וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנינגטון סיים את העונה

29.9.2009 / 0:14

הקוורטרבק של מיאמי צפוי לעבור ניתוח שלישי בכתפו. ג'וש ג'ונסון יפתח בטמפה ביי, מנג'יני שוב משחק מחבואים

אם לא די למיאמי בפתיחת עונה גרועה של 3:0, הדולפינס קיבלו הלילה (שני) הודעה לא נעימה - צ'אד פנינגטון סיים, כפי הנראה, את העונה בעקבות פציעת הכתף שעבר במשחק ההפסד בסן דייגו. פני ייפגש עם דוקטור ג'יימס אנדרוז, האיש שנהיה מיליונר מכל מני קרבנות פוטבול ובייסבול, וצפוי לעבור ניתוח. דוקטור אנדרוז כבר ניתח פעמיים בעבר את פנינגטון, שהחמיץ את עונת 2004 ו-2005 בגלל פציעות באותה כתף. יש סיכוי שהפציעה הנוכחית תגרום לו, בסופו של דבר, לפרוש ממשחק. מי שיחליף את פני הוא צ'אד הני, ששיחק בסן דייגו ויפתח לראשונה בקריירת ה-NFL שלו.

"להני יש הרבה פחות ניסיון, אבל אנחנו סומכים עליו", ניסה בלי הצלחה הטייט אנד אנטוני פזאנו לשכנע. "פציעה של צ'אד היא פציעה לקבוצה", הוסיף התופס גרג קמאריו, "נקווה שנצליח לפתח כימיה עם הני".

קבוצה אחרת מפלורידה עם בעיות קוורטרבק היא טמפה ביי. שלושה משחקים בלבד הספיקו למאמן רחים מוריס להחליט שביירון לפטוויץ' הוא לא בחירה טובה מספיק, וינסה לשים מבטחו בשחקן השנה השניה ג'וש ג'ונסון, שראה מגרש בהפסד 24:0 לניו יורק ג'איינטס. מוריס ציין כי אינו מפיל את ההפסד על לפטוויץ'.

פציעות נוספות: הקוורטרבק של סט. לואיס מארק בולג'ר סובל מפציעה בכתפו, אבל בניגוד לפנינגטון נראה שלא סיים את העונה, ואפילו ייתכן שישחק כבר בשבוע הקרוב מול סן פרנסיסקו. אם לא יהיה כשיר, יחליפו קייל בולר. אריק מנג'יני, מאמן קליבלנד, לא מוכן לומר מי יהיה הקוורטרבק הפותח שלו במשחק מול סינסינטי. ביום ראשון, בתבוסה 34:3 בבולטימור, פתח בריידי קווין, אולם הוא הוחלף במחצית על ידי דרק אנדרסון. פרנק גור, הרץ האחורי של סן פרנסיסקו, יעבור בדיקת MRI לבירור חומרת הפציעה בקרסול. במכללות, הקוורטרבק של פלורידה טים טיבו, שנפצע בראשו בסוף השבוע האחרון, עשוי לחזור למשחק מול לואיזיאנה סטייט ב-10 באוקטובר. כך, על פי המאמן אורבן מאייר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully