וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בליצ'יק: "הרגשתי שזה הצ'אנס שלנו לנצח"

16.11.2009 / 20:22

מאמן הפטריוטס לקח אחריות על ההפסד לקולטס, אבל הוסיף: "חשבתי שנצליח במהלך". לארי ג'ונסון בדרך לסינסינטי

ההחלטה של ביל בליצ'יק, מאמן ניו אינגלנד פטריוטס, ללכת על דאון רביעי עמוק בטריטוריה של הקולטס, מה שהוביל להפסד 35:34 באינדיאנפוליס, גררה, כמובן, ביקורות רבות, כולל מצד שחקני עבר של הקבוצה. הסייפטי רודני הריסון והליינבקר טדי ברוסקי טענו כי במהלך הייתה הבעת חוסר אמון של המאמן בהגנה שלו.

בליצ'יק עצמו לא התרגש, לפחות למראית עין, מהביקורות. "הרגשתי שהיה לנו צ'אנס אחד לנצח את המשחק הזה", אמר, חשבתי שזו ההזדמנות שלנו". אבל בליצ'יק הודה שפסק הזמן האחרון, שנגרם מבלבול עקב כניסתה של הקבוצה המיוחדת למגרש, היה מיותר: "לא ניהלנו את זה כמו שצריך, זו אחריות שלי". עם פסק זמן נוסף בקנה, יכול היה המאמן לערער על ההחלטה לא להעניק לקווין פולק דאון ראשון ולגמור, למעשה, את ההתמודדות.

שחקני הפטריוטס הצהירו כי ההפסד הזה לא ערער להם את הביטחון. "אני כל הזמן אומר לשחקנים שנעשה הכל כדי לנצח את המשחק. זו המטרה היחידה שלנו", הוסיף בליצ'יק, "הקבוצה קודמת לכל, והיא מה שעומד בראשן של כל ההחלטות שלי. אני מקווה שאנשים מבינים את זה".

על הדעה של ברוסקי והריסון אמר המאמן: "לא אתייחס לביקורת זו או אחרת. זכותו של כל אחד להביע את דעתו, אני מכבד את זה".

על פי דיווחים שונים, לארי ג'ונסון, הרץ הסורר ששוחרר בשבוע שעבר מקנזס סיטי, בדרך לסינסינטי. הבנגאלס מיהרו לצרף את ג'ונסון, משום שהחשש שלהם הוא שפציעתו של סדריק בנסון רצינית משחשבו תחילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully