וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארב: "היו לי ימים יפים יותר"

25.1.2010 / 14:39

קוורטרבק מינסוטה לאחר ההדחה בגמר ה-NFC: "כשאתה מנצח אתה מרגיש יותר טוב". מאנינג: "החלטנו שניתן תשובה במגרש"

בעוד שבועיים נזכה לראות סופרבול התקפי ברמה גבוהה. הליין בסוכנויות ההימורים בלאס וגאס עומד על 56 נקודות, לא מפתיע כשמדובר בשני כוחות התקפיים כמו אינדיאנפוליס וניו אורלינס. הקולטס הפכו פיגור של 17:6 לניצחון 17:30 על ניו יורק ג'טס, הסיינטס ניצחו לאחר הארכה 28:31 את מינסוטה, משער שדה של גארט הארטלי.

"כל מה שעשיתי היה לעזור לקבוצה שלי להגיע למיאמי", הצטנע הארטלי, לו היה זה הניסיון היחיד במשחק, "פשוט עשיתי את החלק שלי". המאמן שון פייטון היה נרגש. "זה בשביל העיר ניו אורלינס. האולם הזה ישן, יש בו חורים והוא נוהג לדלוף. עכשיו הוא כבר לא דולף". הקוורטרבק דרו בריס הוסיף: "זה רגע שחיכינו לו, אבל ברור שהמשימה עדיין לא נגמרה. יש לנו עוד משחק אחד לעבור".

במינסוטה, ברט פארב הציג משחק הרואי, במהלכו הופל 16 פעמים ופשוט סירב להיכנע להסתערויות של הגנת הסיינטס. זה לא הספיק, כשלפציעות המגבילות נוספו השמטות כדורים מביכות של החברים בלבן ואיבוד אווירי שהכניס את המשחק להארכה והוביל למהלך שחרץ את גורל ההתמודדות, שער השדה של הארטלי.

"כבר היו לי ימים יפים יותר", הודה פארב, שלא הפסיק לקבל מריחות משחקני היריבה, "זה היה משחק מאוד פיזי. כשאתה מנצח, אתה מרגיש טוב יותר". הוא סיים באיחולים ג'נטלמניים לסיינטס: "אמרתי לשון פייטון לפני המשחק שאשמח לייצג את ה-NFC בסופרבול, אבל אם זה לא אנחנו, אעודד אותם". הרץ האחורי אדריאן פיטרסון שמט שני כדורים מהשישה שנפלו לווייקינגס מהידיים: "נתנו להם את המשחק", אמר, "כל האיבודים האלה, זה אוכל אותי מבפנים".

"פייטון מאנינג הוא אלוף אמיתי"

במשחק הראשון של הערב נכנסה אינדיאנפוליס לבור רציני, כשפיגרה 17:6 מול הג'טס. פייטון מאנינג התעורר, והנהיג את הקולטס ל-24 נקודות ללא מענה, בדרך ל-17:30 גדול ולביקור שני בסופרבול במיאמי בתוך ארבע שנים. הפעם הקודמת נגמרה עם טבעת, ועכשיו מקווים פייטון מאנינג והסייחים לתואר נוסף. הם יודעים שזה לא יהיה קל, אבל בהתחשב בכך שהסתדרו עם ההגנה הקשוחה של הג'טס, יש להם סיבות לאופטימיות.

"דיברנו על איך להיות סבלניים מול הקבוצה הזו", אמר מאנינג על הג'טס, "ידענו שזה משחק שיהיה צמוד במשך כל ארבעת הרבעים". על הדברת של רקס ריאן, מאמן הג'טס, שאמר בין היתר, "אהיה מאוד מופתע אם לא ננצח את הקולטס", הגיב הקוורטרבק: "מבחינתי, ידענו שאנחנו צריכים לשתוק במשך השבוע, להתכונן למשחק ולהגיב על המגרש וזה מה שעשינו".

ג'ים קאלדוול הפך למאמן הרוקי החמישי בהיסטוריה שמביא קבוצה לסופרבול. "יש לנו חבורה של שחקנים בטוחים בעצמם שיודעים מה הם עושים", אמר, "לפייטון מאנינג היה משחק יוצא מהכלל בקריאת המהלכים, מדהים מה שהוא עושה. הוא אלוף אמיתי".

מהצד השני, הג'טס יכולים להתנחם בריצת פלייאוף מטורפת ובעתיד ורוד הנגלה באופק. "זה לא היה היום שלנו", סיכם ריאן, שאמר לפני הפלייאוף שהג'טס הם הפייבוריטים שלו לזכיה בסופרבול, "חייבים לתת קרדיט לקולטס. די ברור שהם בשיאם כרגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully