של סינסינטי, שלא הורשה לעבור בטרייד והכריז על פרישה, יצטרף לבסוף לריידרס במקומו של ג'ייסון קמפבל הפצוע

נראה שסאגת קרסון פאלמר סופסוף נגמרה והקוורטרבק, שנבחר ראשון בדראפט 2003 על ידי סינסינטי באנגלס, עזב היום (שלישי) את הקבוצה מאוהיו, בה שיחק שמונה עונות ושב לקליפורניה, המדינה בה נולד והפך לכוכב במכללת דרום קליפורניה, כדי להצטרף לאוקלנד ריידרס. פרטי העיסקה כמעט סגורים והפערים הקטנים בין הצדדים אמורים להיסגר בשעות הקרובות.

הקבוצה מהמפרץ, שמחזיקה במאזן 2:4 העונה, איבדה ביום ראשון את הקוורטרבק הפותח שלה ג'ייסון קמפבל, שבמהלך ניסיון ריצה נחת בעוצמה על כתפו הימנית וסובל משבר בעצם הבריח. על ספסל הריידרס מחכים קייל בולר וטרל פריור, אך הקבוצה, שמקווה להגיע לפלייאוף העונה, בחרה להביא את פאלמר המנוסה.

הקריירה של פאלמר בסינסינטי ידעה עליות ומורדות. לאחר תקופת התאקלמות הוא הוביל את הקבוצה לפלייאוף בעונת 2005-06, כשהוא מנצח 11 משחקים. במשחק הווילד קארד מול פיטסבורג סטילרס, במהלך הראשון של המשחק, השלים פאלמר מסירה ל-66 יארד, אך מיד תוקל על ידי קימו ואן אולהופן, שנחת על רגלו השמאלית. פאלמר נפצע בצורה קשה ונזקק לתהליך החלמה ארוך. הוא אומנם חזר לעונה הבאה, אך לא היה אותו שחקן שהיה לפני הפציעה.

פציעת מרפק נוספת גרמה לו להחמיץ את מרבית עונת 2008, שנה לאחר מכן הוא הוביל את הבאנגלס לפלייאוף נוסף, שנגמר אף הוא בהפסד בווילד קארד, הפעם לניו יורק ג'טס. בעונה האחרונה ניצחה סינסינטי ארבעה משחקים בלבד, כשפאלמר נראה מנותק לחלוטין מהקבוצה. בסיום העונה, הוא דרש מנשיא הקבוצה טרייד ואיים בפרישה אם בקשתו לא תיענה. בתגובה, בחרו הבאנגלס את הרוקי אנדי דלטון בדראפט ופאלמר בילה את ששת המחזורים הראשונים של העונה בביתו. כעת כאמור, הוא עובר לאוקלנד, שם ינסה למצוא את עצמו מחדש ואולי אף להשיג ניצחון פלייאוף ראשון בקריירה.

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully