וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימס הריסון: "רוג'ר גודל נוכל, הוא השטן"

13.7.2011 / 22:52

הליינבקר יוצא על הקומישינר: "אם היה נשרף והייתי צריך להשתין עליו כדי לכבות, לא הייתי עושה את זה". גם ביג בן לא יוצא נקי

השביתה ב-NFL ממאנת להסתיים למרות הסימנים המעידים כי בקרוב תבוא אל קיצה, ושחקנים רבים כבר מביעים תסכול. אחד מאלה שלא חיכו יותר מדי והיכו כבר בתחילת ההשבתה הוא ג'יימס הריסון, הליינבקר של פיטסבורג, שמעולם לא היה ידוע במזג קר. מבחינתו, כבר לפני מספר חודשים הייתה לו הזדמנות לסגור חשבון עם הקומישינר רוג'ר גודל על הקנסות שספג בעונה שעברה.

הריסון התראיין ל"מנס ז'ורנל" וירה לכל הכיוונים. הקורבנות העיקריים שלו היו גודל וחבריו לקבוצה בן רות'לסברגר ורשארד מנדנהול. על גודל אמר הריסון בעקבות הקנסות שספג בעונה שעברה: "אני שונא אותו ותמיד אשנא אותו. אם הוא היה נשרף והייתי צריך להשתין עליו כדי לכבות, לא הייתי עושה את זה". הוא המשיך וכינה את גודל "דיקטטור", "נוכל", "בובה" ו"שטן".

הריסון, שאמר ל-ESPN כי קיים את הראיון באפריל או במאי, ציין כי לו היו הסטילרס מנצחים את גרין ביי בסופרבול, היה ניגש לקומישינר ולוחש באוזנו: "למה שלא תפתח איזו ליגה אחרת, כמו ליגת פלאג פוטבול?" הוא גם הסביר: "דפקתי לווינס יאנג את הראש וספגתי קנס של 5,000 דולר. נכנסתי בדרו בריס וקיבלתי 20 אלף. למה אתם חושבים עכשיו שלשחורים אין כבוד לגודל?"

על רשארד מנדנהול אמר הריסון: "הוא מכונת פאמבלים". מנדנהול הגיב: "אני מכיר את הפה הגדול שלו וזה בסדר, רק תבדקו את הסטטיסטיקה מהשנה האחרונה". הוא שמט בה כדור אחד בלבד. על רות'לסברגר אמר הריסון: "אם הוא כבר זורק לאיבודים, שיעשה את זה בחצי של הקבוצה השנייה ולא שלנו. תפסיק לנסות להיות פייטון מאנינג, אתה לא פייטון מאנינג ואתה לא יכול לצפות שההגנה תציל אותך בכל פעם מחדש". רות'לסברגר אמר כי דבריו של הריסון סולפו על ידי המראיינת.

בינתיים, שלושת ה"גדולים" של הליגה - פייטון מאנינג, טום בריידי ודרו בריס, מסרו הצהרה משותפת: "הגיע הזמן שאנחנו השחקנים נעביר את הכדור למגרש. אנחנו מקווים שגם הבעלים יעשו את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully