וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: עורבים לפיטסבורג בפינה

10.1.2011 / 2:42

הרייבנס הרשימו בקנזס סיטי, ניצחו 7:30 וישחקו מול הסטילרס. גרין ביי עברה את פילדלפיה 16:21, תשחק באטלנטה

תמונת משחקי השלב השני בפלייאוף ה-NFL הושלמה הלילה (בין ראשון לשני), כשבולטימור הביסה את קנזס סיטי 7:30 וגרין ביי ניצחה את פילדלפיה 16:21. הרייבנס יפגשו את פיטסבורג בהיינץ פילד במוצ"ש ב-23:30, הפאקרס ישחקו ב-3:00 לפנות בוקר יום ראשון באטלנטה. ביום ראשון ב-20:00 ייפגשו שיקגו וסיאטל, וב-23:30 יתמודדו ניו אינגלנד וניו יורק ג'טס.

שחקני גרין ביי פאקרס ארון רוג'רס, דונלד דרייבר. GettyImages
סופסוף ניצחון בפלייאוף. ארון רוג'רס חוגג עם דונלד דרייבר/GettyImages

קנזס סיטי - בולטימור 30:7

פלייאוף הוא מקום שבו הכל יכול לקרות, ולראייה המשחק בין סיאטל לניו אורלינס. אבל כשקבוצה חסרת ניסיון פוגשת בהגנה הדומיננטית ביותר בליגה במשך כמעט עשור שלם, התוצאה היא חד צדדית. כך היה גם הלילה (ראשון), כשבולטימור הביסה את קנזס סיטי 7:30 ועלתה לשלב השני בפלייאוף, בו תפגוש את פיטסבורג.

הצ'יפס קיוו לנצח משחק פלייאוף ראשון מאז 1993 והיו בכיוון כשעלו ליתרון 3:7 שתי דקות לסיום הרבע הראשון. אלא שמהרגע הזה התפתח בשדה משחק בכיוון אחד. זאת אומרת, כמעט מהרגע הזה. ההתקפה של בולטימור (יש שם הרבה מה לשפר עדיין) הניעה את הכדור ועלתה ליתרון 7:10 עם מסירה של ג'ו פלאקו לריי רייס 19 שניות לסיום המחצית הראשונה. אחרי ההפסקה, זה כבר היה סיפור שונה לחלוטין.

הגנת הרייבנס, מונהגת על ידי ריי לואיס, טרל סאגס ואד ריד, ששיחק למרות הודעה שאחיו נעדר, פשוט לא אפשרה למאט קאסל והצ'יפס להניע כדור. סאגס רשם שתי הפלות על קאסל, דאוואן לנדרי, ג'וש ווילסון והרוקי נקאמורה חטפו את הקוורטרבק ולואיס כפה השמטה על ג'מאל צ'רלס, כדי להעביר את הכדור פעם אחר פעם לידיים של פלאקו. אחרי שני שערי שדה שהעלו ל-7:16, פלאקו סגר עניין עם מסירה לאנקואן בולדין, וויליס מגאהי חדר לאנדזון והרייבנס בשלב הבא נגד הנמסיס שלהם מפיטסבורג.

הגנת הרייבנס השאירה את קאסל על 70 יארד ושלושה איבודים ב-9 מ-18. צ 'רלס היה שחקן ההתקפה היחיד בצ'יפס שתפקד, עם 82 יארד וטאצ'דאון. 265 יארד ושני טאצ'דאונים לפלאקו, 108 יארד לטוד היפ באוויר. יהיה דיסקו בפיטסבורג.

ריי רייס שחקן בולטימור רייבנס. רויטרס
הבו לי את הסטילרס. ריי רייס חוגג/רויטרס

פילדלפיה - גרין ביי 21:16

ארון רוג'רס "הואשם" בקריירה הקצרה שלו בכך שהוא לא יודע לנצח משחקים צמודים. הפעם, לא הייתה למקטרגים תשובה. רוג'רס הצעיד את הפאקרס לניצחון ראשון בינואר על המדורגת מספר 3 וסיים את דרכם של מייקל ויק והעיטמים בעונת 2010.

שני "עוזרים" עיקריים היו לרוג'רס, שמסר לשלושה טאצ'דאונים ו-180 יארד (18 מסירות מדויקות מ-27 נסיונות). האחד הוא הרץ הרוקי ג'יימס סטארקס, שנתן הופעת ביג טיים והחזיר לפאקרס את מימד הריצה שכל כך היה חסר להם. סטארקס הגיח ל-123 יארד ב-23 ניסיונות, הזיז באופן קבוע את השרשראות ובסך הכל קיבע את עצמו כרץ המוביל של הקבוצה. השני הוא דייויד אייקרס, הבועט האמין בדרך כלל של האיגלס, שהחטיא שני ניסיונות לשערי שדה ממצבים נוחים, בדיוק ההבדל שהיה עוזר לפילדלפיה.

באשר לויק, הוא נעצר פעם אחר פעם על ידי הגנת הפאקרס המעולה, כשהסיפור שלו נחתם 44 שניות לסיום. לוויק הייתה הזדמנות לנצח את ההתמודדות, אבל המסירה בכיוונו של ריילי קופר נחטפה באנדזון על ידי טראמון וויליאמס. ויק סיים עם 292 יארד ב-20 מ-36, טאצ'דאון ואיבוד באוויר, ועל הקרקע הגיח בסך הכל ל-33 יארד, כשהוא נכנס מיארד אחד לאנדזון.

הגנת הפאקרס עבדה יוצא מהכלל, במיוחד במחצית הראשונה, ונתנה לרוג'רס מרחב נשימה. הקוורטרבק ניצל את זה לשתי מסירות לטאצ'דאון, אחת לטום קראבטרי והשניה לג'יימס ג'ונס, והוריד את הפאקרס להפסקה ביתרון 3:14. מסירה של ויק לג'ייסון אוואנט (93 יארד בסך הכל) הורידה ל-10:14 לאחר ההפסקה, אולם רוג'רס חילק מסירת מיסוך לברנדון ג'קסון, והרץ האחורי נכנס לאנדזון - 10:21. ויק הגיח כדי לצמק ל-21:16, קיבל עוד הזדמנות וכאמור בזבז אותה. גרין ביי תשחק בשבוע הבא מול אטלנטה.

שחקן פילדלפיה איגלס מייקל ויק מול שחקן גרין ביי פאקרס. GettyImages
לא הפעם. ויק נעצר על ידי הפאקרס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully